Vespa-Ciao.NL
:: Roger”s Project

Home Forums Perso’s Projecten Roger”s Project

15 berichten aan het bekijken - 46 tot 60 (van in totaal 182)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Roger102
    Topic starter

Ik Heb vandaag even alles vaag in elkaar gezet en ik vond het er zelf al wel nice uitzien met die stangen zo 8)

hansieb
      Moderator

Vind het persoonlijk niks.

Doe gewoon 1 normale stang en mooie en dan is die echt tof.

Dit is een beetje halfgebakke die bovenste zit veel te hoog :con

Bartjee
        Donateur

Ik vin zelf de bovenste stang ook te hoog zitten. Daardoor lijkt je brommer weer een stuk hoger dan dat ie eigenlijk is.. Verder wel nice:)

leon ciao
          Bijdrager

Ik vind de stangen echt uber!
            wordt volgens mij echt een mooie dingske 🙂
            setup komt vast ook goed 😉
            heb je trouwens een slijpschijf? marco en ik moeten wat dingen van mijn si afslijpen. anders passen er geen ciao pijpjes onder, en kan ik niet met simonini proline rijden

Colin
            Bijdrager

heel mooi :thumb
              Ziet er al aardig goed uit, ben benieuwd naar het eindresultaat.
              En misschien ook nog een leuk idee is om andere remgrepen te kopen van een mountainbike ofzo.
              Deze kosten bij halfords maar 8 euro en dan heb je al een mooi setje.
              Succes verder :thumb

Roger102
              Topic starter

@ Hansieb & Bartjee: kijk de ciao maak je tog voor jezelf, dus ik laat het mooi zo, en @ hansieb dat je vind dat ie halfgebakke is moet je zelf wete, maar ik vind et wel mooi.

@ leon ciao: Ik heb je al een PM gestuurd.

@ Colin: ik heb al nieuwe remgrepen, en komt waarschijnlijk ook snelgas op, word hoop ik wel mooi 😉

hansieb
                Moderator

Doel er meer op dat de stang gewoon nie mooi zit.

Kijk er eens kritisch naar , dit kan veel beter.

Roger102
                  Topic starter

Nee jij vind het niet mooi, jij vind een stang mooier, en dat vind ik niet origineel. en het is bij zo’n soort dingen tog een kwestie van smaak, Niet ??

Bartjee
                    Donateur

Yep klopt. Gewoon doen wat je zelf het mooiste vindt, daar gaat t om:) Ik had tijdens mijn project ook op wa dingen kritiek gehad maja als je het zelf mooi vindt moet je dat gewoon zo maken:) maja mijn mening is wel gewoon dat de bovenste wel iets lager had gemogen

wjtjee
                      Bijdrager

Als ik er een stang ging tussen maken zou ik hem zo ongeveer als die van Bartjee doen maarja, Wat jij het mooiste vind he 😉 Voor de rest wel mooi brommertje en mooi stuurtje :thumb

Roger102
                        Topic starter

Ik ben dit weekend bezig geweest met een cartertje te tunen op de 43mm DR evo.
                          Na vele uren eraan gefreesd gevijld en 13/13 inlaat te hebben geboord, kon die vandaag dan eindelijk weer in elkaar =)
                          Ik had een cartertje gepakt dat niet compleet was en even twee spoelen gepakt uit een kist die ik nog had staan, maar toen ik hem wou gaan starten had ik geen vonk, bleek dat de ontstekings spoel kapot was, ff een andere gepakt en, hij starte vrijwel gelijk, hij loopt nu echt perfect, alleen ik moet nog even iets vinden om de uitlaat goed te bevestigen, want ik had ook ff een oude 43mm Dr evo gepakt die wel nog goed was alleen de flens van is afgebroken.
                          Heeft iemand daar mischien een oplossing voor om die stevig vast te zetten ?? want nu begint ie steeds los te gaan.

leon ciao
                          Bijdrager

je kunt de flens er weer aan lassen?
                            heb je je ciao nu af? dan moet je eens en filmpje maken van hoe diee loopt 🙂

Roger102
                            Topic starter

nee ik heb men projectje nog lang niet af maar ik had alleen ff een blokje gemaakt dit weekend, en gietijzer kan je geloof ik niet zomaar lassen.

leon ciao
                              Bijdrager

jawek gietijzer kun je wel lassen. Zo kun je ook een 27 mm flens erop

Roger102
                                Topic starter

Zo, vandaag mijn blokje even helemaal door getrokken naar de top, Hij stopte op ong +- 75 km/h liep eg mooi. Maar toen ik stopte viel die weg, en geen leven meer te verkrijgen. Dus baal ik egt van.
                                  Maar dus even af laten koelen en de boor op de krukkas gezet, en pas op hele hoge toeren begint ie te lopen en dan haalt ie even hoge toeren en stopt ie weer direct, hij heeft ook echt geen compressie meer.
                                  Ben nu bezig met uit te vogelen waar dat aan ligt. Als jullie nog suggesties hebben hoor ik het graag.

Maar ik sta ook zeker niet stil met men racertje, Binnenkort gaan alleen de velgen naar de coater omdat ik het frame nog moet plamuren en dat niet gestraald kan worden dan.
                                  De Kleurenstelling word waarschijnlijk Velgen wit en donkerblauw frame.

15 berichten aan het bekijken - 46 tot 60 (van in totaal 182)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.