Vespa-Ciao.NL
:: Schwalbe banden

Home Forums Mening & ervaring Banden Schwalbe banden

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Miesmaster
    Topic starter

Heb jij ervaring met Schwalbe banden post het dan hier

FonS
      Bijdrager

ik heb me ‘schwalbe nylon vc3’bandjes gehaald bij cycle shop heerlen. ik zou niet weten hoe ze rijden aangezien mn ciaotje nog niet loopt (laat het zo snel mogelijk wel weten, w8 op kentekenbewijs) maar ze kosten iig maar 10,95 et stuk -> ik heb maat 17 x 2,25 , std zaten dr 17 x 2 op, dus deze zijn wat breder.

van het uiterlijk moet je het niet echt hebben, tzijn meer noppenbanden, een all-weather profiel. maa zoals ik al zei ze zijn wat breder (passen net tussen et achterspatbord) dus dat ziet wel leuk uit, vooral op mn net nieuw wit gespoten 5 spaaks 8)

(srry dat ik et hier pas zo laat zet)

Joukel
        Bijdrager

Heb nu al zo’n 7500 km gereden met de schwalbe ms100 2.50 banden.
          Op een droog wegdek hebben ze veel grip, maar als het nat is dan is het nogal oppassen, bij mij zijn m’n wielen al een paar keer weggeschoven… En op grindpaden zijn ze ook niet echt thuis, maarja het waren goedkope bandjes 🙂
          En de slijtage valt mee, heb nu nog zon 3mm profiel voorop, en achterop 1-2mm profiel 😉

Oldtimer fanaat
        3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
        • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.