Vespa-Ciao.NL
:: silence-ciao

Home Forums Perso’s Projecten silence-ciao

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

silence-ciao
    Topic starter

ik rij op een ciao op 2005 die ik weer helemaal orgineel gemaakt heb. Het is een zwarte ciao in orgineel zwart niet gespoten met 5 spaaks velgen. Heb veel onderdelen gehad wat hard liep enzo maar door 2X gezeik ermee gehad te hebben met politie wil ik daar vanaf. Zitr in roermond op school dus echt veel politie. wel ga ik er een ciao bij halen en die wil ik dan mijn 80cc pinasco polini speed blok op maken met polini sp. De ciao wordt zoder kenteken omdatt je opgevoerd toch niet verzekerd bend volgens de woute dan kun je net zo goed zonder kenteken rijden he en gebruik hem toch alleen maar weinig en alleen maar op afgelegen straten of wat in het dorp.. Ik zal kijken dat ik foto’s erop kan krijgen van mijn ciao maar moet ik even iemand voor vragen want zelf kan ik dat niet:lol

pepko
      Donateur

maar zonder kenteken val je wel nóg meer op!

Dylan
        Donateur

of die nou verzekerd is of niet,, je MOET een kenteken hebben ter identificatie :no

leon ciao
          Bijdrager

heey plaats ook eens je brommergeschiedenis vooral die cross puch maxi was altijd vet haha :lol

als je er alleen op eigen terrein mee rijdt heb je geen kenteken nodig hoor, ze moeten je dus alleen niet pakken als je ermee door wessem aan het rijden bent. Als je wilt heb ik nog een geel plaatje voor je liggen die heb ik jaren terug eens gevonden, wordt je minder snel aangehouden als zonder plaat 😉
            Ik heb ook nog wel een oud frampie liggen zonder kenteken kun je zo hebben voor een pilsje :bier

silence-ciao
            Topic starter

inderdaad zo is het je hoeft echt niet een kenteken te hebben! ja offi wel ja maargoed dat boeit me niet 😀

ja die geschiedenis word me een beetje te lang. Maar oke dan wel het verhaaltje over de piuch, mijn eerste brommer was dus een puch maxi S uit 1980 ofzo. Die vond ik bij het oudijzer. starten nietm, lekke voorband, helemaal veroest. Maar 14 jaar was ik dus ik was al tevreden. Toen ik er mee thuis kwam heeft pap de band geplakt en carburateur en luchtfilter schoongemaakt en toen liep die weer. Je moest echt 3 keer de straat op eb ner rennen voor te starten en hij ging maar 30… Dus wij ieder weekend er allemaal mee crossen iedereen met de mountainbike en ik met de puch :lol na een paar mensen gevallen waren met de brommer [ik ook :lol] was die behoorlijk krom. waren we in het bos in brachbeek aan het crossen kwam toen de vorige eigenaar langs met zijn hond en het bleek dus dat de puch helemaal niet bedoelt was voor het oudijzer maar gewoon buiten stond NAAST de oudijzer hoop :lol dus eigelijk heb ik hem gejat maarja dartt wist ik natuurlijk ook niet, maar de man vond het wel tof dat ik hem gemaakt had en omdat die scheef en alles was hoefde hij hem toch niet meer terug. Mocht ik hem voor 25 euro hebben en die puch heb ik later dus geruild voor mijn eerste vespa ciao.

Robke15
              Bijdrager

geniaal:P

Edjuh
                Bijdrager

Foto’s…..

edit: slotje tot er foto’s in de beginpost ge-edit worden.

OrangeCiao
                  Donateur

ben ok wel beniewt naar de fotos

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
                  • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.