Vespa-Ciao.NL
:: sito flash demperwol

Home Forums Techniek Problemen oplossen sito flash demperwol

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

niemand
    Topic starter

hey,
      ik heb nu een sito flash gekocht en het is wel een geinig pijpje 😀
      maar nu begint men moeder te zeuren dat de uitlaat te veel herrie maakt 😕 :con
      dus ik heb de einddop eraf gedraait (2 imbussen) maar nu krijg ik het binnenwerk er niet uit.
      er zit een klein beetje speling in maar het lijk alsof hij bij de demperaansluiting (gelast oid)
      vast zit. wie helpt me??
      perry

Robertez
      Bijdrager

Foto`tje?

Is een niet allerdaagse pijp dus weet zo niet hoe je de demper het beste kunt demonteren.

niemand
        Topic starter

ok ik zal morgen effe een foto maken
          maar ik durf er niet met de gasbrander op omdat de demper van aluminium is en ik ben bang dat dat verkleurd

beun_ciao
          Bijdrager

nee, de brander zou ik even achterwegen laten. Mischien kun je ergens op tikken :@ dat het uit elkaar gaat, dat moest met mijn leo ook.

Martino
            Moderator

Het is idd een wat raar dempertje, maar wanneer je de inbusjes los hebt. Kun je de dop ervanaf halen vervolgens zal je volgens mij gewoon de alu ronde demperbuis eroverheen kunnen schuiven. Deze zit alleen erg goed vast. Het binnewerk is onderdeel van de uitlaat zelf.

niemand
              Topic starter

hmmm ik heb er al op getikt van alle kanten maar dat hielp niet…
                maar nu je het zegt dat die huls er misschien afkan ga ik dat straks even proberen alleen zit die huls vastgelijmd o.i.d.
                dus moet ik dan thinner ofzo erop doen om de lijm op te lossen?
                perry

-EDIT-
                het is gelukt op de manier van martino
                ik heb de huls in de bankschroef gezet (met een doekje ertussen;)) en toen met een hamer op het binnenwerk geslagen en hij is eruit :lol
                topic kan wat mij betreft dicht
                bedankt voor jullie hulp
                perry

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
              • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.