Vespa-Ciao.NL
:: Simonini 3 taps

Home Forums Mening & ervaring Carters Simonini 3 taps

15 berichten aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 78)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

AA-T
    Sleutelbeheerder

pwaaaah.. zown ding onder je ciao is egt vet :love
      vind t alleen niet alles dat de carb aan de buitenkant eruit komt.. maar dat is snel vergeten met 16pk :O_o
      lijkt me wel wat voor in de verre toekomst 😀

Fredzzz
      Moderator

AA-T :
        pwaaaah.. zown ding onder je ciao is egt vet :love
        vind t alleen niet alles dat de carb aan de buitenkant eruit komt.. maar dat is snel vergeten met 16pk :O_o
        lijkt me wel wat voor in de verre toekomst 😀

kerel, de carb aan de zijkant, die er uitsteekt omdat die vet groot is? dat is toch bruut…als de politie dat ziet…haha 😀

maargoed….carb is vet zo aan de kant…

AA-T
        Sleutelbeheerder

Fredzzz :
          kerel, de carb aan de zijkant, die er uitsteekt omdat die vet groot is? dat is toch bruut…als de politie dat ziet…haha 😀

maargoed….carb is vet zo aan de kant…

ik weet dat ie eruit steekt omdat ie te groot is om derachter te plaatsen :p maar tis mijn smaak niet.. hou van glad en afgewerkt :love

Edjuh
          Bijdrager

Bij epc in sittard kun je hem krijgen, maar is een beetje ver weg he?

EBR voor een puch heeft hij gebruikt.

Fredzzz
            Moderator

Edjuh :
              Bij epc in sittard kun je hem krijgen, maar is een beetje ver weg he?

EBR voor een puch heeft hij gebruikt.

ah maar bij epc kost die dan hoeveel? want op de simo site kost die 775,00

Edjuh
              Bijdrager

Dat weet coda wel, die heeft hem daar gehaald. Ik dacht dat die Vespa boooyyy een beetje korting kon regelen.

coda
                Donateur

Ik heb er bij EPC 750 voor betaald en ik had er 2 luchtfilters bijgekocht,1 daarvan was gratis.
                  Verder nog wat kabeltjes en zo.
                  Ik had wel gevraagd om het nog wat goedkoper te krijgen maar dat deden ze niet.
                  Overigens hebben ze mij altijd gezegd dat het blok voor 750 euro daar te krijgen was ipv 775.

Fredzzz
                  Moderator

jah ok, 25 euro korting dus….op simonini had ik 10-15% korting kunnen krijgen (dat scheelt weer 75.50 euro en/of 116.25 euro)
                    dit zei ene of andere hoofd/manager verkoper voor simonini ‘NEDERLAND’.

als ik die email nog heb en ooit zo een blok wil 😀 dan hoop ik dat die korting nog telt 😀

Edjuh
                    Bijdrager

Ik heb dit prachtige plaatje:

gevonden op [url]http://www.tunescoot.de/mofa/mofa.htm[/url] er even bij gezet(ook beginpost).

Bij deze duitse webshop kost de ouwe set 658 euro! Is toch 100 euro goedkoper dan in NL dus als verzendkosten net als mopshop.de weinig zijn……

barry
                      Donateur

ziet er ook mooi uit,wie weet koop ik me zo ook eens een kit.Ik vind de nieuwe nog sjieker staan met de terugloopuitlaat.
                        Maar ik ga eerst eens kijken wat de sprocatti binnenkort gaat doen.

erwinko
                        Bijdrager

bron: http://synonym.dk/mall/shop.asp?shop_id=2831&cat_id=30699

kost 7000 DKK, is dat denemarks?

Ties
                          Bijdrager

die kan je dus voor 605 hebben, mits niemand er overheen bied?

Edjuh
                            Bijdrager

Ik las dit op ciaocrossclub:

io ero presente alla presentazione di quel blocco, un gran rumore inutile, parte e dopo 600 metri a manetta un fumo bianco dalla marmitta…grippato…è un cilindro ad aria, non hanno pensato che si poteva surriscaldare?

Wat er ongeveer staat:

“Ik was aanwezig bij de prestentatie van dit blok(gaat over het nieuwe simo blok); een onnodig lawaai, hij vertrekt en na 600 meter zie ik een witte rookpluim uit de uitlaat komen…..vastgelopen(kan ook warmloper zijn ik heb mn woordenboek niet bij de hand)…….het is een luchtgekoelde cilinder, hadden ze niet gedacht dat hij te heet zou worden?”

Dit is geschreven door die gast die ook sprocatti verhandeld, dus hij heeft natuurlijk wel baat bij slecht simonini nieuws, maar het is toch wat!? Die simo’s zijn wel bekend om snel vast te lopen, maar na de eerste 600meter is wel heel erg snel(en dat op de ‘presentatie’ :con).

wederom fouten onder voorbehoud

Fredzzz
                              Moderator

over dat rook geval edjuh…

ik was van plan om hier in de buurt ook een splinter nieuwe set te halen die onder een super bravo ligt
                                maar zodra hij ff het achterwiel omhoog tilde en gas gaf kwam er zoooo veeeel roook uit:O
                                klonk wel erg mooi, als een opgefokte scooter ofzo…
                                zou die rook nou std. zo zijn bij simonini na dat ik je verhaal lees? of is het een kewstie van slechte afstelling van de olie/benzine/sproeier/lucht?

barry
                                Donateur

Ik heb de mijne gisteren ook gestart.Rookte ook tamelijk.Verbruiken dan ook veel benzine & olie.Het uitzetten heb ik gevoeld,voor hem stil te zetten,trok ik de bougiekop eraf,en dit heb ik deftig gevoeld!!!!
                                  Door de schokken,kon ik niet meer bewegen & doordat mijn hand nog kort bij de bougie was,bleef deze vonken trekken & het blok draaide nog even rustig voort,tot Sandra mij een trap gaf.
                                  Maar nu,kan je er geen koelkap opzetten rond het vliegwiel??????
                                  Ook is er uit de onderkant van de zuiger een klein stukje afgebroken.Kan dit kwaad????

15 berichten aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 78)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.