Vespa-Ciao.NL
:: SI: Project I *Ligt ff op zn gat*

Home Forums Perso’s Projecten SI: Project I *Ligt ff op zn gat*

15 berichten aan het bekijken - 76 tot 90 (van in totaal 102)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Tom Z
    Bijdrager

Steven_Stepje :
      hahaha,
      ja tom ik hoop het ook dat dat krukje zn werk goed doet.
      ik heb evt nog wel reserve, maar is altijd zonde.
      Als je zelfde setup heb als mij, heb je een mooie;)(a)

haha mijn uitlaat is alleen mooier 😛 (gepolijste sp 0.0)
      ennuh natuuk 100mm skijve, wel zulle wel ongv even hoge top hebbe!
      dus als je je top is ff meet weet ik de mijne ook:p

(heb btw ook malo voorvario!!:P)

Anoniem

hahaha,

ik weet hem nog niej,
        vrienden van me willen alleen maar op dat ding rijden, inplaats van erachteraan:P
        dus ik kijk dit weeken even.
        ik schat tussen de 70 en de 80

KennyVespa
        Bijdrager

wat een crap hiervan de top racing breekt over, aleen 1 serie met een gepolijste drijfstang heeft dat gehad, de oude die ik heb met gewone drijfstand zijn gewoon perfect, heb deze al 2 jaar en heb nergens last van :S

dus hou bloos op met die onzin, het was dus 1 SERIE!!!!!

verder een vette si aleen de achtervering en het stuur niet, maar dat is jou smaak 😉 😀

Anoniem

Dank je kenny

Ik heb de serie met de gepolijste drijfstang:$
            Maar dat mag de pret niet deren, als hij breekt, hek pech, donder ik er een andere in.

Maar bedankt voor de reacties jongens.
            Over smaak valt niet te twisten, maar ben blij dat mijn werk gewardeerd wordt.

Anoniem

De beloofde foto’s

Filmpje komt nog, ivm niet zuiver rijden is dit uitgesteld

Bo3T
              Bijdrager

zou die veren wel andersom doen, lijkt me mooier staan..

FonS
                Bijdrager

past niet, raakt tegen het frame 😉 (toch? had ik tenminste)

ik vind ze persoonlijk véél te lang, maar smaken verschillen 😉

dat rijdt toch voor geen meter?? ik had hem een beetje verhoogd, gleed de hele tijd naar voren :con (wel ‘gewoon’ zadel)

J3sp3R
                  Bijdrager

Zo’n lelijke si heb ik nog nooit gezien. Sorry.

TimoO_
                    Donateur

zo’n mening kan je best voor je houden, er bestaan namelijk veel lelijkere Si’s.

ik vind hem nu ook niet echt mooi, zal deels smaak zijn. maar ik denk dat er bepaalde dingen aan gedaan moeten worden, en dan is ie véél mooier. zoals:

sportstuurtje (geen M gewoon recht cross)
                      ori zadel (staat beter met die achterkant)
                      kortere veren (staat hij niet zooo hoog)
                      4/10/14 spakers (een Si is hoekig, 3 of 5 spakers zullen hem dan niet mooi staan)

Anoniem

De post over uiterlijk vindt ik prima, maar ga hem niet aflopen zeiken jaspur.

En ik heb het zadel zogelaten omdat een enkel zadel UBER-lelijk staat!
                        een sportstuur zorgt voor een houding niej NOG meer naar voren is!
                        kortere veren? hij is bruut, en geen sissy-bike! dus lekker lomp en onbenullig
                        de 4spaker vond ik minder mooi, (heb ze er ondergehad!)

TimoO_
                        Donateur

maar 1 vraag, ga je hierop dagelijks rijden of is het een show brommer? als het een showbrommer is zal ik niet aan comfort denken maar voor het uiterlijk gaan. een custom zadeltje bouwen, en met kortere veren wordt hij lager en strakker, sportstuur ziet er beter uit, omdat deze naar voren staat (wat zoiezo niet mooi is) en hoog uitsteekt, en eventjes de onderpoten spuiten. als ik jou was zou ik de 4 spakers er weer onder gooien, vond ik veel mooier!

maarja, dit is wat ik denk. als dit jou smaak is zal ik hem zeker zo laten. je gaat natuurlijk geen brommer maken wat jou niet aanstaat, een eigen mening is het belangrijkste.

Anoniem

Ik rij er niet dagelijks op, het is ook geen showbrommer.

Het uiterlijk wordt nog eens onder handen genomen zodra de straalcabine voltooid is.
                            Ik zal vanavond eens de onderdelen erop zetten die jij mooi vind timo, en maak er ff een foto van.
                            Misschien laat ik me overhalen, maar zien is geloven!
                            Bedankt voor dit commentaar, hier heb ik meer aan dan die bullshit van jaspur.

vespaciao4ever
                            Bijdrager

ik vind hem er namelijk wel mooi uit zien en zeker goed voor dagelijks gebruik.

rood -grijs is mooie combo

Anoniem

Bedankt kerel,

Hij is trouwens oranje/grijs, maar dit geeft niet.

Het verbouwen wordt morgen.
                                Ben nog eerst een ochtend druk met het opruimen/her-indelen van de schuur!

TimoO_
                                Donateur

ik ben benieuwd ;).

15 berichten aan het bekijken - 76 tot 90 (van in totaal 102)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.