Vespa-Ciao.NL
:: Showiii’s Si.

Home Forums Perso’s Projecten Showiii’s Si.

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 27)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

showiii
    Topic starter

Halloo.

Zo nu even een kleine perso maken 🙂

Ik ben Rick , ben 17 jaar en komt uit Zuidwolde, Kent vast niemand, is een klein dorpje in Drenthe vlakbij Hoogeveen.

Ik heb ongeveer 4 jaar met brommers en scooter gewerkt maar nooit eigenlijk met citta’s en vespa’s .
      Dus ik dacht een poosje geleden, laat ik mij er toch maar 1 kopen, dus heb ik mijn Yamaha Aerox weggedaan en hem ingeruild op een leuke vespa Si . en nog wat geld toe gekregen .

hier een foto van de Aerox op de laatst dag dat ik hem had :

By showiii

Heb nog steeds geen spijt van dat ik de scooter heb weggedaan, heb nu een aantal dagen deze Si in bezit:

By showiii

By showiii

By showiii

De brommer liep eerst helemaal niet, want de persoon zei dat de bobine kapot was, dit was overigens niet het probleem.

toen ik later het vliegwiel erafhaalde en naar de ontsteking keek, was het gewoon helemaal nat van de olie, dus maar ander blokje gepakt met betere ontsteking, en de cilinder overgezet . toen eronder gehangen en liep al wat beter, toen helemaal afgesteld en loopt nu als een zonnetje 🙂

setup is :

65CC DR Evolution
      13/13 carb @ 58 sproeier
      Proma CC
      aangepast brom carter.

verder wil ik binnenkort een citta koplamp met spoiler erop maken, dus ik zal binnenkort even wat foto’s bijvoegen 🙂

Hoop dat jullie het wat vinden! laat maar weten wat jullie van de Si vinden!

Laterrr 🙂

Wilk1985
      Moderator

Je bent er een heel stuk op vooruit gegaan in vergelijking met de scooter 🙂 Die lange achterveren staan hem goed maar dat Citta voorspatbord staat hem maar raar vind ik..

Het ziet er ook altijd een stuk stoerder uit als de koplamp voor de voorvork zit in plaats van erop, van een Si kan je altijd makkelijk iets vets maken vind ik succes ermee!!

Groeten,

showiii
        Topic starter

ah ik het er 1 bij maar die was lelijk en afgeslepen, dat voorspatbord vandaar deze maar ik ga nog wel wat experimenteren, eerst maar is die citta koplamp erop drukken en spoilertje en kijken hoe het staat 🙂

showiii
          Topic starter

ik wil men si gaan spuiten, iemand leuke kleuren combo’s ?

beunhaaz
            Bijdrager

Wit met Kawa groen

Oranje met wit of zwart

Geel met witte velgen

Groen frame, blauwe wielen, beetje fantasie 😀 en vrolijke kleuren

showiii
              Topic starter

haha thx! 😀 is er ook een kleurplaat voor een si ? je hebt ze wel voor citta maar kan niks voor si vinden

thierry93
                Donateur

showiii
                  Topic starter

lol haha, thx mate 😀

showiii
                    Topic starter

ok ik ben eruit! aanschouw! 😀 :

thierry93
                      Donateur

Ziet er mooi uit man! Hoe kom je toch aan die kleurplaat:lol

showiii
                        Topic starter

hahaha thx, haha jaa (A) xD

showiii
                          Topic starter

ook het citta voorkapje erop , let niet op de kleur, alles word nu fluor geel gespoten 😀

bart#24

als je alles met motip fluor wilt spuiten, zul je eerst denkende (grijs, of geel) primer moeten gebruiken en daarna witte primer, dit omdat fluor enorm slecht dekt, en witte primer ook.

zonder dit zul je geen mooi resultaat krijgen.
                              heb de ervaring zelf ook, en staat op andere forums.

suc6 ermee:D

showiii
                              Topic starter

haha ja het word fluor geel of gewoon geel, ik zit nog wat te twijfelen, maar ik kom er wel uit, bedankt voor de info! 😀

beunhaaz
                                Bijdrager

Geel vind ik zelf ietsjes mooier , heb hier een ciao staan die is ook knal geel 😛 vandaar.

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 27)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.