Vespa-Ciao.NL
:: Sito Citypower

Home Forums Mening & ervaring Uitlaten Sito Citypower

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

DarkMagician6
    Topic starter

Het viel me op dat er nog geen topic was over deze uitlaten, dus heb ik er maar een aangemaakt. Onder andere omdat ze dus ook weer te koop zijn op JMPB!

Ikzelf beschik over deze versie:

Ik ben opzich wel te spreken over deze uitlaat op mijn Piaggio brom blokje. Hij trekt lekker op en is echt super stil in vergelijking met de Giannelli Original Power. Verder is de kwaliteit van deze uitlaat echt helemaal super geweldig. Ik hem de mijne van iemand anders overgekocht en er zat geen lak op, de uitlaat is helemaal verroest en hij ziet er niet uit, maar er zit geen een deukje in. De uitlaat zelf is ook gemaakt van dik stevig staal, en zal echt niet zomaar beschadigen.

Wilk1985
      Moderator

Apart dat er nog geen topic over deze uitlaat was, was me ook niet opgevallen.

Het is een heerlijk ding, de Citta versie van deze uitlaat is kwalitatief in ieder geval 10x beter als de Citta versie van de Tecno citypower die altijd lekt en niet normaal onder de brug past.

De pasvorm van deze Sito is perfect, hij roest niet en maakt inderdaad een lekker diep geluid. Ook qua prestaties heb ik niets te klagen met een std setup.

Ik heb geen idee wat de prestaties op een snel blok zijn en daar ben ik best wel benieuwd naar.

Zo komt hij op mijn Citta te zitten, niets over te klagen dus.

Aanrader deze pijp.

MarcoS
        Donateur

Ik heb de Sito citypower sinds dit weekend eronder zitten en ben toch wel aangenaam verrast met mijn huidige set-up.
          Hij trekt minder hard op als een Gianelli ori.power maar gaat op top bijna 2 km. harder :thumb
          Hij is erg stil inderdaad en rijd erg fijn, leuke alternatief…

Set-up; DR 41mm
          kickblok met grote inlaat
          13/13 DellO. @ 64 sproeier
          Malossi filter
          speed control vario met std koppeling

Lollol3r
          Bijdrager

Ik dacht de Sito juist wat langzamer ging en wat harder optrok vergeleken met een Gianelli.

DarkMagician6
            Topic starter

Blijkbaar verschilt dat per setup. Ikzelf merkte niet heel veel verschil met de Giannelli, het grootste verschil wat ik merkte was het geluid.

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
            • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.