- Dit onderwerp bevat 6 reacties, 4 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 14 jaren, 5 maanden geleden door tristan285.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
19 oktober 2011 om 13:18 #284454
Ik heb de citta ooit gekocht van iemand voor 100 euro,knal roze was hij en hij liep niet…
na het blok uit elkaar te hebben gehaald bleek de krukas/cilinder en zuiger naar de klote te zijn….dus toen dacht ik ik kan iets gaan doen wat ik altijd al wou, ding is zwaar opfokken… dus van helemaal standaard is mijn setup inmiddels:
Polini evo engine met berini ontsteking
zelfgemaakte achterbrug van 6 mm dik plaatstaal
met polini 46 mm cilinder en pinasco hd kop
simonini racing uitlaat
malossi voor variodus al met al is er veel geld in gaan zitten :p maar het blaast wel als de ziekte…
in de tussentijd is hij ook niet roze meer
en heb ik al een tijdje malossi vertanding voor in het achterwiel op de schap liggen maar ik zit helaas nog steeds te wachten op een vario revisie set die haast nergens meer leverbaar is volgens mij…anyway bekijk de fots maar
en let me know what you think..gr rens

19 oktober 2011 om 13:22 #465006Leuk ding, met een fijne setup!
serpentoflight :
zelfgemaakte achterbrug van 6 mm dik plaatstaalZelfgemaakt? dan ziet hij er wel super strak uit!!
Een voorspatbord zou hem echter niet misstaan, of past deze niet i.c.m de Simo Racing?
19 oktober 2011 om 13:34 #464770voorspatbord heb ik wel alleen die ligt nog bij me ma hahaha
en idd zelf gemaakte achterbrug
19 oktober 2011 om 13:37 #464771er moet nog wel een beetje fine tuning aan de afstelling gedaan worden maar hij blaast nu al aardig, alleen hij trekt als een zieke maar top ligt nog vrij laag vanwege de vertanding in mijn achterwiel
binnenkort maar is kijken of ik de zijkappen er ook weer mooi op kan krijgen, ben bezig met een de linker zijkap om daar een bolletje van een ciao op te maken ivm mijn vario achterkoppeling.
ik ben er inmiddels wel achter dat mijn zelfgemaakte achterbrug sommige dingen best lastig maakt bijvoorbeeld je zeikappen die vallen niet meer over een randje enz… maar overal is een oplossing voor
25 oktober 2011 om 03:40 #490620Varionaaf revisie set is inmiddels binnen EINDELIJK!!!! nu nog tijd vinden om de malossi vertanding in me achterwieltje te gooien….. maar dat zal snel gebeuren…
ik zal een filmpje rij filmpje maken van het verschil… dus het rijden met snor vertanding en het rijden met malossi vertanding….
grtzzz
27 oktober 2011 om 20:41 #490661mooi man,dichte wielen zijn altijd goed!
28 oktober 2011 om 20:29 #490670mooi dingetje!
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.