Vespa-Ciao.NL
:: Site met toffe ciao shit

Home Forums Algemeen Nieuws Site met toffe ciao shit

15 berichten aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 72)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

iaccaloco
    Bijdrager

KennyVespa’s Signature :
      “……….. Vaak gekloot maar kom er meestal door jullie wel uit………..”

Kenny, ik ben ontroerd…….:'( :'(

😛

Gelukkig is m'n piemel in 't Engels wél dick!

KennyVespa
      Bijdrager

iaccaloco :

KennyVespa’s Signature :
        “……….. Vaak gekloot maar kom er meestal door jullie wel uit………..”

Kenny, ik ben ontroerd…….:'( :'(

😛

Whahahahahha 😛

barry
        Donateur

je moet goed lezen,kiekens!!!!!!

je moet de zwitserse franken DELEN door 1,5 om in euro’s uit te komen!!!!!!!!!!

Ik heb er gisteren de proma chrono besteld,maar wacht op antwoord,of ze naar België verzenden.

.-{2F4OV}-.

Ik ken die site al jaren… Is ongeveer hetzelfde als http://www.cycle-tech.ch, alleen is cycle-tech nog iets beter. Ze hebben hier idd nog alles nieuw op voorraad ligge. Ook die 90cc cilinder die Barry wil verkopen. Echter het probleem is dat ze niet naar Nederland verzenden zover ik weet. Ik was toen van plan hem te laten afleveren bij iemand net over de grens in Duitsland en hem dan daar op te halen;)

Kzou anders niet weten hoe je het hier krijgt. Maar misschien als je met ze mailt, dat ze het dan wel naar Nederland sturen.

Een gast hier uit Venray heeft ooit een Simonini Calibrata geimporteerd vanuit de fabriek in Italie. Duurde 6 maanden voordat hij de uitlaat had 😮 En kostte dacht ik iets van 500gulden…
            Hij had die uitlaat op een Evolution carter met 80cc polini… Hij zei dat hij geen 1 andere uitlaat had meegemaakt die zo verrekes goed liep op 80cc!! Mja daar betaal je voor …

Ze hebben er trouwens ook de zij-inlaten van Simonini 😀
            http://www.raceshop.ch/product_info.php?cPath=1652_1659_1660_2052&products_id=7090

Chroom achterlicht:
            http://www.raceshop.ch/product_info.php?cPath=1652_1659_1660_2637&products_id=8048

En de Simonini koppeling a.k.a. Belgenkoppeling:
            http://www.raceshop.ch/product_info.php?cPath=1652_1659_1660_2640&products_id=11220

Mja… zie het maar es hier te krijgen!

.-{2F4OV}-.

Hier kun je gereviseerde vario-naaf met verlengde as kopen. Alleen moet je jou oude vario-naaf dan wel durbij opsturen en 100zwitserse francs overmaken en dan heb je een goede…

Als je links bij Tuning Piaggio kijkt, kun je zien dat ze ook carters aanpassen (tunen) voor bepaalde cilinders. Kijk ook eens in de gallery!! Zeer leuke foto’s :thumb

Puch met 6 blokke!!

En de gallery van http://www.cycle-tech.ch niet te vergete!! 😀

Ties
              Bijdrager

barry laat even weten als ze na nl ofzo verzenden…
                dan is der veel leuks op die site te krijgen..kan je altijd nog kijken of je iets als groep koopt?
                verzendkosten beetej verdelen..bv dat volk van ghroningen allemaal:P woont redelijk dicht bij elkaar in de buurt?

Jacky
                Bijdrager

iaccaloco :
                  .CH!?

Zwitserland, daar hebben ze geen Euro’s……! 😉

sorry k zag duits en ja dacht er verder niet ibj na dan dat het duits was.. Maar de dinge zijn niet echtg goedkoper dan hier ofwel?

timschilders

sjeise, half jaar geleden stond er een simonini racing die de bocht de andere kant uit had, niet dat hij dwars onder het blok gaat maar gewoon recht erlangs, was toen uitgerekent in euro’s 65 euro! wou ik toen kopen, maar had tpen geen geld

barry
                    Donateur

Ties :
                      barry laat even weten als ze na nl ofzo verzenden…
                      dan is der veel leuks op die site te krijgen..kan je altijd nog kijken of je iets als groep koopt?
                      verzendkosten beetej verdelen..bv dat volk van ghroningen allemaal:P woont redelijk dicht bij elkaar in de buurt?

Ik heb een mailtje teruggekregen met de bankgegevens,dus sturen ze naar overal.
                      In de lijst die je moet invullen,staat onderaan in welk land je woont.Ik heb hier niets aangevinkt,want belgië staat er niet tussen.
                      Onderaan heb je een vakje waar je opmerkingen kan schrijven & daar heb ik geschreven”Do you send to Belgium”
                      De dinero’s zijn al overgeschreven.
                      Nu even geduld hebben hé

SI

Barry

timschilders

offtopic : hee barry, ik had een vraagje gesteld in mijn projeckt(” mijn vespa ciao kickvario”). over de prestaties van badsnake op snellere cilinder. kun je mischien even zeggen wat je er van vond?

alvast bedankt

barry
                        Donateur

timschilders :
                          offtopic : hee barry, ik had een vraagje gesteld in mijn projeckt(” mijn vespa ciao kickvario”). over de prestaties van badsnake op snellere cilinder. kun je mischien even zeggen wat je er van vond?

alvast bedankt

ik dacht dat wij die een 18jaar geleden een replica noemden.Rijd dacht ik goed met een kit & vario.
                          Gewoon proberen zou ik zeggen,maar proma vind ikzelf nog altijd de beste uitlaat.

timschilders

replica is toch een andere, hier een foto van de replica die nu is :

hiervan zijn de prestaties hetzelfde als de leo krul dacht ik

Edjuh
                            Bijdrager

Aaaaah=)

Die moet ik hebben!

Kost wel 166 als ik het goed heb, dan kan ik beter hopen op japies collega voor een spruitstukkie.

Het is niet echt goedkoop daar als ik het goed heb.

TJOEP

Ik keek net nog eens op deze site: ER STAAT EEN COMPLETE VARIO KOPPELING OP!
                                Tot dusver de enigste plek waar hij nieuw verkocht wordt, of staat hij op polini.ch ook?

TJOEP

Mocht er iemand iets willen bestellen. PM me, want ik moet er iets kleins bestellen…

15 berichten aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 72)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.