:: Schokbrekers achter Citta uit elkaar halen?
-
Hallo mensen,
Mijn schokbrekers zijn een beetje aan het weg roesten dus mijn vraag:
– Kan je deze uit elkaar halen zodat je de onderdelen kan spuiten?
Ik heb namelijk witte schokbrekers en deze zijn helaas niet meer te krijgen…
Alvast bedankt!
gewoon goed schuren…..af plakken en hoppa 😀

Klaa$vaaK :
Hallo mensen,
Mijn schokbrekers zijn een beetje aan het weg roesten dus mijn vraag:
– Kan je deze uit elkaar halen zodat je de onderdelen kan spuiten?
Ik heb namelijk witte schokbrekers en deze zijn helaas niet meer te krijgen…
Alvast bedankt!
Ligt er aan welk merk schokbrekers het betreft en wat de staat is. Ik heb ze zelf al een paar keer uit elkaar gehaald maar elk merk heeft zijn eigen manier. Kijk als info maar eens in mijn perso. Hierin staan foto’s van een gedemonteerd en gespoten set.
Klikkerdeklik
Meestal zit het bovenste oog met schroefdraad op de schokbreker vast(met loctite:'() Dus moet je een manier vinden om de veer in te drukken en dan op te spannen(op een van de foto’s bij mij kan je 4 dikke/sterke tywraps zien) Vervolgens het bovenste oog lossen en na spuiten weer in omgekeerde volgorde terug.

Klaa$vaaK
Hallo mensen,
Bedankt voor jullie reactie! Ik ga hem proberen uit elkaar te halen zoals je beschrijft Vincent.
Wow die perso van Vincent, ik heb ook Polini als kleuren. Dacht dat ik al ver was gegaan maar zie dat je het cardan ook wit
hebt gespoten! Goed bezig! Ziet er echt mega uit, als ik al die nieuw gespoten delen zie, vind ik mijn citta maar een roestbak =) Zal een fotootje van mijn citta posten eerdaags.
Ik heb originele witte schokbrekers van een citta, helaas dus met roestplekken erop. Zou je die uit elkaar kunnen halen om ze te spuiten?
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.