Vespa-Ciao.NL
:: Schroefdraad kapot, weet de naam niet. (Dringend)

Home Forums Techniek Problemen oplossen Schroefdraad kapot, weet de naam niet. (Dringend)

4 berichten aan het bekijken - 16 tot 19 (van in totaal 19)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Doctor Boskonovitch
    Topic starter

Hmm, ik heb het stuk via de garagist nieuw laten bestellen. Overmorgen komt het toe en kan ik er terug op rijden 🙂
      Zou iemand mij kunnen uitleggen hoe dat systeem werkt met die fietsstand? Die knop en hendel op de figuur (3&4) zouden die moeten inschakelen, maar wanneer is deze ingeschakeld? En wat is het verschil?

Groeten,
      Klaus

pannenkoek
      Bijdrager

als je met je brommer stilstaat en knop 3 indrukt, dan reageert je brommer nergens meer op.
        dit word de ‘loopstand’ genoemd. (voor als je benzine op is en een stukje moet lopen bijvoorbeeld)
        die loopstanmd moet er natuurlijk ook weer af kunnen en daarvoor heb je hendeltje nr 4.
        als je die met de klok mee naar onder duwt, en stukje loopt met je brommer dan hoor je vanzelf
        een tik en is je loostand er weer af.

grt

-RobinvS-
        Bijdrager

Het is geen loopstand, het is bedoelt als Fietsstand.

er horen Orgineel trappers op een Ciao/Citta etc te zitten, en anders loopt je blokje mee als je gaat fietsen, en dat is best wel zwaar

bobclees
          Bijdrager

ik heb nog een achterklok voor je liggen alleen deksel of compleet maakt mij niet uit

mvg bob

4 berichten aan het bekijken - 16 tot 19 (van in totaal 19)
          • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.