- Dit onderwerp bevat 71 reacties, 20 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 19 jaren, 5 maanden geleden door joey636.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
4 april 2006 om 23:50 #22010
KennyVespa’s Signature :
“……….. Vaak gekloot maar kom er meestal door jullie wel uit………..”Kenny, ik ben ontroerd…….:'( :'(
😛
Gelukkig is m'n piemel in 't Engels wél dick!5 april 2006 om 00:25 #22011iaccaloco :
KennyVespa’s Signature :
“……….. Vaak gekloot maar kom er meestal door jullie wel uit………..”Kenny, ik ben ontroerd…….:'( :'(
😛
Whahahahahha 😛
5 april 2006 om 05:31 #22012je moet goed lezen,kiekens!!!!!!
je moet de zwitserse franken DELEN door 1,5 om in euro’s uit te komen!!!!!!!!!!
Ik heb er gisteren de proma chrono besteld,maar wacht op antwoord,of ze naar België verzenden.
5 april 2006 om 07:49 #22013
.-{2F4OV}-.Ik ken die site al jaren… Is ongeveer hetzelfde als http://www.cycle-tech.ch, alleen is cycle-tech nog iets beter. Ze hebben hier idd nog alles nieuw op voorraad ligge. Ook die 90cc cilinder die Barry wil verkopen. Echter het probleem is dat ze niet naar Nederland verzenden zover ik weet. Ik was toen van plan hem te laten afleveren bij iemand net over de grens in Duitsland en hem dan daar op te halen;)
Kzou anders niet weten hoe je het hier krijgt. Maar misschien als je met ze mailt, dat ze het dan wel naar Nederland sturen.
Een gast hier uit Venray heeft ooit een Simonini Calibrata geimporteerd vanuit de fabriek in Italie. Duurde 6 maanden voordat hij de uitlaat had 😮 En kostte dacht ik iets van 500gulden…
Hij had die uitlaat op een Evolution carter met 80cc polini… Hij zei dat hij geen 1 andere uitlaat had meegemaakt die zo verrekes goed liep op 80cc!! Mja daar betaal je voor …Ze hebben er trouwens ook de zij-inlaten van Simonini 😀
http://www.raceshop.ch/product_info.php?cPath=1652_1659_1660_2052&products_id=7090Chroom achterlicht:
http://www.raceshop.ch/product_info.php?cPath=1652_1659_1660_2637&products_id=8048En de Simonini koppeling a.k.a. Belgenkoppeling:
http://www.raceshop.ch/product_info.php?cPath=1652_1659_1660_2640&products_id=11220Mja… zie het maar es hier te krijgen!
5 april 2006 om 08:04 #22014
.-{2F4OV}-.Hier kun je gereviseerde vario-naaf met verlengde as kopen. Alleen moet je jou oude vario-naaf dan wel durbij opsturen en 100zwitserse francs overmaken en dan heb je een goede…
Als je links bij Tuning Piaggio kijkt, kun je zien dat ze ook carters aanpassen (tunen) voor bepaalde cilinders. Kijk ook eens in de gallery!! Zeer leuke foto’s

Puch met 6 blokke!!

En de gallery van http://www.cycle-tech.ch niet te vergete!! 😀
5 april 2006 om 10:27 #22015barry laat even weten als ze na nl ofzo verzenden…
dan is der veel leuks op die site te krijgen..kan je altijd nog kijken of je iets als groep koopt?
verzendkosten beetej verdelen..bv dat volk van ghroningen allemaal:P woont redelijk dicht bij elkaar in de buurt?5 april 2006 om 10:36 #22016iaccaloco :
.CH!?Zwitserland, daar hebben ze geen Euro’s……! 😉
sorry k zag duits en ja dacht er verder niet ibj na dan dat het duits was.. Maar de dinge zijn niet echtg goedkoper dan hier ofwel?
5 april 2006 om 13:10 #22017
timschilderssjeise, half jaar geleden stond er een simonini racing die de bocht de andere kant uit had, niet dat hij dwars onder het blok gaat maar gewoon recht erlangs, was toen uitgerekent in euro’s 65 euro! wou ik toen kopen, maar had tpen geen geld
5 april 2006 om 17:41 #22018Ties :
barry laat even weten als ze na nl ofzo verzenden…
dan is der veel leuks op die site te krijgen..kan je altijd nog kijken of je iets als groep koopt?
verzendkosten beetej verdelen..bv dat volk van ghroningen allemaal:P woont redelijk dicht bij elkaar in de buurt?Ik heb een mailtje teruggekregen met de bankgegevens,dus sturen ze naar overal.
In de lijst die je moet invullen,staat onderaan in welk land je woont.Ik heb hier niets aangevinkt,want belgië staat er niet tussen.
Onderaan heb je een vakje waar je opmerkingen kan schrijven & daar heb ik geschreven”Do you send to Belgium”
De dinero’s zijn al overgeschreven.
Nu even geduld hebben héSI
Barry
5 april 2006 om 17:57 #22019
timschildersofftopic : hee barry, ik had een vraagje gesteld in mijn projeckt(” mijn vespa ciao kickvario”). over de prestaties van badsnake op snellere cilinder. kun je mischien even zeggen wat je er van vond?
alvast bedankt
5 april 2006 om 19:40 #22020timschilders :
offtopic : hee barry, ik had een vraagje gesteld in mijn projeckt(” mijn vespa ciao kickvario”). over de prestaties van badsnake op snellere cilinder. kun je mischien even zeggen wat je er van vond?alvast bedankt
ik dacht dat wij die een 18jaar geleden een replica noemden.Rijd dacht ik goed met een kit & vario.
Gewoon proberen zou ik zeggen,maar proma vind ikzelf nog altijd de beste uitlaat.5 april 2006 om 20:09 #22021
timschildersreplica is toch een andere, hier een foto van de replica die nu is :

hiervan zijn de prestaties hetzelfde als de leo krul dacht ik
5 april 2006 om 20:43 #22022Aaaaah=)

Die moet ik hebben!
Kost wel 166 als ik het goed heb, dan kan ik beter hopen op japies collega voor een spruitstukkie.
Het is niet echt goedkoop daar als ik het goed heb.
19 september 2006 om 20:09 #22028
TJOEPIk keek net nog eens op deze site: ER STAAT EEN COMPLETE VARIO KOPPELING OP!
Tot dusver de enigste plek waar hij nieuw verkocht wordt, of staat hij op polini.ch ook?19 september 2006 om 20:12 #22029
TJOEPMocht er iemand iets willen bestellen. PM me, want ik moet er iets kleins bestellen…
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.