Vespa-Ciao.NL
:: Sebastards SI-tta

Home Forums Perso’s Projecten Sebastards SI-tta

15 berichten aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 134)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Sebastard
    Topic starter

@ remlicht: werkt dat ook op poedercoating ? volgens mij juist niet! 😉

@ ciao: heb ik al naar geinformeerd,maar dat is hier in de regio erg duur,of niet te krijgen,
      dus ik ga ze maar hogedruk reinigen,en dan opruwen met een scots,en primeren.

pepko
      Donateur

jawel, dat wil wel met poedercoating alleen het duurt wat langer 😉

Dylan
        Donateur

Sebastard :
          @ remlicht: werkt dat ook op poedercoating ? volgens mij juist niet! 😉

@ ciao: heb ik al naar geinformeerd,maar dat is hier in de regio erg duur,of niet te krijgen,
          dus ik ga ze maar hogedruk reinigen,en dan opruwen met een scots,en primeren.

Zoals ik al in ons gesprek zei, glasparel is gewoonweg TE fijn, dus met een grove soort zand zal het zeker lukken!
          en bij huisman in maasdijk zou ik het zoiezo niet doen, dat is een straalbedrijf voor huizen en grove dingen, dus als jij jou fijne alluminium velgjes laat stralen met dat soort zand wat hun gebruiken knappen ze echt niet van op!

Sebastard
          Topic starter

jawel bromfreak,ik ben daar langs geweest,en ze hebbe daar ook een gewoone glas straal cabine,en elke vorm van stralen die je kan bedenken.

Heb in de tijd dat citta’s nog maar net jaar of 3 uitwaren al eens een geheel frame met velgen ,voorpoten enz. laten stralen daar,in de tijd van de guldens.

zag er toen geweldig uit,maar nu zijn ze qua prijs doorgeschoten.

(er stonden ook oldtimer autoframes te wachten op de straalbeurt,en antieke kroonluchters die opnieuw verchroomd moesten worden)

hee pepko,heb je dat zelf geprobeerd dan,hoelang duurde dat?
            want poedercoaten is totaal wat anders dan spuitlak.coaten staat dichterbij emaille,omdat het gebakken word,en niet stolt doormiddel van een chemische reactie,maar een thermische..

pepko
            Donateur

ik dacht ongeveer een half uur per kant van een velg. dat is wel redelijk grof.

Sebastard
              Topic starter

spuitwerk is klaar (athans,het meeste)

Jarco
                Bijdrager

Maar dat glimt erg lekker. :thumb

Vind je custom werk op het frame wel heel mooi moet zeggen. 😀

Sebastard
                  Topic starter

thanx man,er ligt wel beetje stof op,õmdat het aan het drogen is in huis,
                    in real life glimt het NOG meer!

wielen zijn nog steeds moeilijk punt.

Ik ga ze met hogedruk reinigen,en dan maar met een scots opruwen,en dan primeren.

Waarom?

Bling Bling8) Spuitwerk ziet er goed uit, dit kan niet anders dan een mooie citta worden:thumb.

Docs
                      Donateur

KWIJL =) Dat ziet er echt heel erg netjes uit 8) Wel benieuwd naar de rest.

Anoniem

=)=)=)=)=)=)Beste Sebastard,

Dat spuitwerk is werkelijk geweldig voor thuis werk, ik wou dat ik dat kon.

mvgr stefanovitch

Florian
                          Moderator

Dat spuitwerk is echt ganZ geil kan niet anders zeggen.
                            Ben benieuwd naar het eindresultaat.

sjbtje
                            Bijdrager

egt super netjes shine 🙂
                              egt ga zo door velgen verzind je vast wel wat voor:)
                              komt wel goed;)

Sebastard
                              Topic starter

Nog steeds ruzie met het blok,nieuwe lagers gezet,maar als ik de 2 helften vastzet,kan ik de kruk niet geheel rondkrijgen,loopt op diepste punt vast.
                                4x uit elkaar gehaald,en ben het nu ff zat,dus verder gegaan,en de vork opgeknapt.
                                vork zat ook tegen,maar doe ik volgend jaar wel weer eens over,eerst zomertje cruisen,no hurry’s.

sjbtje
                                Bijdrager

netjes:D

15 berichten aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 134)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.