Vespa-Ciao.NL
:: Si trekt niet voorbij 20/25 km/u?

Home Forums Techniek Problemen oplossen Si trekt niet voorbij 20/25 km/u?

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Imbathijs
    Topic starter

Hallo beste brommerliefhebbers,

Ik heb gisteren mijn si-Tje weer eens uit de schuur gehaald en terug naar standaard set-up gebracht (op een gianelli record uitlaatje na uit luiheid)
      Nu heb ik uiteraard mijn blokje van verse pakkingen voorzien en alles.goed.schoon gemaakt.
      Hij start prima en klinkt enthousiast maar als ik ga rijden blijft hij hangen rond de 20/25 km/u, tenzij ik al rijdende mijn choke een stukje open houd (choke vol open houden helpt niet logischerwijs). Met de choke een klein stukje open trekt hij vrolijk door naar zn top. te weinig benzine lijkt dus het probleem, maar hoe kan ik dit verhelpen?

Bij voorbaat dank

Matthijs

JoeriH
      Bijdrager

Grotere sproeier?

Imbathijs
        Topic starter

Zal proberen, welke maar raden jullie aan voor een standaard set-up SI? oor zover ik weet rij ik ook op een standaard sproeier.

thnx

tompiebozzel
          Bijdrager

Wat voor sproeier rijd je nu? beetje meer info over afstelling etc zou geen kwaad kunnen.

tnerual
            Bijdrager

Misschien eens een nieuwe bougie’tje, carbu en sproeier eens goed reinigen, zo ook de luchtfilter 😉

Imbathijs
              Topic starter

Afstelling kan ik weinig over vertellen
                laas. ik zal idd eveen mn carburateur en luchtfilter nakijken en zal dan meteen mn sproeier bekijken en mss vervangen

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
              • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.