Home › Forums › Algemeen › Kroeg praatjes › Schoolproject: Scooterlift ENQUETE!!
- Dit onderwerp bevat 22 reacties, 20 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 17 jaren, 6 maanden geleden door FonS.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
10 september 2008 om 20:26 #168437
Tom ciaoPiNeAppLePro :
Enquete:Vraag 1: Zou u het prettig vinden om bij het klussen aan een tweewieler, gebruik te maken van een scooterlift?
a. Ja
Vraag 2: Hoeveel zou u maximaal willen betalen voor zo’n scooterlift?
a. 50
Vraag 3: Tot wat voor werkruimte heeft u beschikking?
e. Anders, namelijk: grote schuur/garage.
Vraag 4: Wat voor gemotoriseerd voertuig bezit u? (beetje lompe vraag om die op een VC forum te stellen :P)
a. Brommer
Vraag 5: Welke opbergmogelijkheden heeft u voor een scooterlift?
Niet erg veel (staat vaak in de weg) maar je kunt er je brommer er ook op laten staan.
Vraag 6: Wat voor kleur zou u de scooterlift het liefst willen?
Rood, blauw, zwart (boeit niet zo veel)
Vraag 7: Zou u het handig vinden om gereedschap in uw scooterlift kwijt te kunnen?
a. Ja!
10 september 2008 om 21:07 #168438Vraag 1: Zou u het prettig vinden om bij het klussen aan een tweewieler, gebruik te maken van een scooterlift?
a. Ja
a. 50
b. Tuin
Vraag 4: Wat voor gemotoriseerd voertuig bezit u? (beetje lompe vraag om die op een VC forum te stellen )
a. Brommer
een klein schuurtje
maakt niet uit, als hij maakt roestbestendig is.
Vraag 7: Zou u het handig vinden om gereedschap in uw scooterlift kwijt te kunnen?
slechte vraag, het is natuurlijk altijd wel handig om je gereedschap er in kwijt te kunnen, maar of het ook praktischer is dan een ouderwetse gereedschapskist betwijfel ik…
10 september 2008 om 21:16 #1684391. ja
2. a of b zo’n beetje
3. c. garage en afdak
4. a
5. onder het afdak proppen 😉
6. maakt niet uit als het maar geen rare kei opvallende kleur is [pijn aan mijn ogen :P]
7. b11 september 2008 om 10:45 #1684401. A
2. B
3. B
4. A
5. Vrijwel geen ruimte, hoe compacter hoe beter
6. Een neutrale kleur is denk ik het beste, bijv: zwart, blauw, enz.
7. ALaat me maar weten wat de prijs word 😉
De eerste vraag is in mijn ogen wat overbodig (is goed bedoeld).
In mijn ogen zullen mensen die een dergelijke lift NIET willen gebruiken,
deze enquête ook niet invullen aangezien het ze dan verder ook niet uit kan maken.
In mijn ogen krijg je dus geen realistisch antwoord op vraag 1.Welkom op ons forum!
Breng een bezoekje aan mijn Ciao project.11 september 2008 om 10:53 #168441Vraag 1: Zou u het prettig vinden om bij het klussen aan een tweewieler, gebruik te maken van een scooterlift?
a. Ja
c. 100
Ff niks, maar lijkt me wel super handig als ik ooit plaats heb.
Vraag 4: Wat voor gemotoriseerd voertuig bezit u? (beetje lompe vraag om die op een VC forum te stellen :P)
a. Brommers
Ff niks, maar lijkt me wel super handig als ik ooit plaats heb.
rood/zwart/donkerblauw
b. Nee
11 september 2008 om 14:48 #168442Vraag 1: Zou u het prettig vinden om bij het klussen aan een tweewieler, gebruik te maken van een scooterlift?
a. Ja
c. 100
a. Schuur
b. TuinVraag 4: Wat voor gemotoriseerd voertuig bezit u? (beetje lompe vraag om die op een VC forum te stellen )
a. Brommer
De schuur.Vraag 6: Wat voor kleur zou u de scooterlift het liefst willen?
Rood of zwart
Vraag 7: Zou u het handig vinden om gereedschap in uw scooterlift kwijt te kunnen?b. Nee
11 september 2008 om 17:46 #168443Vraag 1: Zou u het prettig vinden om bij het klussen aan een tweewieler, gebruik te maken van een scooterlift?
a. Ja
c. 100
c. Garage
a. Brommer
b. Scooter (Snor en normaal)ik bezit beide soorten
in de garage kan ik veel kwijt:!
liefst blauw
a. Ja
11 september 2008 om 20:43 #168444Vraag 1: Zou u het prettig vinden om bij het klussen aan een tweewieler, gebruik te maken van een scooterlift?
a. Ja
d. 150 of meer (heb al een heftafel, dus niet nodig, maar dit zou ik ervoor over hebben want ik kan niet meer zonder)
c. Garage (75 m2)
a. Brommer
Ik kan het gemakkelijk een plek geven in de garage, maar de heftafel die ik nu heb is ingebouwd in de vloer en bijna constant in gebruik, dus geen opberging nodig.
Iets donkers (dan valt het vuil niet zo op :p)
a. Ja
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.