Home › Forums › Techniek › Framedelen › schouwing
- Dit onderwerp bevat 23 reacties, 13 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 20 jaren, 5 maanden geleden door Edjuh.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
30 september 2005 om 22:51 #162889
iemand die nou een blokje van een gejatte brommer deronder heeft…is het zakje, of niet?
30 september 2005 om 23:10 #162890Dat ligt eraan of dat nummer al in de database van de RDW staat. Dat is ook de enige reden waarom ze je bloknummer noteren, om er een register mee aan te leggen, voor evt. diefstal in de toekomst. Je bloknummer komt ook niet op je kenteken.
I came, I saw, and I forgot what I was doing...1 oktober 2005 om 10:09 #162892Ik heb gehoord van een betrouwbare garage hier in de buurt dat je zelfs alleen een frame kan laten schouwen. En dat bij een hele brommer ook ALLEEN maar naar het framenummer gekeken wordt.
Als je brommer te hard loopt of als er een dikke setup onderlicht is dat je eigen risico en moet je maar geld dokken als de politie je aanhoud, maar op de schouwing wordt daar neit op gelet.
Trouwens, ze dachten dat het ook wel mogelijk was om een snorframe als brommer te registreren!
1 oktober 2005 om 10:44 #162893Bij mij hebben ze wel degelijk het bloknummer opgeschreven, ze zeiden ook dat ze het op moesten schrijven(hoewel het niet op je kentekenbewjis komt). Dus bij mijn schouwer kan ik helaas niet met een frame aan komen.
3 oktober 2005 om 16:50 #162894Jah waar staat het bloknummer ergens ? ennuh hoe kan ik zien of men brummerke nu een snor of brom is ik weet dat nog steeds niet de een zegt wat met frame nummer en de ander iets van het balhoofd maar jah daar zie ik niks staan gloof ik dus weet iemand waar je dat aan kan zien ?en ik heb me laatst een stang op me frame gelast maakt dat die schouw klootjes wat uit ?
3 oktober 2005 om 17:15 #162895Denk niet dat die stang iets uitmaakt. Bloknummer staat op je blok, gewoon kijken.
3 oktober 2005 om 19:45 #162897die stang maakt die schouwingsknaabjes niets uit…hun maakt vrij weinig uit..zoiets hoor ik tenminste van sommige….zei vinden het prima…het is aan de politie jou een bekeuring uit te schrijve…maarja..
uhhm je snor of brom gebeuren vind je dus op je BALHOOFD
moet der echt staaniets van NL- a0009 ofzo… dis dan brom…
en tja…blok nummer vind je op groter carterhelft….ff bukken..en dan staat ut der…haast niet te missen?? niet overdreven groot ofzo..maar ut valt wel op3 oktober 2005 om 19:55 #162898En bij een ciao mix staat het in de achterbrug bij het framenummer.
10 oktober 2005 om 15:52 #162909Ik heb mijn ciao nu twee keer overgespoten en het goedkeuringsnummer is bijna helemaal verdwenen:(( Framenummer is wel prima(daar heb ik nooit gespoten) en daarboven staat nog een nummer, iets van M en dan wat cijfers; weet iemand wat dat is?
Vind het geen ramp want ik wil er best een circuit-of-meeting-ciao van maken maar ik zou hem toch nog wel een keertje de weg op willen.Kan ik nog iets met dat nummer boven het framenummer(europese goedkeuring?) of is hij gewoon afgeschreven omdat je een NL 0008 ofzo moet hebben?
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.