Vespa-Ciao.NL
:: Site met toffe ciao shit

Home Forums Algemeen Nieuws Site met toffe ciao shit

15 berichten aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 72)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

JL

Is dit ook nix ???:D:D:D:D Proma gun nieuw te koop!!!

Proma Gun!

495 deense kronen dat is 66 euries!!! en de verzendkosten waren 13 euro maar kweet nie of dat dan door heel europa is… dat is toch ruig een proma gun thuis aan de deur voor maar 79 euro!

TJOEP

Als je DKK ff uit het hoofd uit wil rekenen: Delen door ongeveer 7,5.
        Ik heb wel eens vaker wat uit denemarken laten komen. Boven de 100 euro verzonden ze gratis. En het verzenden duurt maar 2 à 3 dagen. Bij dat bedrijf tenminste. Had niks met brommers te maken.

JL

hmmm maar ik snap die site niet helemaal psies… ik kan geen denemarks :p:p… verzendtijd is wel kort zeg!!=)=)

barry
          Donateur

de Gun & nog goedkoop ook.De alu-cilinder is de eurocilindro waar ik mee rijdt.Gewoon onvindbaar,maar zij hebben deze nog.Deze 2 is een supersnelle combinatie!!!

JL

wat zal de gun doen in combinatie met een 70DEPS???… kga um binnekort is bestelle denk ik 😀

VespaCiaoPaul
              Bijdrager

zou die 100cc uitlaat als je hem verlast nie goed doen op een bruute setup? ik weet t hij is speciaal voor de 100cc simonini maar toch:D

cittatuner
                Bijdrager

wow=)kep de hele site nog niet bekeken maar k weet wel dat ze heel uber spul hebben:bier gun rules:rules

cittadriver
                  Donateur

VespaCiaoPaul :
                    zou die 100cc uitlaat als je hem verlast nie goed doen op een bruute setup? ik weet t hij is speciaal voor de 100cc simonini maar toch:D

een vriend van mij heeft hem op zijn citta gehad en deed het best redelijk met een 80 cc licht tuned en 15 mm carburator. maar hij trok echt door vanaf +- 50 km/h en daarna alleen maar schreeuwen tot 85/90

.-{2F4OV}-.

Leuke site:D

Had ik ma geld:P

Vespa Si

Ik heb ‘Kim’ zojuist gemaild van die deense site, ze verzenden WEL naar Holland, kosten: 17euro.

Kosten voor een gloednieuwe proma gun: 60+17=77 euro 😀 Daarvoor heb je nog geen simo uitlaat bij jmpb 🙂

Mijn mail werd razend snel beantwoord, site ziet er alleen een beetje ‘krakkemikkig’ uit ::ehh

JL

=) tadaa.. binnenkort ga ik me dan ook maar eens zowwn gun bestellen

hansieb
                          Topic starter

Kopen die PROMAGUN HEEEEERLIJKE uitlaat 🙂 echt appart dingetje wil veel toeren draaien.

Ik vind hem op poelie beter als op vario eigenlijk… naaja hij zat toen wel onder thomas zijn vario cia toen…:con

erwinko
                            Bijdrager

en je invoerrechten dan??

Vespa Si

geen idee, zie ik dan wel weer…. Hij is besteld, heb de bevestiging gekregen maar ik moet nog ff aan mn Deens werken om alles duielijk te krijgen…

Moet persee een IBAN/BIC code hebben voor de overmaking en die staat niet op de site/in de mail. Maargoed, als ik m binnen heb ga ik jullie informeren 😀 (en erwin kmt de HM naar avenhorn;))

Vespa Si

Okay, ik heb het geld overgemaakt, een splinternieuwe Proma Gun komt hiernaar mij toe 😀

15 berichten aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 72)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.