Vespa-Ciao.NL
:: Sander’s hamerslag ciao

Home Forums Perso’s Projecten Sander’s hamerslag ciao

15 berichten aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 53)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

lars-ciao
    Bijdrager

erg mooie kleur nog nooit gezien op een ciao 😀

wil die kleur ook wel eens in echt bewonderen:P

sander…
      Topic starter

Op de eerst volgende meeting in thorn is ie AANWEZIG:D

sander…
        Topic starter

Klein Updeetje

Vandaag de bestelling binnen gekregen. Alleen de tankdop zat niet in de doos, was dus niet op voorraad. Maar die ga ik halen bij de plaatselijke brommerzaak.
          Ik zal morgen fotos uploaden. Grs

CiaoGutti
          Bijdrager

Sander, waar is bij jou in Thorn een plaatselijke brommerzaak?
            Zou ik ook even handig vinden aangezien ik dichtbij woon 😀

sandertjuhhh
            Bijdrager

De Arend in maasbracht is een fietsen/brommerwinkel

sander…
              Topic starter

Ja maar van die winkel krijg ik slechte zin van. Zacht uitgedrukt. Ik heb nog nooit mee gemaakt dat ik in een keer het goede mee heb gekregen!!!
                Ik ga altijd naar scooter shop remunj in roermond. Ze hebbe werkelijk alles!!
                Grs

sander…
                Topic starter

Update!!=)

Zoals eerder beschreven, heb ik gisteren laat in de middag mijn doos onderdelen ontvangen. Die heb ik vandaag opengemaakt en ik ben direct maar begonnen met monteren. het begint steeds meer op een ciao te lijken in elk geval.

Vanavond gaan de banden op de velgjes en dan ben ik vandaag al een heel eind gekomen.

Dit was de inhoud dus 😀

tot zo ver.. morgen meer!!
                  gr’s sander

Spulleke!

hee ik had een vraagje dat zwarte treeplankje heb je die zo zwart gekocht?
                    want daar ben ik eigenlijk ook nog naar opzoek, voor de verder rest een super mooie ciao al 🙂

sander…
                    Topic starter

Dat voetenplankje heb ik zo gekocht op jmpb.nl ja.

Maar nu…
                      Wie zou me kunnen helpen met het volgende probleem?

Ik heb nog geen verlichting op de ciao. Er komt een elektronisch blok onder.

Nu ben ik van plan om het volgende te doen;

-elec kabelboom
                      -mix koplamp
                      -standaard achterlicht.

zou dit allemaal op elkaar aan kunnen sluiten?

reacties en tips zijn van harte welkom!
                      gr’s

beunhaaz
                      Bijdrager

moet gemakkelijk gaan, maar zal wel met die setup van jouw (handtekening) 12v lampjes nemen 😛 en niet die std dinger, die branden te snel door. Alleen let wel op, mix koplamp heeft zoon 4 kabelen plug (tenminste de mijne) en weet niet zkr of die overal op past en of je die aan je elec boom hebt zitten. Owjuah, een std achterlicht , heeft dat 2 lichten (rem en normaal)? want dan kan dat eventueel wel wat geklooi opleveren denk ik.

sander…
                        Topic starter

oke, bedankt voor de info.
                          ik moet eerst nog een achterlicht en een kabelboom zien te vinden aangezien ik pas alleen de mix koplamp heb liggen.
                          gr’s

sander…
                          Topic starter

Grote update dit keer!!=)

Na twee dagen niks te hebben laten horen, heb ik natuurlijk niet stilgezeten. De brommer is BIJNA klaar:D

Er moeten nog een paar dingen gebeuren:
                            -Achterlicht monteren en de verlichting aansluiten op het blok. Ik ben zelf een kabelboom aan het fabriceren, wat ook nog eens goed lukt en werkt:D
                            -En omdat mijn borging van de voorvork kapot is, moet alles weer los om er een nieuwe in te zetten:'(:((

De brommer loopt ook al en heb er gisteren een leuke tourdag van gemaakt. Hij trekt autowheelies dus dat zit wel goed.:thumb

Hier dan maar de foto’s van nu. Ik ga straks bij het water in thorn foto’s maken van de ciao met de kappen en alles erop.
                            EN IK GA DE CAMERA VAN MIJN MOEDER JATTEN WANT DEZE KWALITEIT IS 10X NIKS:boos

straks misschien nog meer foto’s:thumb
                            gr’s sander

sander…
                            Topic starter

Omdat ik lange tijd op vakantie ben geweest heb ik niks kunnen doen aan de brommer. Maar ervoor en en er na heb ik nog veel gedaan. ik ga deze week de foto’s bij elkaar sprokkelen en er zal dan een mega update komen. 😀

Ik heb nu ook een andere camera ter beschikking en daarmee al veel foto’s gemaakt!!

grs sander!

Martino
                              Moderator

Misschien is het dan wel slim om rekening te houden met de laadtijd van je perso? Door de vele foto’s en ook de manier van plaatsen(klikbaar en grote foto mijnalbum) kan dit op bepaalde pc’s nogal traag zijn.

Voor de rest vind ik het totaalplaatje van de ciao wel mooi geworden en valt de hamerslag ook mooi uit.

Daar heeft hij nu al last van.
                                Wissel bestand gebruik in taakbeheer klimt van 620mb naar 1,2gig alleen om deze perso even te openen.
                                Ik snap ook niet waarom niemand de niet veel zeggende foto niet even verkleind.
                                (alsof inzoomnen tot evt droog scheurtjes in de lak nodig is:D)

sander…
                                Topic starter

Ok bedankt voor de tip!

15 berichten aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 53)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.