- Dit onderwerp bevat 11 reacties, 5 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 13 jaren, 1 maand geleden door tompiebozzel.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
20 februari 2013 om 22:18 #185081
hoi
ik heb dus volgende setp up nu:
stnd belg kickblock
grote inlaat
malossi vario
@6.5gr denk ik ongeveer
tecno cc
stnd cilinder
13/13carbu sproeier 67nu ga ik dus zoizo al een leovince krul bestellen
en twijfel tussen de cilinders:
dr38.4 en de malossi 41mm beide pen12nu met huidige setup ga ik een 50km/u ongeveer
wat geven de cilinder voor effect op men setup in combinatie met de leo die er zozio ook komt 🙂
thnks!
20 februari 2013 om 22:21 #199347ik zou voor de malossi gaan als je voor hogere snelheid gaat aangezien de boring groter is. als je een slijtvastere cilinder wil zou ik voor de DR gaan, maar dan ga je maar iets harder dan de 50km/u die je nu gaat.
ik gok dat je met de malossi ongeveer 60-65 haalt max, en met de DR 55-60km/u
20 februari 2013 om 22:40 #199351okee ja het is wel de bedoeling om sneller te gaan allesinds 🙂
maar de andere dr’s staan ni meer op jmpb daarom.
denk dat ik dan maar malossi ga 🙂bijkomende vraag welke sproeier zal ik dan nodig hebben?
20 februari 2013 om 22:51 #198961De 65cc DR bedoel je? Die moet gewoon verkrijgbaar zijn neem ik aan. Ik zou het ergens in de richting van sproeier 60-62-64 gaan proberen
20 februari 2013 om 23:35 #185370Op mp staat een nieuwe dr evo voor 50euro.
En jmpb verkoopt ze ook nog, im p10 & p12.Gr
Tis altied moar eem!20 februari 2013 om 23:40 #193547Ik zeg autisa spain cilinder netjes afgewerkt leuke poorterij en kan als je de poortjes doorprikt hard lopen en van basis uit goed optrekken.
21 februari 2013 om 00:09 #198962wat toevallig dat jij deze nou net verkoopt dr-flenny:pest.
als je alleen keuze hebt uit de malossi 41 en de 38.4 dr zou ik de malossi kiezen, simpelweg omdat je daar het snelst mee zult gaan. aangezien je aangeeft dat je dat graag wilt.
de dr is wel slijtvaster, maar minder koppel en snelheid tov de malossi.21 februari 2013 om 00:10 #201205@Lastpak, je haalt me de woorden uit de mond=)
21 februari 2013 om 10:24 #196987Ontopic:
Wat je zou kunnen doen is een goed tunebare cilinder aanschaffen dat hij als het ware nogal beperkt is in zijn power en wanneer je verder wilt qua power hoef je dan alleen de cilinder wat te tunen voor extra vermogen. Zo bespaar je ook weer wat kosten uit 😉
@offtopic
Dus omdat ik wat advies geef over een product moet hij het gelijk bij mij kopen? Goh zou niet graag een klant bij jou wereldje van gedachten wezen dan ben je snel blut. Neemt niet weg dat ik het alsnog adviseer en als ik uit was op een verkoop actie bood ik de rest van me cilinders die te koop staan ook wel aan.
@lastpak hier beneden
Volgens mij zie jij het feit dat ik een advies geef en niks aanbied over het hoofd 😉 Dus voor je judgemental komt doen over ow dat is toevallig of dat ik op me teentjes getrapt zou zijn even goed de feiten bekijken. Want idd ik hou er niet van als er stierenstront wordt gesproken.
21 februari 2013 om 11:35 #196902Hij bedoeld het meer als een grapje denk ik DR-Flenny
21 februari 2013 om 22:03 #200289dr-flenny, op je teentjes getrapt? sorry hoor, maar draai er dan ook niet omheen en zeg dat je die gewoon kan leveren. is alleen maar handig voor de topicstarter. is verder ook een leuke cilinder, niet daar van.
optopic:
dimibravo, als je echt wat harder wilt gaan rijden zul je wel een 65cc of 60cc cilinder moeten aanschaffen.
heb je er al eens over nagedacht een gezocht advertentie te plaatsen op het forum? er zijn genoeg forum leden die je aan een cilinder kunnen helpen. vermeld er wel even de penmaat bij, die jij moet hebben is volgens mij pen 12. althans dat blijkt uit je eerste post.verder wat informatie over de leo krul, deze uitlaat werkt eigenlijk op elke cilinder goed. veel koppel en meer top snelheid.
je kan hem goed bevestigen(op 4 punten zelfs) en de demper is ook vrij stil. echt een aanrader.22 februari 2013 om 12:15 #198568ok dankje lastpak, was dus ook me bedoeing datie wat stiler zou zijn want die tecno circuit is aan kk herrie ding :p zo’n vies en schel geluid bah, niet handig met de vele politie hier :p
en dankje voor de tip vn de advertentie! ga ik in orde maken 🙂
cheers!
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.