Rolo

Home Forums Perso’s Projecten Rolo

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Rolo
    Topic starter

Hoi allemaal,

Ik zal me even voorstellen. Ik ben Roel 33 jaar en sinds kort mijn hobby na paar jaar niks gedaan te hebben weer opgepakt. Ik sleutel al sinds mijn 16e aan brommertjes met als favoriet de citta. Hier heb ik er meerdere van in mijn bezit gehad maar ben nu bezig om mijn 1e citta weer helemaal op te knappen en net zo te maken als toen ik 16 was. Ik ben hier al een aardig stuk mee opweg…. Sinds vorige week eindelijk mijn evo blokje eronder en druk bezig ket afstellen..Had voor de evo een getunde blokje met een w poorter eronder zitten booster en spoelpoorten door getrokken en de krukas bewerkt. Reed top maar was geen evo…. Verder is de citta al aardig klaar alleen mis ik nog enkele onderdelen die ik toen ik 16 was op mijn citta had zitten.. Onder andere een watergekoelde kop en 1 maar het liefst 2 boss spatbordjes.. Maar goed hier zal ik een advertentie voor plaatsen op het gevraagd topic. Ik hoop hier mijn kennis met jullie te kunnen delen en een hoop van jullie te kunnen leren!

Foto’s zal ik later nog uploaden

Groet Roel

Wilk1985
      Moderator

Hallo Roel, welkom hier!

Dat je maar veel mag leren en wij ook van jou uiteraard :thumb We zijn benieuwd naar foto’s van je Citta.

Martino
        Moderator

Grappig dat ik nu lees dat je specifiek opzoek bent naar Boss spatbordjes. Ik kende deze niet als zijnde speciaal voor de Citta bedoeld. Persoonlijk heb ik ook wel een heel andere smaak, maar begrijp dat je graag weer een Citta bouwt zoals je deze vroeger had. Zo had je in dit tijdsbeeld ook de boerenzakdoek om je vork en je stuur naar voren gericht. Tegenwoordig zie je dit nauwelijks meer. Ik ben ook erg benieuwd naar een foto van je Citta?

Rolo
          Topic starter

Ja klopt idd martino en blijft een kwestie van smaak.. Over het spatbordje is lastig te vertellen waar die vanaf komt. Ze zitten weleens op honda mb/mt maar ziet ze niet vaak en dat heb je ook nog een model wat er erg veel op lijkt. Die is open aan 1 kant zodat je hem van voor over je vork of vering kan schuiven. En die ik zoek is helemaal dicht moet je over je vork schuiven dus eerst je velg eraf halen. Had er vroeger voor en achter 1 op mijn citta maar kan ze nu gewoon echt nergens vinden helaas……

Ik probeer foto’s te uploaden maar lukt op de een of andere manier niet bij mijn perso zo nog een keer proberen.

Martino
            Moderator

Lukt het uploaden van foto’s niet? Of het juist plaatsen van de foto’s hier op het forum niet. Een moderator kan je hier vast mee helpen. http://vespa-ciao.nl/page.php?id=48

Ik zie wel dat de uitleg hier op de site zelf ook nog even een update nodig heeft, maar in principe plaats je de foto in de vorm van een url tussen [*img]www.joufoto.jpg[*/img]
              De * tekens moet je weg laten.

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
            • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.