Home › Forums › Techniek › Framedelen › schouwing
- Dit onderwerp bevat 23 reacties, 13 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 20 jaren, 5 maanden geleden door Edjuh.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
6 september 2005 om 11:07 #161350
kheb men vespa weg gebracht voor de schouwing.. kreeg een fiets mee als vervangent vervoersmiddel:P heef iemand al een schouwing gehad? en waar letten ze eigenlijk precies op?? tis iig 20euro:O das diefstal!!!
6 september 2005 om 11:29 #162831ik w8 daar mee tot 2007 hoop ik auto te rijden…
6 september 2005 om 11:35 #162832kben nog niet zow lang 16 dus ik moet het sowieso:P
6 september 2005 om 12:29 #162833ik wacht denk ik ook wel tot het laatste moment. die nummerborden zijn vet lijp jah. daar kun je wel iemand mee doodgooien..:p:p
6 september 2005 om 13:59 #162837Ik ga het binnenkort maar eens navragen, ik heb toch 4 brommers nu:S
Als iedereen de kat uit de boom kijkt en tot het laatst wacht wordt het misschien wel erg druk zo vlak voor de deadline.6 september 2005 om 14:22 #162839vieze *** zooi:S… ik kom bij het postkantoor jah heb je rijbewijs.. ik jah bromfiets certificaat neej moet pas poort en uitreksel gemeente huis dus schouwing 20euro kenteken 22,50 en laten maken 22,50 en 7.50 voor uitreksel dus 72.50euro wat een k*t zooi in dit landje:S het slaat echt nergens op:@ het enige wat het is dat hun de regering de geld mee verdient… om alle ‘sloebers’ van onder de 18 geld uit de zak te kloppen.. sjonge.. :@
6 september 2005 om 14:47 #162840Ja is kut man, vieze zakkenvullers en corrupte incompetente drilkutten die de dienst uit maken.
Maar dat uittreksel??
Ik heb dit even van http://www.ishetgeenplaatje.nl gehaald:[color=blue]Op het postkantoor kun je het bromfietskentekenbewijs aanvragen. Daarvoor heb je nodig:
Het schouwformulier
Een geldig legitimatiebewijs
€ 22,50 [/color]Mmm daar staat geen uittreksel bij, ben je misschien beetje genaaid?
Ik zie dat je net je post een beetje hebt bijgesteld:D, nou ja, ik moet maar een goeie deal met de schouwer maken want ik heb dus 4 van die dingen.6 september 2005 om 15:33 #162841legetimatie is rijbewijs of id/paspoort ander bewijs bijv verblijfsvergunning… ga je voor dit 2e dus id enz.. dan moet jee een uitreksel van het gemeente huis hebben
oftewel oplichters eerste klas:S12 september 2005 om 17:52 #162852jah ik heb gehoord… kan zijn dat het niej waar is… maar van wk.scootercentre in deventer dat als je het over anderhalf jaar doet er een technische keuring kwam… dusj ik weet wel dat ik ht binnen nu en 1 mei doe..:P
12 september 2005 om 20:45 #162853als ik nu nog neiwe verzekering voor scooter af ga sluiten, is dat dan per definitie een nummerplaat, of kank ook nog een gewoon verzekeringsplaatje krijgen???
12 september 2005 om 22:31 #162855verzekplaatje dacht ik:)
13 september 2005 om 10:52 #162858Ik heb nu 7 brommers staan, en ga bijna failliet door die tyfuskentekening…..:(
Let op wat ik je zeg……..
Binnen nu en 1/2 jaar komt er wegenbelasting voor je brommer, èn, en dat weet ik ook zéker, APK-keuring…..
Wedden?
Die “over-bureaucratie”* hier in NL begint me beetje de strot uit te hangen…..
Als m’n meissie ’t ook had gewild was ik ‘m gesmeerd naar Italië……
*bu·reau·cra·tie (de ~ (v.))
1 toestand waarin alles volgens de regels en met papieren en formulieren geregeld wordt => de ambtelijke molen, parafencultuurGelukkig is m'n piemel in 't Engels wél dick!13 september 2005 om 12:11 #162859maare je framenummer moet hetzelfde zijn als je motornummer heb ik gehoord?
en als je je originele carter er nie op hebt wattan?
(helemaal niet meer hebt trouwens 😐 )of ben ik het slachtoffer van iemand die graag lulverhalen ophangt 😛
13 september 2005 om 13:10 #162860Nee is onzin, er is ten eerste geen overeenkomst tussen je framenr. en je motornr. zover ik weet. En ik ben de afgelopen maanden al een stuk of 10 keer van motor verwisseld, daar gaan ze echt niet over zeiken.
En japie ja dat is klote ik heb er nu drie die ik ga ‘kentekenen’, dat valt nog wel te doen(hoop ik), mn brombroeder vraagt 12,50 voor de schouwing(normaal 15,00), dus dat gaat nog wel, maar ik ben toch wel iets van 70 per brommer kwijt denk ik?
Leve het einde van de bureaucratie!
30 september 2005 om 17:19 #162888Boutzooi!
Ik zat al lang te wachten op bericht van RDW, vandaag eindelijk brief in de post.
Zeggen ze dat ik geen goed goedkeuringsnummer heb doorgegeven:((, AAArch! dat meen je niet dacht ik.
Het moet toch kloppen, er staat gewoon NL nogwat dus het is gewoon een goedgekeurd ding, maar die klojos zeggen dat ik aannemelijk moet maken dat het een goedgekeurde bromfiets is.
Ik hoop dat de bromhoer het nummer gewoon niet goed opgeschreven heeft, want op dat rdw gezeik zit ik allerminst te wachten, ik leg al geld neer voor dat scheitkenteken, mag ik ook nog eens moeite gaan doen, FUCK YOU!
zo dat is er uit:).
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.