Vespa-Ciao.NL
:: Shakers perso

Home Forums Perso’s Projecten Shakers perso

15 berichten aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 33)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

goeiepit
    Bijdrager

Ziet er leuk uit mist alleen voor nog wat. lijkt beetje saai.

Shaker
      Topic starter

ja dat vond ik dus ook al. Maar hij is nog lang niet af de details komen nog.
        Heb ook even zitten denken over de setup en uiterlijk:

motorisch:
        Cilinder : 50dr + 38.4 polini HD kop
        Carters : elektrische kick belgisch
        Carb. : 12/12 + malossi luchtfilter
        Poelie : polini/malossi vario met 100mm schijven en 1.9.5 cif of 1.11.5 originele vertanding
        Uitlaat : leovince handmade (weet niet zeker of dit wel past icm kickstarter anders wordt het een citypower).
        Krukas : Brom

Uiterlijk:

-stickers
        -killswitch
        -aangepast voorspatbord
        -aero achterspatbordje
        -aluminium kentekenplaat
        -zijstandaard
        -si brug met nieuwe si kappen
        -citta koplamp + beugels
        -voorvorkrubbers?

green_white
        Bijdrager

hij gaat wel lijken op mijn citta denk ik, heb zelfs de zelfde ral 😛

klik

en nog een tip, als je een si brug neemt, neem dan ook 280 veren ipv de veren die je nou hebt aangezien de brug langer is en dat niet mooi is met korte veren zoals op mijn foto

Shaker
          Topic starter

@ green_white

Ja klopt is een mooie combo hè :). Ik denk niet dat mijn citta de enige is die op die van jou lijkt want je ziet ral2004 met zwart best veel.
            De veren zijn van boven tot onder gemeten 300mm, dat zijn volgens mij al de hoogste. Op de foto zie je dat misschien wat minder goed ;).

over de brommers:

Ondertussen alweer best veel gebeurd. Ik zal morgen wat foto’s posten en misschien een filmpje van de inmiddels afgemaakte zwarte snor ciao.
            Voor de citta ga ik witte gilera stickers bestellen en waarschijnlijk ktm óf stage6 stickers. Alleen erg jammer dat de ralcode van ktm ral2009 is en ik ral2004 heb. Geen idee welke ralcode het stage6 logo heeft maar als het ral2004 is ga daarvoor.

Wat denken jullie?

Shaker
            Topic starter

update:

Citta loopt lekker zo’n 50 en trekt goed op.
              Alleen het kenteken moet nog gemonteerd worden, zijkappen, killswitch/voorrem aansluiten, verlichting maken, stickers erop en zadel vastzetten en klaar is ie :D. Heb de achterkap en het oranje rekje eraf gehaald omdat ik hem te langwerpig vond.
              De ciao is helemaal af, hier volgen binnekort nog duidelijke foto’s van.

tot updates!

Shaker
              Topic starter

Kleine udate:

Allemaal (kleine) spullen ter waarde van +/- 140 euro besteld bij jmpb om de citta en ciao helemaal af te maken!

Nu wil ik de citta gaan verzekeren maar ik kom er met geen mogelijkheid achter wat het bouwjaar is!!
                Weet iemand een lijst voor gilera citta of een andere manier om achter het bouwjaar te komen?
                De velgen kan wel maar dat zijn volgens mij niet meer de originele. Dus als jullie een manier weten om erachter te komen met behulp van het framenummer zou dat top zijn =)

Monstercitta
                Bijdrager

Wat maakt bouwjaar uit gewoon 1999 ofsjow zeggen of invullen hebben ze destijds bij mijnes ook gedaan wat is bouwjaar euhm weet niet oke bouwjaar 1999 haha

Shaker
                  Topic starter

Monstercitta :
                    Wat maakt bouwjaar uit gewoon 1999 ofsjow zeggen of invullen hebben ze destijds bij mijnes ook gedaan wat is bouwjaar euhm weet niet oke bouwjaar 1999 haha

Ja dat kan wel maar in principe til je dan de verzekering en hoeven ze (wat haast nooit gebeurd maar toch) je niets uit te keren bij een ongeluk. Hier maak ik me dan niet heel erg veel zorgen over maar meer om het feit dat het dicht bij een oldtimer kan zitten en mijn broertje dan binnenkort heel goedkoop kan verzekeren. En ik vind het zelf ook leuk om te weten hoe oud mijn cittatje is 8). Dus even serieuze reacties graag.

Shaker
                    Topic starter

Ben achter het bouwjaar inmiddels. Hij is van 1994. Grote doos met onderdelen van jmpb binnengekregen die de citta af gaan maken. Ook krijg ik binnenkort de malossi vario toegestuurd en gaat de setup een beetje veranderen.
                      Foto’s van momentele staat komen morgen.

luukciao
                      Bijdrager

ziet er goed uit allemaal:thumb

graag wat foto’s van de zwarte cioa met stang ertusse, heb nog steeds interessen om hem te kopen

Shaker
                        Topic starter

dankje. En ik heb er al meer foto’s van gemaakt zal ze morge ff posten als ik de camera heb. De citta ziet er ook heel anders uit. Er zit momenteel een stang,si brug, kappen, schijfrem, vario, calibrata etc op. Zal daar ook gelijk wat foto’s van posten.

DarkNero
                          Bijdrager

Ik ken die citta :O
                            Zit jij niet op het Connect College?
                            Ik heb je wel eens gezien, ziet er echt vet uit!

Shaker
                            Topic starter

ja klopt zit er sinds kort 😀
                              heb nu alweer een andere moet echt eens gaan updaten.
                              Welke ciao is van jou?

DarkNero
                              Bijdrager

Shaker :
                                ja klopt zit er sinds kort 😀
                                heb nu alweer een andere moet echt eens gaan updaten.
                                Welke ciao is van jou?

Ik kom niet met me vespa naar school, geen kenteken en geen rijbewijs ;p
                                En ik zit op lacatie VMBO, dus als ik met de vespa was zie je hem niet staan. Maar ik ga vaak via andere lacatie naar (via schoolplein) en dan zie ik je citta wel eens staan. Je zei dat je een andere had, is die geel met een raar logo erop(op de tank)?

Shaker
                                Topic starter

nee die heeft zwart frame, rode accenten en witte velgen. Schijfrem voor, calibrata, vario en chromen stang in het midden. Ik zal de foto’s er eens op zette ik denk dat je m wel kent.

15 berichten aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 33)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.