- Dit onderwerp bevat 31 reacties, 17 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 16 jaren, 5 maanden geleden door niceVespa.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
8 oktober 2009 om 15:03 #454931
Pff wat lelijk. Dacht dat er een mooi projectje kwam maar valt toch tegen:P Ik geloof echt niet dat dit de enige manier was om hem eronder te krijgen? Waarom maak je het allemaal niet wat mooier?
En maak trouwens ook eens wat duidelijkere foto’s, buiten ofzo..8 oktober 2009 om 16:48 #454934Wou je er een minarelli verticaal van maken?:bier
8 oktober 2009 om 20:52 #454947In Eindhoven rijd een Si rond met een Fox blok. Ik moest toch 2 keer kijken voordat ik het zag….
9 oktober 2009 om 11:02 #454953Bartjee :
Pff wat lelijk. Dacht dat er een mooi projectje kwam maar valt toch tegen:P Ik geloof echt niet dat dit de enige manier was om hem eronder te krijgen? Waarom maak je het allemaal niet wat mooier?
En maak trouwens ook eens wat duidelijkere foto’s, buiten ofzo..dit project is nog laaaang niet klaar wordt nog gespoten blabla… nou als ik toen foto’s buiten had gemaakt dan was hij weg gedreven zou hard zeikte het
martijn: werkelijk een betere manier is er gwn bijna niet
voor mensen die tips hebben hoe beter zeg het gerust!;)
GTZ NV
9 oktober 2009 om 11:41 #440189Zet er voorin gewoon een orgineel 4-spaaks wiel in.
Dan kan het blok vanzelf een stuk vlakker liggen;)Maarja, ik ben niet zo’n fan van dit soort projecten, als je snel wilt moet je een Simo onder een Vespa hangen:D, geen scoterblok:con
9 oktober 2009 om 11:48 #454956Geen interesse om mijn sprinter te kopen Pia NRG LCDD evo?
PM voor gegevens.9 oktober 2009 om 12:34 #454957HELLRAISER :
Geen interesse om mijn sprinter te kopen Pia NRG LCDD evo?
PM voor gegevens.heb eind dit seizoen 1x meegedaan op de sbo met mijn NRG scooter is niks vandaar dit bravo frame
VespaAvanti:
met een groter voorwiel staat hij NOG schuiner zat de denk miss iets met de achterbrug daar ophang punt aan makenGTZ NV
9 oktober 2009 om 14:29 #454958Het was meer bedoelde zodat je mijn blok onder je bravo kan hangen.
9 oktober 2009 om 14:35 #454959Ik wou net zeggen, met een slijptol wat staal en een lasapparaat kom je een heel end
9 oktober 2009 om 14:45 #454960
AnoniemWat dacht je?
ik kan niet kiezen tussen een vespa en een scooter dus dan allebij maar:P
hele creatieve oplossing in iedergeval haha9 oktober 2009 om 15:03 #454587Maak gewoon twee driehoeken van buizen. Twee ophangpunten aan het frame en 1 aan het blok. Zo kan je het ophangpunt van het blok lager zetten en verder naar achter (dan verdient het ook meer de naam sprinter).
Daarbij zou ik zorgen voor een lagere en stevigere voorvork. Vervolgens achterkant verlagen zodat je wel nog een goede balhoofdhoek hebt. Zo is je brommertje veel stabieler door een lager zwaartepunt, stijver (steviger) en minder kans op een speedwobble (denk aan DooD).
9 oktober 2009 om 15:42 #454457TimoO_ :
Maak gewoon twee driehoeken van buizen. Twee ophangpunten aan het frame en 1 aan het blok. Zo kan je het ophangpunt van het blok lager zetten en verder naar achter (dan verdient het ook meer de naam sprinter).Daarbij zou ik zorgen voor een lagere en stevigere voorvork. Vervolgens achterkant verlagen zodat je wel nog een goede balhoofdhoek hebt. Zo is je brommertje veel stabieler door een lager zwaartepunt, stijver (steviger) en minder kans op een speedwobble (denk aan DooD).
goed idee zou je een tekening met paint maken hoe je precies bedoelt? dan heb ik een beter beeld
GTZ NV
9 oktober 2009 om 15:54 #454962
zoiets?
GTZ NV
9 oktober 2009 om 17:17 #454964Ik het zoiets in gedachte:

Weet alleen niet of je dan in de knoop komt met de cilinder.
9 oktober 2009 om 18:23 #454969dat zou moeten lukken. moet je het alleen wel zo breed maken dat het hele blok er tussen valt. dan heb je geen probleem met je cilinder. wordt het alleen wel een heel lomp ding van:D
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.