Home › Forums › Mening & ervaring › Carters › Simonini 3 taps
- Dit onderwerp bevat 77 reacties, 29 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 12 jaren, 4 maanden geleden door Fredzzz.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
14 augustus 2006 om 16:26 #149914
Niet verantwoord helemaal niet met std voorvario ik zou echt bang ervan worden, multivar met 8 gram ofzo dan vallen de toeren nog wel mee.
14 augustus 2006 om 17:03 #149915Barry je bent knettergek 😛 ik ben blij als ik met me evo engine en 46mm polini de 90/95 haal, is voor mij hard zat :D, en simonini wil ik nog wel eens maar aleen voor te showen en niet top te rijden en sprocatti aleen als ik zoveel geld heb haha 😛
Barry we hopen dat je de sprocatti nog gaat testen maar trek dan wel effe motor pak aan en laat ons dan alles weten :P.
14 augustus 2006 om 19:51 #149916Ik heb er een klein stukje op gereden zaterdag. Ik vond de optrekpower niet verpletterend, ondanks de vario. Verder trok hij gestaag zo richting de 55/60, om daar een beetje te blijven hangen, en daarna begon het eigenlijk pas. Ik denk dat ik er zo rond de 80/90 mee heb gereden, toen vond ik het wel welletjes.
Dit om twee redenen:
1: De standaard vertanding. Dat blok begon me te gieren en te vibreren en toen zag ik in gedachten die vario schaal al in mn been zitten. Dus toen heb ik het gas laten vieren.
2:Ik lees toch hier en daar dat die Simo’s kapot lopen op toeren (en barry had hem er eigenlijk net onder hangen).Toen ik van het gas ging, was het zeker nog niet op, maar ik durf niet te zeggen hoe ver het nog door zou gaan. Het was mij (met die overbrenging) echt te veel van het goede.
Al met al wel geinig, ook leuk spul verder bij Barry. Was leuk om eventjes langs te zijn geweest.
I came, I saw, and I forgot what I was doing...14 augustus 2006 om 19:54 #149917zo zie je maar,Tonni kreeg er ook schrik op.Daarmee heb ik hem er ook afgehaald.Veel te gevaarlijk.
14 augustus 2006 om 20:00 #149918mietje mietje mietje!! hahahah
geintje he 😛ik denk dat ik gewoon volle gas zou gaan 😛 alleen de angste om andersmans spul te slopen zou me langzamer laten rijden
14 augustus 2006 om 21:06 #149919maar barry… wat ga je nu met het blok doen dan?
14 augustus 2006 om 21:53 #149920ik vind het wel dikke shit barry:D
15 augustus 2006 om 04:33 #149921Fredzzz :
maar barry… wat ga je nu met het blok doen dan?Ik weet het nog niet,wat ik er mee zal doen.Ik ga eens zoeken achter een andere vertanding.
15 augustus 2006 om 15:21 #149922Stuur het blok hier maar heen. Zal ik eens kijken wat hij doet met mijn vertanding!!:D
I came, I saw, and I forgot what I was doing...15 augustus 2006 om 21:51 #149923Heb laatst gereden op de Simo-Ciao van Rik, daarvan stond(staat?) een foto op Simonini.nl……..
Die zwart/gele….
Zit Malossi voorpoelie, èn racevertanding op……
Optrekpower viel me mee, m’n Citta voelt “ruiger” aan met optrekken…..
Wat Tonni al zei, hij ramde flink snel door naar de pak ‘m beet, 60/70, maar ging door………door………….door………..& door……….
En toen hield de weg op…..Dan realiseer je je ineens dat je met Vespawielen en (k*t!)remmen te maken hebt………
HO NOU!!!
Ging goed, vermoed dat ie, als ’t lekker door kan knallen gerust tegen de 125 kmh moet kunnen halen, makkelijk zelfs!
Simo rules, maar ben meer benieuwd naar wat de Sprocatti doet……;)
Gelukkig is m'n piemel in 't Engels wél dick!18 januari 2007 om 22:04 #149941de 120 zal ik nooit halen met me citta wielen :'(
100 net aan denk ik….wil nog steeds de malossi vertanding op me nog niet op zittende vario vertanding die al maanden lang in me schuur ligt..zoik rij altijd zonder helm met me simo citta…terwijl ik wel een gloed nieuwe cross helm heb liggen…die maar eens op doen…zal wel raar staan…..snor kenteken en dan een helm op.
maar ja…
18 januari 2007 om 22:35 #149942Lol liever veilig 100 rijden dan met 100 gegerandeert dood zijn.
Zonder helm voel ik me tenminste beetje veilig als je 80 gaat.
18 januari 2007 om 22:57 #149943Ik moet mijn cilinder nog afbramen, alleen zijn die braampjes keihard, want er zit nicasil op:con
Verder bruut blok natuurlijk, ik ga het dus met vario(malossi voorvario en racevertanding) proberen.
Fietsteller er op voor een correcte meting.
Het gat voor de zij-inlaat heb ik in het frame gemaakt, moet nog afgewerkt worden en dan wordt het frame gecoat. Daarna kan het blok er op en een keer op een zondag een proefrit maken.
Ik moet nog wel de varionaaf opnieuw in elkaar zetten of helemaal reviseren want het kreng loopt nog steeds aan af en toe, bagger.
Er zullen zeker filmpjes van de ritten komen.
7 februari 2007 om 12:55 #149957lol..kunnen we een samen gaan rijden..ik woon in hoorn….bij moest de bramen er ook uit…ik zelf dee dat dat niet,een vriend van me dee het met een dremel!!!
ik moest mijn 4mm brug ook aanpasen…ik heb zitten vijlen voor me leven!!!
gelukig is hij af…al 4 maanden ofzo.
18 september 2007 om 21:39 #150035hey weet iemand waar je het “oude” simonini carter nog kunt krijgen, of heeft er iemand nog een over:lol
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.