Vespa-Ciao.NL
:: Ron’s big project Ciao

Home Forums Perso’s Projecten Ron’s big project Ciao

15 berichten aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 162)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

ronreniers
    Topic starter

ben er vanmiddag achtergekomen dt de tank van mijn magneet niet meer te gebruiken valt:boos. (moet nu zelf een tank gaan lassen:boos, denk dat ik de brommer chopper-style ga doen:).)

Florian
      Moderator

heb je die carters geparelstraald?? of gewoon met normaal straalzand. want ik wil dit ook graag doen maar wij hebben alleen normaal straalzand.

carters zijn er trouwens vet uit:thumb

Martijnvanheerde
        Donateur

De tank van je magneet? Wat moet ik me daar bij voorstellen?:P

ronreniers
          Topic starter

citta_florian: ik heb heb de spullen niet geparelstraald maar inderdaad met normaal straalgrid.

martijnvanheerde: magneet is het merk mot’o-mat is het type. hier een foto.

ronreniers
            Topic starter

hier nog een kleine update

deze foto vond ik net weer.
              mijn bobine

na zijn opknapbeurt

Edjuh
              Bijdrager

Ik denk niet dat veel bobines die behandeling krijgen, vermoedelijk heb je het straalvirus opgelopen en moet elk onderdeeltje schhongestraald worden. Als ik kon stralen zou ik hetzelfde doen.

Wanneer komen de foto’s van de brommer?

Thom-Ciao
                Bijdrager

Mooi opgeknapt joh…
                  ga zo door!:bier

Steven
                  Donateur

mag ik je een tip geven, post de foto’s van 13-2-2010 anders onder elkaar, dan staan ze beter zichtbaar op het beeldscherm.

mvg

ronreniers
                    Topic starter

de foto’s van de brommer komen nog want hij is nog lang niet klaar. ik kan wel foto’s plaatsen van de huidige staat. ik zal binnenkort posten

ronreniers
                      Topic starter

ik ben op dit moment bezig wat onderdelen van mijn blok te polijsten met FIJN staalwol. je ziet direct resultaat.:lol

Martijnvanheerde
                        Donateur

Hoe doe je dat precies? Eerst stralen en dan alleen maar staalwol gebruiken?

ronreniers
                          Topic starter

ik straal inderdaad eerst alles en daarna inderdaad met staalwol ”poetsen” desnoods als het nodig is gebruik ik mijn dremel met polijstkopje.

ronreniers
                            Topic starter

ff een kleine update.

ouwe zuiger

nieuwe zuiger

ben gister ook bezig geweest om mijn achterklok uit het achterwiel te halen, na flink wat gekl**t heb ik mijn eindelijk mijn klok eruit, ga hem morgen goed schoonmaken (niet stralen wegens de lagers en keringen). hier wat foto’s van mijn achterklok + de sleutel waar ik hem mee heb losgekregen.

ronreniers
                              Topic starter

een kleine update zonder foto’s

ik ga trouwens morgen ook nog ff wat framedelen en mijn spatborden en velgen stralen zodat ik ze maandag of dinsdag zonodig kan plamuren. morgen (of overmorgen) komen foto’s van de gestraalde delen.:)

ronreniers
                                Topic starter

waarom zit iedereen altijd te klagen dat ze de lagers warm moeten maken en de krukas koud en dan de lagers+krukas koud maken en de carters heet stoken? vandaag ging ik de lagers op de krukas monteren, ik perste ze er met gemak op en de krukas+lagers in de carters krijgen koste ook geen moeite. dus zo moeilijk is het toch niet?

ik zal trouwens morgen foto’s van het blokje posten.

15 berichten aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 162)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.