- Dit onderwerp bevat 71 reacties, 20 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 19 jaren, 5 maanden geleden door joey636.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
16 oktober 2006 om 08:16 #22060
Vespa SiArvidW :
Weeeer 13 euro verzendkosten…. dan heb je dus eventjes 26 euro verlies.Kom op zeg, als je een een 2gb MP3 speler koopt op internet, en ze hebben die niet op vooraad, dan sturen ze je toch ook geen 3gb MP3 speler die compleet anders is:boos?!?! Wat een wazige regel is dat zeg:o
In mijn ogen is de Gun toch wel iets beter dan de Circuit, dus wat ze gedaan hebben is ipv die 2GB speler een 1GB opgestuurd, met als uitleg dat dat gewilder is. Ja kan best, maar ik wil gewoon dat wat ik bestel! Anders bestel ik toch wel een Circuit in Nederland (Ze wilde overigens niet geloven dat een circuit hier 60 euro kost. Ik had verteld dat ik nu 85 heb betaald bij hun, voor een uitlaat die in Nederland 60 kost, als antwoord kreeg ik dat dat alleen in de uitverkoop mogelijk is of dat het nepperts zijn…Fuck off…Je belazerd de boel gewoon…)
Om terug te komen op CiaoRacer, ik denk dat ik m wel terug stuur. Ben alleen nog opzoek naar een instantie die advies geeft met dit soort dingen. (Ben geen lid van Consumentenbond) Gewoon kijken wat hun zeggen. Liefst iets in Duitsland. Dan bestel ik alsnog een CC bij onze Nederlandse vrienden uit Dedemsvaart (uit mn hoofd gezegt zit JMBP daar toch?:P)
Aan de andere kant zie ik die grotmongolen in Denenmarken/Duitsland (winkel staat als Deens geregistreed, maar zit fisiek met hun pand in Duitsland ofzo:S Helemaal in het noorden aan de grens) er wel toe in staat m’n geld neit terug te storten nadat ik het terug gestuurd hebt. Maar misschien zie ik beren
16 oktober 2006 om 08:27 #22061Dat is ook niet helemaal waar wat je zegt, de gun en circuit verschillen niet zo superveel.
Gun is gewoon ietsie hoogtoeriger, maar de circuit trekt nog steeds het best hoor ask stfu maar!
16 oktober 2006 om 08:32 #22062
JLwow ben ik ff blij dat ik nog nie besteld had… cittatuner wilde er ook al 2… 1 voor op de plank en 1 om mee te rijden… en ik 1tje… dan hadden we nu 3 proma cc’s gehad:o:o
16 oktober 2006 om 09:20 #22063
Vespa SiJa wees me maar dankbaar…:P (krijg ik nu geld van jullie?)
16 oktober 2006 om 09:50 #22064Vespa Si :
ArvidW :
Weeeer 13 euro verzendkosten…. dan heb je dus eventjes 26 euro verlies.Kom op zeg, als je een een 2gb MP3 speler koopt op internet, en ze hebben die niet op vooraad, dan sturen ze je toch ook geen 3gb MP3 speler die compleet anders is:boos?!?! Wat een wazige regel is dat zeg:o
In mijn ogen is de Gun toch wel iets beter dan de Circuit, dus wat ze gedaan hebben is ipv die 2GB speler een 1GB opgestuurd, met als uitleg dat dat gewilder is. Ja kan best, maar ik wil gewoon dat wat ik bestel! Anders bestel ik toch wel een Circuit in Nederland (Ze wilde overigens niet geloven dat een circuit hier 60 euro kost. Ik had verteld dat ik nu 85 heb betaald bij hun, voor een uitlaat die in Nederland 60 kost, als antwoord kreeg ik dat dat alleen in de uitverkoop mogelijk is of dat het nepperts zijn…Fuck off…Je belazerd de boel gewoon…)
Om terug te komen op CiaoRacer, ik denk dat ik m wel terug stuur. Ben alleen nog opzoek naar een instantie die advies geeft met dit soort dingen. (Ben geen lid van Consumentenbond) Gewoon kijken wat hun zeggen. Liefst iets in Duitsland. Dan bestel ik alsnog een CC bij onze Nederlandse vrienden uit Dedemsvaart (uit mn hoofd gezegt zit JMBP daar toch?:P)
Aan de andere kant zie ik die grotmongolen in Denenmarken/Duitsland (winkel staat als Deens geregistreed, maar zit fisiek met hun pand in Duitsland ofzo:S Helemaal in het noorden aan de grens) er wel toe in staat m’n geld neit terug te storten nadat ik het terug gestuurd hebt. Maar misschien zie ik beren
hahahah je moet dan is naar je lokale brommerboer gaan met je telefoon dan ff verhaaltje uitleggen en of ze 60 EURO derbij wille hangen dan foto maken en opsturen naar die gasten 🙂
16 oktober 2006 om 11:21 #22065
JLVespa Si :
Ja wees me maar dankbaar…:P (krijg ik nu geld van jullie?):lol
16 oktober 2006 om 12:06 #22066
Vespa SiNovember Rain :
Vespa Si :
ArvidW :
hahahah je moet dan is naar je lokale brommerboer gaan met je telefoon dan ff verhaaltje uitleggen en of ze 60 EURO derbij wille hangen dan foto maken en opsturen naar die gasten 🙂
Wat dacht van een link naar Jmpb en 50cc.nl 😉
19 oktober 2006 om 14:17 #22067Ben nu toch wel benieuwd of die Zwitserse site betrouwbaar is. Heb jij jou bestelde spul al ontvangen Barry?
19 oktober 2006 om 14:34 #22068het zijn allemaal oplichters
19 oktober 2006 om 15:03 #22069
stfu>>blijf ik toch uniek…yippie :bier
22 oktober 2006 om 22:56 #22070Die gun valt wel mee hoor, leuk uitlaatje maar een proma circuit is nog steeds EVEN Heeeeerlijk!
22 oktober 2006 om 22:57 #22071barry zet mij maar in je testament voor een gun ik ben nog jong dus ik kan wachten.
nee grapje maar iedereen wil die gewoon hebben omdat jij er zo goed over praat.
maar iedereen neemt dit ook van je aan zonder wen und aber.
en wat maakt het uit jij was vroeger denk ook wel eens ergens net zo verbeten in als je iets wilde hebben dat heeft iedereen.
ik zou zo’n wel eens willen proberen maar ik zou er geen gaan kopen ik hoe het fijn bij mijn eigen colectie en voor mij de racing the god of al pijpjes.
ieder het zijne -
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.