- Dit onderwerp bevat 32 reacties, 11 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 14 jaren, 11 maanden geleden door luukciao.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
25 augustus 2010 om 20:59 #463779
Ziet er leuk uit mist alleen voor nog wat. lijkt beetje saai.
25 augustus 2010 om 21:06 #463780ja dat vond ik dus ook al. Maar hij is nog lang niet af de details komen nog.
Heb ook even zitten denken over de setup en uiterlijk:motorisch:
Cilinder : 50dr + 38.4 polini HD kop
Carters : elektrische kick belgisch
Carb. : 12/12 + malossi luchtfilter
Poelie : polini/malossi vario met 100mm schijven en 1.9.5 cif of 1.11.5 originele vertanding
Uitlaat : leovince handmade (weet niet zeker of dit wel past icm kickstarter anders wordt het een citypower).
Krukas : Brom
Uiterlijk:
-stickers
-killswitch
-aangepast voorspatbord
-aero achterspatbordje
-aluminium kentekenplaat
-zijstandaard
-si brug met nieuwe si kappen
-citta koplamp + beugels
-voorvorkrubbers?26 augustus 2010 om 10:03 #463789hij gaat wel lijken op mijn citta denk ik, heb zelfs de zelfde ral 😛
en nog een tip, als je een si brug neemt, neem dan ook 280 veren ipv de veren die je nou hebt aangezien de brug langer is en dat niet mooi is met korte veren zoals op mijn foto
31 augustus 2010 om 21:53 #463920@ green_white
Ja klopt is een mooie combo hè :). Ik denk niet dat mijn citta de enige is die op die van jou lijkt want je ziet ral2004 met zwart best veel.
De veren zijn van boven tot onder gemeten 300mm, dat zijn volgens mij al de hoogste. Op de foto zie je dat misschien wat minder goed ;).over de brommers:
Ondertussen alweer best veel gebeurd. Ik zal morgen wat foto’s posten en misschien een filmpje van de inmiddels afgemaakte zwarte snor ciao.
Voor de citta ga ik witte gilera stickers bestellen en waarschijnlijk ktm óf stage6 stickers. Alleen erg jammer dat de ralcode van ktm ral2009 is en ik ral2004 heb. Geen idee welke ralcode het stage6 logo heeft maar als het ral2004 is ga daarvoor.Wat denken jullie?
1 september 2010 om 22:53 #463942update:

Citta loopt lekker zo’n 50 en trekt goed op.
Alleen het kenteken moet nog gemonteerd worden, zijkappen, killswitch/voorrem aansluiten, verlichting maken, stickers erop en zadel vastzetten en klaar is ie :D. Heb de achterkap en het oranje rekje eraf gehaald omdat ik hem te langwerpig vond.
De ciao is helemaal af, hier volgen binnekort nog duidelijke foto’s van.tot updates!
5 september 2010 om 16:16 #464036Kleine udate:
Allemaal (kleine) spullen ter waarde van +/- 140 euro besteld bij jmpb om de citta en ciao helemaal af te maken!
Nu wil ik de citta gaan verzekeren maar ik kom er met geen mogelijkheid achter wat het bouwjaar is!!
Weet iemand een lijst voor gilera citta of een andere manier om achter het bouwjaar te komen?
De velgen kan wel maar dat zijn volgens mij niet meer de originele. Dus als jullie een manier weten om erachter te komen met behulp van het framenummer zou dat top zijn =)5 september 2010 om 17:36 #454159Wat maakt bouwjaar uit gewoon 1999 ofsjow zeggen of invullen hebben ze destijds bij mijnes ook gedaan wat is bouwjaar euhm weet niet oke bouwjaar 1999 haha
5 september 2010 om 17:58 #438194Monstercitta :
Wat maakt bouwjaar uit gewoon 1999 ofsjow zeggen of invullen hebben ze destijds bij mijnes ook gedaan wat is bouwjaar euhm weet niet oke bouwjaar 1999 hahaJa dat kan wel maar in principe til je dan de verzekering en hoeven ze (wat haast nooit gebeurd maar toch) je niets uit te keren bij een ongeluk. Hier maak ik me dan niet heel erg veel zorgen over maar meer om het feit dat het dicht bij een oldtimer kan zitten en mijn broertje dan binnenkort heel goedkoop kan verzekeren. En ik vind het zelf ook leuk om te weten hoe oud mijn cittatje is 8). Dus even serieuze reacties graag.
17 september 2010 om 20:27 #464323Ben achter het bouwjaar inmiddels. Hij is van 1994. Grote doos met onderdelen van jmpb binnengekregen die de citta af gaan maken. Ook krijg ik binnenkort de malossi vario toegestuurd en gaat de setup een beetje veranderen.
Foto’s van momentele staat komen morgen.22 oktober 2010 om 10:30 #465251ziet er goed uit allemaal

graag wat foto’s van de zwarte cioa met stang ertusse, heb nog steeds interessen om hem te kopen
22 oktober 2010 om 18:45 #465276dankje. En ik heb er al meer foto’s van gemaakt zal ze morge ff posten als ik de camera heb. De citta ziet er ook heel anders uit. Er zit momenteel een stang,si brug, kappen, schijfrem, vario, calibrata etc op. Zal daar ook gelijk wat foto’s van posten.
23 oktober 2010 om 09:05 #465288Ik ken die citta :O
Zit jij niet op het Connect College?
Ik heb je wel eens gezien, ziet er echt vet uit!13 november 2010 om 16:35 #465082ja klopt zit er sinds kort 😀
heb nu alweer een andere moet echt eens gaan updaten.
Welke ciao is van jou?16 november 2010 om 20:58 #465845Shaker :
ja klopt zit er sinds kort 😀
heb nu alweer een andere moet echt eens gaan updaten.
Welke ciao is van jou?Ik kom niet met me vespa naar school, geen kenteken en geen rijbewijs ;p
En ik zit op lacatie VMBO, dus als ik met de vespa was zie je hem niet staan. Maar ik ga vaak via andere lacatie naar (via schoolplein) en dan zie ik je citta wel eens staan. Je zei dat je een andere had, is die geel met een raar logo erop(op de tank)?16 november 2010 om 21:31 #465848nee die heeft zwart frame, rode accenten en witte velgen. Schijfrem voor, calibrata, vario en chromen stang in het midden. Ik zal de foto’s er eens op zette ik denk dat je m wel kent.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.