Vespa-Ciao.NL
:: Si sport (poging)

Home Forums Perso’s Projecten Si sport (poging)

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 37)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

ampie1979
    Topic starter

Hallo mede vespa rijders

Ik ben bezig met een si op tebouwen van de grond af .
      Ik hoop er een sport modelletje van temaken maar dan zo standaard mogelijk :lol .
      Hier al vast een voor proefje al is t nog niet veel …..

[url]https://imageshack.us/user/ampie1979[/url]

Mvg bram

Wilk1985
      Moderator

Gaaf, succes met het opbouwen het zou leuk zijn als je ons op de hoogte houdt van de voortgang!

Je moet wel even de goede link selecteren bij Imageshack (BBcode) :thumb

ampie1979
        Topic starter

Dankjewel wilk ik doe mn best met fotos maar wil nog niet echt lukken :lol

AA-T
          Sleutelbeheerder

Wat voor ideeën heb je om hem “sport” te maken?

zevenenergie
            Donateur

Mooie basis voor een sport brommer;)
              Het is de meest comfortabele model in de vespa lijn. (volgens de folders)
              Bij sport snelheden is dat wel lekker.

Wat word de kleur?

ampie1979
              Topic starter

Hoi AA-T het gaat mij niet persé om de snelheid maar gewoon t model of idee van sport brommer ik ben al 38 bijna snelle brommer tijd heb ik al gehad :lol 😉 …

ampie1979
                Topic starter

Hoi zevenenergie ja ik wilde ook weer terug naar mijn eerste brommer dat was een vespa grillo mint groen …. daarom vespa si die komt t meest dicht bij voir mij dan en ook idd omdat het de meest luxe uit de serie is 😀 …. maar qua kleur weet ik nog niet daar moet ik nog goed over nadenken :thumb ….

AA-T
                  Sleutelbeheerder

Oh ik dacht zelf ook niet aan de setup, maar aan het uiterlijk toen ik vroeg wat je ‘sport’ ideeën zijn?

ampie1979
                    Topic starter

Hoi AA-T sorry …. het idee was meer met een M stuurtje en breede bandjes (volgens mij 16×2.75) er onder .. maar m tog wel zo standaard mogelijk te houden …

Mvg bram

AA-T
                      Sleutelbeheerder

Geen excuus nodig hoor :lol
                        Maar dat is inderdaad vrij subtiel. Misschien kun je ook nog wat met de spatborden, vind deze altijd wat log ogen.

ampie1979
                        Topic starter

AA-T ik heb geen idee hoe ik die spatborden moet aanpakken qua verandering :lol

zevenenergie
                          Donateur

Hoi ampie,

Even wat woorden tot inspiratie….;)

Je perso heet,Si sport (poging)
                            Het probleem met een poging is dat het niet totaal is.
                            De mislukking zit er dan al als het ware in.

Je zou je over kunnen geven aan je enthousiasme, dat hebben al vele mensen hier op het forum gedaan, met mooie resultaten als gevolg.
                            Het is dan niet alleen dat de brommer dan verandert, mooier, krachtiger en sportiever wordt, er veranderd ook iets in jouw.

Moed, doorzettingsvermogen, arbeidsvreugde en voldoening, dat zijn enkele vruchten die groeien en elke forum lid telkens weer proeft, tijdens en na de afronding van zijn project.
                            Zo heeft al menig geen, zijn innerlijke diamant geslepen en zich zelf op een hoger plan gebracht.

Inspiratie, Slagvaardigheid en Daadkracht dat zijn onze voornaamste gereedschappen.

En bedenk, een project slaagt niet dankzij jouw, maar ondanks jouw.
                            Daarom, stap opzij, kom uit de comfort zone,

JUMP !

PS.
                            Ik heb ook nog een suggestie voor je forum naam en voor een avatar.

Ampere

(Want verklein woordjes als naam dat is niet goed)

AA-T
                            Sleutelbeheerder

Je zou een spatbord van een andere brommer of iets dergelijks kunnen pakken en passend maken voor jouw si.
                              Blader eens door alle spatborden (klik) op jmpb bijvoorbeeld.

Zoiets als dit (klik) zal volgens mij al een stuk sportiever ogen.
                              Maar goed, je moet natuurlijk wel iets uitkiezen wat jouw smaak heeft!

zevenenergie
                              Donateur

Heb je wel eens over race strepen nagedacht?

ampie1979
                                Topic starter

Ik had nog even een vraagje : ik heb mijn achter brug er op gezet met nieuwe lagers en stofringen maar er zit een heel klein beetje speling op ? Kan dat wel of mag dat niet ?

Mvg ampie

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 37)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.