Vespa-Ciao.NL
:: Si mix elekt laat zich niet opvoeren?

Home Forums Techniek Opvoeren Si mix elekt laat zich niet opvoeren?

4 berichten aan het bekijken - 31 tot 34 (van in totaal 34)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

R.Zwiers
    Topic starter

ehm, ik volgends mij zit die er niet 100% tegen het carter aangedrukt als ik goed kijk.
      Die plastic bus heb ik er uit proberen te halen met een tang, dus misschien lekt die daar op ja, ik heb mijn bus van mijn 7/12 caburateur nog. die bussen zijn het zelfde lijkt me?
      en ik zal zijn caburateur er eens afhalen, ven kijken of er lek sporen zijn, en zal even wat fotos plaatsen van gasschuif open en dicht.

Wilk1985
      Moderator

Je kan proberen hoe het gaat met de bus van je 12/7, maar ik geef de voorkeur aan een nieuwe 🙂 En je gasschuif moet gewoon helemaal open gaan dat zie je snel genoeg.

DarkMagician6
        Bijdrager

Voor zover als dat ik weet zijn de busjes gewoon hetzelfde. Je moet er in ieder geval zeker van zijn dat het busje compleet in de aansluiting zit en niet uitsteekt. Verder moet je er ook zeker van zijn dat als je je carb monteert dat hij netjes aansluit op het carter. Als dat het geval is zou het gewoon goed moeten zijn.

R.Zwiers
          Topic starter

hallo mensen, laatste tijd druk gehad dus even niet zoveel tijd voor mn brommer, maar vandaag was het weer zover.
            ik heb mn caburateur er af gehaald, en mijn plastic busje was wat beschadigd, dus ik denk dat die daar langs lekte. je weet het nooit zonder het te veranderen. dit wou ik doen met het busje van de 7/12 die ik had, maar die paste niet. raar, dus schuifmaat er bij en wat blijkt, de aansluiting op mijn lucht inlaat van mijn 13/13 = 13mm en die van mijn 7/12 14mm.
            Raar? ik dacht dat die aansluiting universeel waren. of moet ik die van de 13/13 gewoon beetje oprekken en dat busje er in drukken? caburateurs links is de 13/13, rechts de 7/12

groet

4 berichten aan het bekijken - 31 tot 34 (van in totaal 34)
          • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.