Vespa-Ciao.NL
:: si gekocht met kenteken, framenummer komt niet overeen!!

Home Forums Techniek Problemen oplossen si gekocht met kenteken, framenummer komt niet overeen!!

4 berichten aan het bekijken - 16 tot 19 (van in totaal 19)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

eaSI rider
    Topic starter

Gasten, ik denk dat ik een enorme blunder gemaakt heb. Vandaag ging ik opnieuw kijken naar een SI snor en ik vroeg aan de eigenaar waar het frame nummer staat. Hij liet me de plaats zien, onder de tank en net boven de carburateur. En ik was van de sticker uit gegaan die zich onder de bagagedrager bevind. Daarom dacht ik dat het framenummer niet klopte. Het kenteken heb ik inmiddels verkocht en het frame is bij het oud ijzer gegaan. Was dus gewoon een legaal en goed frame. Is inmiddels ook al een pakketje van gemaakt kwam ik achter. Er is dus weer een SI snor minder in Nederland….:lol

Maar goed, ik heb wéér wat geleerd. Ten eerste dat ik altijd het frame nummer moet controleren en nu ook WAAR het framenummer staat. Duur leergeld geld zegt men dan. Gelukkig in mijn geval niet. Ik heb er zelfs nog winst op gemaakt.:bier

Edjuh
      Bijdrager

Oei dat is er wel eentje om je voor de kop te slaan:P

Kevinwol
        Bijdrager

haha dat is wel een hele dikke:pest blunder

SpeedDemon
          Bijdrager

Op mijn Si staat het framenummer dat op mijn kenteken staat op mijn balhoofd.

4 berichten aan het bekijken - 16 tot 19 (van in totaal 19)
          • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.