Vespa-Ciao.NL
:: Roger”s Project

Home Forums Perso’s Projecten Roger”s Project

15 berichten aan het bekijken - 166 tot 180 (van in totaal 182)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Roger102
    Topic starter

Ff een minder leuk bericht.
      Ik had een advertentie geplaats hier op het forum dat ik een elektr. carter met krukas zocht. Nou ik kreeg een PM van 1/2. Hij had het nog liggen. dus paar Pm’s over en weer gestuurd en ik gevraagd is het niet bewerkt enzo hij zegt, nee niet bewerkt alleen de Inlaat is uitgeboord naar 13mm verder niks. Dus ik gezegd als er dan echt niks raars mee is en het voor de rest netjes origineel is wil ik het wel kopen.
      Zo gezegd zo gedaan. dus ik de afgesproken prijs van 25 euro overgemaakt en hij stuurde het op. Nou vrijdag kreeg ik netjes het trace nummer. en Vandaag kreeg ik het pakketje.
      Heel netjes ingepakt en alles. Maar bleekt tog in de spoelers gefreesd te zijn. EN ER ZAT ZELFS EEN GAATJE IN door te diep fresen :boos.
      Ik heb em Ge Pm’t maar ik krijg geen reactie.

jordy
      Bijdrager

dat is zeer vervelend nieuws
        in ieder geval direct doorgeven aan de whitelist;)

maar op jouw setup raad ik een leo hdandmade aan;)

Bartusman
        Bijdrager

Inderdaad, ik heb ook ervaring met zulke fratsen, alleen word er niet zoveel met die whitelist gedaan als je een duidelijk bericht instuurt:con

jordy
          Bijdrager

dat is wel jammer
            want die lijst is echt wel handig;)

Roger102
            Topic starter

Ja achja het is nu gebeurt ik kan er nog maar weinig aan doen, ik hoop dat de krukas die erbij zat wel gewoon netjes is. Ik denk dat ik het gewoon ga maken met Vloeibaar alluminium. Tenminste heb er wel goede ervaringen mee, en is ook goed te bewerken.

jordy
              Bijdrager

nouw ik zou er nog niet aan beginnen kloten
                eerst eens zien of er nog een mogenlijkheid is je geld terug te krijgen;)
                gewoon proberen;) nee heb je, ja kun je krijgen;)

Roger102
                Topic starter

Zow, tijdje geleden alweer na men laatste update, maar men ciao loopt alweer een tijdje, met dezelfde setup. maar wel een heel nieuw blok bewerkt elektr. uiteraard.
                  Het loopt echt te gek 😀 lekker constant.
                  Maar ik vind de ciao alleen nog niet lekker genoeg zitten. Dus heb ik op de draaibank die ik nu tot mijn beschikking heb twee voetsteuntjes gedraaid met profiel erin echt heel mooi (zie foto)
                  En ik vond de demper van mijn leovince ook maar zo gewoon, dus had ik een ontwerp gemaakt en een nieuwe demper gedraaid met alles erop en eraan, geperforeerde buis erin met demperwol erachter. Zie hier het resultaat, ben er zelf helemaal weg van 😛
                  Het geluid is ook echt mooi, maar daar maak ik morgen of overmorgen even een filpje van omdat ik geen licht heb enz.

BTW: kben zondag ook bij de meeting in thorn, dus zal iedereen het te zien en te horen krijgen. haha =)

niceVespa
                  Bijdrager

mooie demper op de HM;)

GTZ NV

leon ciao
                    Bijdrager

hej rogee die ziet er echt mooi uit man 😀
                      vind die stepjes wel sjiek zo.
                      zie hem zondag wel he :bier

Roger102
                      Topic starter

Dankjewel, voetsteuntjes zijn ook wel leuk geworde ja, zit echt stukken beter dan dat ik met men voete op het voetenplankje zit, en dempje werkt nogsteeds echt top !
                        Ik ben nu een beetje naar mijn vario gaan kijke, loopt allemaal gewoon goed hoor en trekt als een beest. Maar de V-snaar komt echt niet helemaal bovenin. En dat wil dus zeggen dat ik eigenlijk harder kan gaan ?
                        Maar kan iemand mij vertellen welke rollen ik er met deze setup in moet.
                        Bedankt alvast.

TimoO_
                        Donateur

stepjes zijn inderdaad wel vet zo. ik wou het ook zo ongeveer op mijn race-ciao maken.

ennuh, bij bijna geen enkele vespa vario komt de snaar tot helemaal bovenaan, is geen handicap ofzo.. laat het anders maar es zien op de meeting.

sjaak trekhaak

ziet er netjes uit man ,mooie demper:)
                            ik had met een vergelijkbare setup 6.7 gram rolle derin.

Roger102
                            Topic starter

@ timoo, de stepjes zijn indd echt goed gelukt. maar dan weet ik dat dat de v-snaar niet helemaal tot bovenin hoeft te komen. En ik zal fftjes kijken wat ik nu in me vario heb zitten dan kan ik dan vergelijken wat ik erin moet doen. Maar voor de limbo tour ga ik denk ik tog zeker voor wat zwaardere in de rollen, omdat ik dan tog met lagere touren rond de 50 kan rijden. Als dit niet klopt wat ik nu zeg moeten jullie me eventjes verbeteren.
                              Bedankt trouwens voor de reacties.

Timo_Lisse-Tuning

I love your stuuurr!!!

props!!

ArvidW
                                Donateur

and I love your muffler 😉 (en de rest van de de ciao ook :P)

AW50-4t | 13.13 | Gianelli Citypower | 3.2Nm@6000rpm | 3.0pk@6700rpm
                                  Home made engine dyno
                                15 berichten aan het bekijken - 166 tot 180 (van in totaal 182)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.