Vespa-Ciao.NL
:: Rollerbank België

Home Forums Algemeen Nieuws Rollerbank België

15 berichten aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 92)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Jeroenn
    Bijdrager

Pfoe, het is niet niks.

ArvidW

Waar kan ik heen, ik kan niet naar Duitsland
        Ik kan niet naar Duitsland, daar zijn ze zo streng

Volgens mij zijn ze in Belgie echt een heel stuk strenger dan in Duitsland :S

Fons, heel veel succes/geluk gewenst bij de uiteindelijke uitspraak!

Bartjee
        Donateur

teeeering:S Wat een domme regels daar in belgie echt niet normaal! Hoe denk jij er nu zelf eigenlijk over? ben je er nog redelijk kalm bij of loop je hard te balen?

Moet je eens nagaan dat je geen advocaat bij je had, echt een belachelijke straffen, en ook nog eens door een foute meting:con

Succes er allemaal mee..!

FonS
          Topic starter

Bartjee :
            Hoe denk jij er nu zelf eigenlijk over? ben je er nog redelijk kalm bij of loop je hard te balen?

😕 boeiend.. haha
            het maakt me niet meer zoveel uit allemaal, we zijn intussen verdomme 14 maand verder.

ik ben in ieder geval wel blij dat onze advocaat erbij was en dat er een kans op vrijspraak is (en helaas ook een kans op een grote rechtzaak :()

maar ach we zien wel, kan er nu toch niks meer aan doen he

Edjuh
            Bijdrager

Ik loop er grapjes over te maken, in de zin van ‘overdrijvend’, maar het is in het echt nog veel erger, echt schandalig, wat een bananenwet, wat een bananenland.

VespaAvanti
              Donateur

Wtf!
                Zo’n straffen eisen ze in Nederland nog niet als je iemand vermoord hebt:o
                Slaat echt helemaal nergens op bij die Belgen:no
                Nu begrijp ik ook goed waarom Barry NOOIT meer met een opgevoerde brommer over straat gaat:|

ritze
                Bijdrager

hoe kunne ze anders die walen wao geven

:boos stelletje mafkeesneukers

FonS: :haha

De budget beun tjoener: geen geld is te duur of het werkt nog niet
                  Link naar Mijn collectie / Projecten.

TimoO_
                  Donateur

on ge lo fe lijk. ik ga echt NOOIT meer met m’n brommer naar belgie!

jordy
                    Bijdrager

zoooow echt niet normaal
                      en dat te bedenken dat ik elke dag met me mixje die 80km/h loopt naar school ga in maaseik

hmmm klote:P
                      gelukkig heeft tim binnekort zijn rijbewijs en dan fijn met de auto:P:D

ArvidW

Jordy, jij bent: echt een mongool als je dat blijft doen:no;), wetende wat de straffen in Belgie zijn.

Zet er iig minimaal een goeie begrenzer op, maar het liefst gewoon origineel. 2500euro kun je beter ergens anders aan besteden !

jordy
                        Bijdrager

jah klopt en ik kan 2500euro echt niet betalen
                          maar jah ik ga echt niet fietse naar school:P

Bartjee
                          Donateur

Tip: Brommer afvoeren. Je hoeft dan toch niet gelijk te gaan fietse..;)

ArvidW

Als ze je pakken mag je alsnog fietsen:P

leon ciao

tip : brommer nog wat harder laten lopen en gewoon doorrijden 😛
                                ik ben een keer met de fiets zzonder licht weggekomen van politie wagen 😉

Daan777
                                Moderator

Ik was liggend op de citta een zooitje vespa scooters aan het inhalen die zo’n 55 reden. Toen reed ik langs een politiewagen die op het punt stond van een oprit af te rijden. Gelukkig hield de weg daar voor de auto’s al bijna op en kon ik veilig weg komen over het fietspad:P. In belgië had ik meteen het leger achter me aan gehad denk ik..

15 berichten aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 92)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.