- Dit onderwerp bevat 37 reacties, 10 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 14 jaren, 8 maanden geleden door ChrisNL.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
18 juli 2011 om 13:33 #200030
-RobinvS- :
Volgensmij is dit weer typisch gelul van mensen die eigenlijk niet weten wat er gebeurd als je dit wel doetKlopt, ik heb er amper verstand van, maar jij zo te zie nog minder.
AW50-4t | 13.13 | Gianelli Citypower | 3.2Nm@6000rpm | 3.0pk@6700rpm
Home made engine dyno18 juli 2011 om 14:14 #200201ArvidW :
-RobinvS- :
Volgensmij is dit weer typisch gelul van mensen die eigenlijk niet weten wat er gebeurd als je dit wel doetKlopt, ik heb er amper verstand van, maar jij zo te zie nog minder.
Bam hhaa
18 juli 2011 om 15:10 #200202back on track please

check gewoon die paar dingen zoals de vonk enzo.
en of je inlaat wel goed afsluitik heb zelf met speed engine gereden 50cc std cilinder ook dikke inlaat met brom kruk.
en dat liep toch echt idioot goed. dus het zou toch wel iets moeten doen lijkt meDe budget beun tjoener: geen geld is te duur of het werkt nog niet
Link naar Mijn collectie / Projecten.18 juli 2011 om 15:13 #200203Robke15 :
ArvidW :
-RobinvS- :
Bam hhaa
Kan je Bam zeggen maar dit gebeurt zo vaak op dit forum dat er gewoon verkeerd advies word gegeven, elk blok is anders, en dan kan je zeggen dat het niet waar is, maar het is zo.
Ik zie zo vaak mensen die zeggen dat ze met een Leo krul makkelijk 80 rijden, dat is onmogelijk maar toch word het rondgeroepen, en voor onervaren mensen word dit als de waarheid opgevatJe hoeft die jongen toch niet op de kosten te jagen met een nieuwe krukas, proberen = weten.
Je kunt beter eerst roeien met de riemen die je hebt.

ps. Dit is geen aanval gericht op 1 persoon, maar in het algemeen.
18 juli 2011 om 15:54 #200204-RobinvS- :
Robke15 :
ArvidW :
-RobinvS- :
Bam hhaa
Kan je Bam zeggen maar dit gebeurt zo vaak op dit forum dat er gewoon verkeerd advies word gegeven, elk blok is anders, en dan kan je zeggen dat het niet waar is, maar het is zo.
Ik zie zo vaak mensen die zeggen dat ze met een Leo krul makkelijk 80 rijden, dat is onmogelijk maar toch word het rondgeroepen, en voor onervaren mensen word dit als de waarheid opgevatJe hoeft die jongen toch niet op de kosten te jagen met een nieuwe krukas, proberen = weten.
Je kunt beter eerst roeien met de riemen die je hebt.

ps. Dit is geen aanval gericht op 1 persoon, maar in het algemeen.
Sorry daarvoor maar ik vond het ff grappig om te zeggen, maar ik zei ook al probeer hem eerst maar eens aan de gang te krijgen dus ik geef je gelijk hoor:) Maar waarschijnlijk zal het niet lekker lopen maar dat zie je dan wel.
19 juli 2011 om 20:20 #200205Het blokje loopt gelukkig weer:D alleen nu is me bougie zwart van kleur (koolachtig) dit wil zeggen dat me sproeier te groot is, er zit nu sproeier 66 in. maar wat voor sproeier zou er nu in moetten?? me setup hierlangs is ook aangepast, dus iemand enig idee welke sproeier erin moet. als je wat sproeiers hebt liggen die ik eventueel kan overnemen pm me dan even
Gr Thieu
20 juli 2011 om 12:20 #200215Mooi dat hij weer loopt, loopt het ook goed? en ik denk dat je wel redelijk kunt zakken met sproeiermaat ofniet? *-)
20 juli 2011 om 14:02 #200216*off*
-RobinvS- :
Ik zie zo vaak mensen die zeggen dat ze met een Leo krul makkelijk 80 rijden, dat is onmogelijk
ahum.. robin, de woerden toer met me blauwe citta soms vergeten? 😛
Qua sproeier zou ik een 60-62 proberen.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.