Vespa-Ciao.NL
:: setupje

Home Forums Techniek Opvoeren setupje

8 berichten aan het bekijken - 16 tot 23 (van in totaal 23)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

KennyVespa
    Bijdrager

ik heb hem ook en rij er 85 meej en heeft al zoon 4000 km gelopen maarjah iedereen klaagt altijd over dr dus let maar op word dadelijk weer klagen :ehh word er beetje moedeloos van, naar mijn ervaringen zou ik hem kopen :thumb

R.oel !

dit is ook een fijne cilinder hoor, alleen (heb er zelf geen ervaring mee maar toch) blijkt hij in sommige gevallen nogal warmloper gevoelig te zijn..

Op een standaard bewerkt carter is dit een erg snelle cilinder, alleen als je eentje wilt hebben die echt lang ( veel km’s dus ) mee gaat kun je misschien eens kijken voor een alu cilinder met een nicasyl (?) wand..

KennyVespa
        Bijdrager

ik heb met mijn al zeker 4000 km erop zitten en rijd nog altijd super goed, en als hem geod inrijd krijg je geen vast/warmloper 😉

ouweciao
          Bijdrager

KennyVespa :
            ik heb met mijn al zeker 4000 km erop zitten en rijd nog altijd super goed, en als hem geod inrijd krijg je geen vast/warmloper 😉

Zelf brandstof mengen schijnt ook weleens fout te gaan 😕

En waarom lees ik altijd 70cc…weinig last van gestreepte vrinden ofzo? ik bedoel, wat is er mis met een 50 snel? lijkt mij wel wat

.-{2F4OV}-.

Kheb ook lang met 70 DR Evo gereden. Fijne en snelle cilinder!
              Een aanrader, zeker voor dat geld!

hansieb
              Moderator

ouweciao :

KennyVespa :

Zelf brandstof mengen schijnt ook weleens fout te gaan 😕

En waarom lees ik altijd 70cc…weinig last van gestreepte vrinden ofzo? ik bedoel, wat is er mis met een 50 snel? lijkt mij wel wat

Schiet niet op ja…. 70cc heeft veel meer kracht, dat wil je hebben onacht dat onze blauwe gevederde vrinden aanwezig zijn.

Maarja de 43mm dr is een snel cilindertje doet het perfecto!

ciaoracer
                Bijdrager

Daar heb je gelijk in jah trekkract en topsnelheid.

Baz
                  Bijdrager

ouweciao :

50snel zou super zijn als de prijs er naar was ,maar een 50snel is kwa prijs hetzelfde aan een 70cc ,bij sommige merken nog duurder zelfs!
                    Keb zelf ook een 43mm DR EVO en die rijd echt wel goed op een speedengine.

8 berichten aan het bekijken - 16 tot 23 (van in totaal 23)
                  • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.