- Dit onderwerp bevat 36 reacties, 7 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 8 jaren, 3 maanden geleden door ampie1979.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
27 augustus 2017 om 15:16 #284759
Hallo mede vespa rijders
Ik ben bezig met een si op tebouwen van de grond af .
Ik hoop er een sport modelletje van temaken maar dan zo standaard mogelijk :lol .
Hier al vast een voor proefje al is t nog niet veel …..
[url]https://imageshack.us/user/ampie1979[/url]
Mvg bram
27 augustus 2017 om 17:26 #499957Gaaf, succes met het opbouwen het zou leuk zijn als je ons op de hoogte houdt van de voortgang!
Je moet wel even de goede link selecteren bij Imageshack (BBcode)
24 september 2017 om 11:41 #500131Dankjewel wilk ik doe mn best met fotos maar wil nog niet echt lukken :lol
25 september 2017 om 15:16 #500137Wat voor ideeën heb je om hem “sport” te maken?
Welkom op ons forum!
Breng een bezoekje aan mijn Ciao project.26 september 2017 om 09:43 #500138Mooie basis voor een sport brommer;)
Het is de meest comfortabele model in de vespa lijn. (volgens de folders)
Bij sport snelheden is dat wel lekker.Wat word de kleur?
27 september 2017 om 21:48 #500157Hoi AA-T het gaat mij niet persé om de snelheid maar gewoon t model of idee van sport brommer ik ben al 38 bijna snelle brommer tijd heb ik al gehad :lol 😉 …
27 september 2017 om 21:57 #500158Hoi zevenenergie ja ik wilde ook weer terug naar mijn eerste brommer dat was een vespa grillo mint groen …. daarom vespa si die komt t meest dicht bij voir mij dan en ook idd omdat het de meest luxe uit de serie is 😀 …. maar qua kleur weet ik nog niet daar moet ik nog goed over nadenken
….28 september 2017 om 16:49 #500152Oh ik dacht zelf ook niet aan de setup, maar aan het uiterlijk toen ik vroeg wat je ‘sport’ ideeën zijn?
Welkom op ons forum!
Breng een bezoekje aan mijn Ciao project.30 september 2017 om 00:39 #500163Hoi AA-T sorry …. het idee was meer met een M stuurtje en breede bandjes (volgens mij 16×2.75) er onder .. maar m tog wel zo standaard mogelijk te houden …
Mvg bram
30 september 2017 om 08:10 #500165Geen excuus nodig hoor :lol
Maar dat is inderdaad vrij subtiel. Misschien kun je ook nog wat met de spatborden, vind deze altijd wat log ogen.Welkom op ons forum!
Breng een bezoekje aan mijn Ciao project.5 oktober 2017 om 18:30 #500247AA-T ik heb geen idee hoe ik die spatborden moet aanpakken qua verandering :lol
6 oktober 2017 om 06:45 #498859Hoi ampie,
Even wat woorden tot inspiratie….;)
Je perso heet,Si sport (poging)
Het probleem met een poging is dat het niet totaal is.
De mislukking zit er dan al als het ware in.Je zou je over kunnen geven aan je enthousiasme, dat hebben al vele mensen hier op het forum gedaan, met mooie resultaten als gevolg.
Het is dan niet alleen dat de brommer dan verandert, mooier, krachtiger en sportiever wordt, er veranderd ook iets in jouw.Moed, doorzettingsvermogen, arbeidsvreugde en voldoening, dat zijn enkele vruchten die groeien en elke forum lid telkens weer proeft, tijdens en na de afronding van zijn project.
Zo heeft al menig geen, zijn innerlijke diamant geslepen en zich zelf op een hoger plan gebracht.Inspiratie, Slagvaardigheid en Daadkracht dat zijn onze voornaamste gereedschappen.
En bedenk, een project slaagt niet dankzij jouw, maar ondanks jouw.
Daarom, stap opzij, kom uit de comfort zone,JUMP !
PS.
Ik heb ook nog een suggestie voor je forum naam en voor een avatar.Ampere

(Want verklein woordjes als naam dat is niet goed)
6 oktober 2017 om 12:15 #500249Je zou een spatbord van een andere brommer of iets dergelijks kunnen pakken en passend maken voor jouw si.
Blader eens door alle spatborden (klik) op jmpb bijvoorbeeld.Zoiets als dit (klik) zal volgens mij al een stuk sportiever ogen.
Maar goed, je moet natuurlijk wel iets uitkiezen wat jouw smaak heeft!Welkom op ons forum!
Breng een bezoekje aan mijn Ciao project.6 oktober 2017 om 13:16 #500251Heb je wel eens over race strepen nagedacht?
9 oktober 2017 om 10:47 #500266Ik had nog even een vraagje : ik heb mijn achter brug er op gezet met nieuwe lagers en stofringen maar er zit een heel klein beetje speling op ? Kan dat wel of mag dat niet ?
Mvg ampie
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.