:: Simonini Proline erg lage top ten opzichte van een Giannelli Citypower
-
10 gram? Dat is echt extreem laagtoerig. Die Proline is een toerenjager. Zeker met die 65DR heeft deze wel toeren nodig.
Kijk eens wat 6 gram doet.
Bedankt voor de reactie! Ik ga binnenkort 6 gram proberen, ik laat het weten 🙂
@joor, @befkuh en @intellect80, Ik heb een paar dagen geleden verschillende gewichten getest, komt net boven de 60kmph uit, dus amper verschil. Toen heb ik mijn oude uitlaat (Giannelli Citypower) gemonteerd, de top is nu 74kmph en trekt super hard op met 6g rollen.. Ik denk dat ik het dan maar bij mijn oude uitlaat houd, helaas.
Thnx voor de update.. Gianelli maakt naar mijn mening ook de beste uitlaatjes voor onze brommertjes. De Original power is voor zijn prijs onslaagbaar in zijn prestaties. Mocht je toch nog willen kijken hoeveel snelheid je uit je setup kan halen, dan zou ik een Gianelli Fire proberen. Check hier op het forum de uitlaat-testen maar eens. Daar komt de Fire op 65cc als beste uit de test qua top, heeft alleen minder trekkracht, maar dat kan je met vario opvangen.
Helaas is er geen enkele expansie uitlaat die beide goed combineert, behalve wellicht de Calibrata, maar dat ziet er niet uit (mijn mening) en is veel te opvallend.
No stress, all fun and a bit of speed
@intellect80 plus je vergeet nog wat over de cali… het is een schenen sloper hahahaha had er zo veel kringen op me broek van staan van die pijp en het geluid is echt bagger te schel en idd de fire doet het heel leuk.. alleen bagger herrie vin ik dan.. een to bad is ook leuk maar das gewoon bijna het zelfde als de fire.. dus kortom de fire is beter betaalbaar haha de proma cc is ook een leuke uitlaat voor de 70 en vario.. niet de replica ma gewoon de ouwe.. heb mijn leo krul ook altijd leuk gevonden alleen de top viel altijd wel tegen ma de koppel was wel heel leuk
JannoBijdrager
Ik ging van de gia original met een top van 72 naar de simo racing en daar hasl ik de 82 mee, optrekken is wel verslechterd
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.