- Dit onderwerp bevat 91 reacties, 26 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 13 jaren, 4 maanden geleden door Thom-Ciao.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
4 februari 2009 om 17:42 #22775
proficiat is wel op zijn plaats ja:) gelukkig ben je er nog zo goed vanaf gekomen….
4 februari 2009 om 18:46 #22776
ArvidWBarry, wat heb je dan gedaan dat je 3 jaar gekregen hebt ?
4 februari 2009 om 19:12 #22777zeker lekker fons
ben je echt mooi mee weg gekomen;)
nouw ik bedenk me nog wel een keer als ik met me vespa naar maaseik naar school wil 🙁die laat ik liever staan;) of origineel maken:P
4 februari 2009 om 19:40 #22778Tja,jaartje of 2 geleden de Xsara iets te ver opengetrokken.120 waar je maar 70 mocht.Was op de ring van Antwerpen,waar werken bezig waren.Was op een Zaterdag,waren niet aan werken,blablabla.
Heeft me trouwens nog veel gekost & de helft daarvan telt dus ook nog een jaartje.
Dus als ik nu gepakt word = alles aan 150%tjes4 februari 2009 om 20:50 #22779Ja voor 50 te hard krijg je hier ook wel een serieus probleem, vooral bij wegwerkzaamheden (ook al wordt er op dat moment niet gewerkt)
4 februari 2009 om 22:06 #22780
>>kruin-ritsjerd<<heb je echt geluk gehad fonS:con nu maar oppassen met hoe hard je rijd
5 februari 2009 om 16:35 #22781Nice fons
de boete valt wel mee he,, als je de (belachelijke) eis ziet..
7 februari 2009 om 12:06 #22782Net nog een brief van de advocaat gekregen, daarin staat hetzelfde als ik helemaal bovenaan deze pagina heb beschreven, maar:
Vanwege m’n 15 dagen rij-ontzegging in België, mag ik zélfs niet met de fiets (!) in België rijden …
Wat een gekken zijn het toch, hahaha :p7 februari 2009 om 12:16 #22783hahah :lol
geweldig die regels :haha7 februari 2009 om 12:31 #22784Mothafokka, hier schrik ik toch ook een beetje van. Maar goed dat mijn 70cc malossi twins blokje na 101Gps mooi is vastgenaaid. hahaha Voorwaardelijke straffen, geldboetes die meer zijn dan allebei mijn auto’s waard zijn. Ik begin te begrijpen waarom mensen gaan breien voor de hobby…
8 februari 2009 om 10:59 #22785dat is ram goeie shit man ik moet 5 of 9 maart voorkomme net 11km/h te hard kijke wat dat word
De budget beun tjoener: geen geld is te duur of het werkt nog niet
Link naar Mijn collectie / Projecten.7 maart 2009 om 14:00 #22798Gisteren eindelijk de boete binnen gekregen, en zojuist betaald (335,35 euro).
De rekening van de advocaat heb ik eerder al ontvangen, die was meer dan de boete :p 488,16 euro.
Maar als hij er niet bij was geweest, had ik 2500 euro en een maand rij-ontzegging aan m’n broek hangen, dus ik gun het hem wel 🙂Bij elkaar heeft dit geintje me dus 823,51 euro gekost.
@ Ritze; succes dinsdag
10 maart 2009 om 15:38 #22799ja…
ben daar heengegaan om half 9 zoiets, en heb daar tot 11 uur gezete (ik was dus als laatste) 😀
Er waren ook n paar uitspraken over een boete van 1000 euries , en even later zei de rechter al 2000 euro…SLIK:S want de eerste die voor een brommermisdaat naar voren moest, kreeg een “milde“ straf van 300/400 euries.
ik dacht dus echt dat ik een flinke boete ging krijge… toen riep ie me naam en moest ik naar voren komen , hij begon te lulle over dat ik geen verzekering had , en dat ik geen RIJBEWIJS had voor mn brommer.
Toen heb ik gezecht dat ik er goed van geleerd heb en dat ik ook ben gestopt met opvoere (haha) en ja … toen gaf hij mij ook een “milde“ straf van 200/300 euro.en het bruutste was dat er ook een gymastiekleraar was —> gezope achter het stuur haha wat n mogool kijke wat ze op school zegge daarvan hahahahahahahaha
oja 24 maart is de officieele uitspraak…
@barry , is dat een Techno reverse die op je mini ciaotje zit ??
De budget beun tjoener: geen geld is te duur of het werkt nog niet
Link naar Mijn collectie / Projecten.11 mei 2009 om 15:54 #22829Update… Anderhalf jaar na de rollerbank mag ik mijn rijbewijs gaan inleveren bij de rechtbank.
Vrijdag kreeg ik een brief van de politie dat er op het bureau een brief voor mij lag en ik die moest komen ophalen.
Ik ging er wel van uit dat het nog hiermee te maken had, dus ik ging er even naar toe.
Stond er dus in die brief dat donderdag de termijn van 15 dagen rijontzegging in België in gaat.
Dat ik deze straf kreeg wist ik, dat stond in de uitspraak van begin dit jaar.
Maar dat ik m’n rijbewijs daar moest inleveren en dus ook in Nederland niet meer mag rijden (auto + brommer), wist ik niet :boosIk ben benieuwd wanneer ik het terug krijg, want het moet naar de RDW opgestuurd worden en zoals we intussen weten, is de Belgische Justitie niet de snelste…
Edit: naar de rechtbank geweest, ik hoefde gelukkig m’n rijbewijs niet af te geven :rules
Ze hebben alleen een kopie van de papierhandel en m’n rijbewijs gemaakt, maar omdat ik Nederland woon hoefde ik het daar niet achter te laten.
Ik mag nu dus 15 dagen niet in België komen (behalve te voet :con) maar daar zit ik natuurlijk niet mee.😀
13 mei 2009 om 16:11 #22830
ArvidWWow, heb je echt geluk mee! Wat een ontzettend gezeik om een brommertje :con
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.