- Dit onderwerp bevat 37 reacties, 11 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 20 jaren geleden door R-eays.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
7 maart 2006 om 16:22 #283818
Heey Allemaal ben Hier net lid,
Maar zat op citta-forum.nl Maar die is even offline
EN Praat Graag over brommers dus Heb me hier ook
Even aangemeld,Maar goed hier me citta,

Heb Hem gekocht toen ik er Nog weinig vertand van had
en een kameraad van me ook een had
en hen er 450 hele euros voor neergeteld.:?Hij was duur maar wou hem hoe dan ook hebben,
Zo was die eerst
Andere uitlaat andere veren en een jaguar teken

Maar goed de citta liep niet goed,
stotterde viel uit en trilde erg,
Dus op een middag de carberatuer erafgehaald
en had de bout verdraaid van de carberatuer
dus even een andere gehaald wil ik hem weer vastzetten, knapt de inlaat af.:'(
Bleek dat de bout te lang was.Dus toen heb ik hem eerst een tijdje aan de kant gezet,
Totdat ik bij een autoschade bedrijg ging werken,
En me brommer over wou spuiten omdat me lak afliet dus toen de kappen gaan schuren.
En het gereedschapsklepje dichtgeplamuurd.

Dus toen stond die erzo bij toen oowk even de kabels vervangen.

En toen was die er weer van de spuiter.:con

Hij doet het nu Nog niet, Maar de speedengine Carters komen binnen 2 week ongeveer
ik heb al een 42mm 60cc polini alu.Reacties?:bier
7 maart 2006 om 16:47 #440971Ja, je foto’s doen het niet 😛 Maar jij heb toch die zwart/chrome? Want die stond toch te koop op Marktplaats?
7 maart 2006 om 16:56 #440972je moet in t vervolg even bij de image tags de extensie erbij zetten, bijv .jpg of .gif etc. en je kunt geen fotos linken van je pc 😉 (mijn afbeeldingen/citta fotos bijv)
46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
Gele Racefrikandel7 maart 2006 om 17:23 #440973Jah ik heb die zwart chrome
Maar verkoop hem niet hor.:D7 maart 2006 om 17:34 #440974Nice dat gaat wel lopen, wat wel verstandig is is een belgenkoppeling met die speedengine en 42 alu maak je veel toeren maar ga je niet kneiterhard. Belgenkoppeling erop met poelie 70 en je gaat ook nog eens hard 🙂 en trekt goed op.
7 maart 2006 om 17:39 #440975Okeey dan probeer ik een belgenkoppeling te krijgen:D
7 maart 2006 om 18:02 #440976
.-{2F4OV}-.Belgenkoppeling op een Polini 42mm alu?:?
Dat zou ik niet doen… Een belgenkoppeling zouk pas erop zette vanaf 80cc ofsow..
Probeer het maar eerst ff met gwone koppeling en poelie 80 ofsow…
Als je niet zo’n hoge topsnelheid wilt, ma harder wilt trekke, leg er dan een poelie 95 op.7 maart 2006 om 18:05 #440977.-{2F4OV}-. :
Belgenkoppeling op een Polini 42mm alu?:?Dat zou ik niet doen… Een belgenkoppeling zouk pas erop zette vanaf 80cc ofsow..
Als je niet zo’n hoge topsnelheid wilt, ma harder wilt trekke, leg er dan een poelie 95 op.man wat maakt dat nou uit.. :S hij zal echt wel rijden met 42mm alu 🙂
7 maart 2006 om 18:28 #440978Okeey dan test ik hem eerst gewoon met standaard koppeling en strakkere trekveertjes,
Maar dan moet ik eerst wel speedengine hebben en wil die van jou wel kopen November rain:D
7 maart 2006 om 19:12 #440979zeer mooi 🙂 (tweede keer dat ik het zeg maar dan op dit forum)
citta-forum ligt er ff af he…ah dus daarom ben je hier member geworden 😀
leuk gedaan met dat gereedschaps-klepje, heb ik nog nooit gezien 🙂
en zo een 42 polini alu evo trekt en rijdt wel hoor…
en idd zoals al werd gezegt, niet verkop maar houden 😀 en koop een EXTRA citta erbij :bier
Edit: je woont ook in groningen, ok aan de andere kant van groningen maar groningen blijft groningen, iedereen uit groningen komt een keer samen om een ‘meeting’ te houden (en andere zijn uiteraad ook welkom zelfs woon je niet in groningen)…dus…:D
7 maart 2006 om 22:57 #440980Dankje. Jah wou ff kijken wat ze er op gingen bieden,
Maar goed als me citta echt snel is dan kom ik een keer in groningen:D
En een extra citta heb ik al, Die word in de kleuren Van Red Bull..
7 maart 2006 om 23:03 #440981R-eays :
Dankje. Jah wou ff kijken wat ze er op gingen bieden,Maar goed als me citta echt snel is dan kom ik een keer in groningen:D
En een extra citta heb ik al, Die word in de kleuren Van Red Bull..
jah red bull 😀 vet…bijpassende stickers kopen he, ik had mn citta vroeger vol met die stickers, vond het eerst niets, nu heb ik er spijt van dat ik ze niet meer heb 😛 kan ze niet meer vinden 😛
7 maart 2006 om 23:07 #440982Neej denk dat ik juist geen stickers ga doen,
Maar moet ik nog even kijkenMaar denk wel dat ik een red bull blikje om de voorvorkpoten doe,8)
7 maart 2006 om 23:19 #440983.-{2F4OV}-. :
Belgenkoppeling op een Polini 42mm alu?:?Dat zou ik niet doen… Een belgenkoppeling zouk pas erop zette vanaf 80cc ofsow..
Als je niet zo’n hoge topsnelheid wilt, ma harder wilt trekke, leg er dan een poelie 95 op.Heb je een belgenkoppeling, neen.
Maat van mij rijd met iets mindere setup wel 42 alu enzo met een normale koppeling 60-65 MAX!!!
Belgenkoppeling ga je 10 -15 harder mee!
En met poelie 95 wat wil je daarmee halen 50 🙂
7 maart 2006 om 23:20 #440984Maar met die koppeling trek je stukken minder toch?
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.