Vespa-Ciao.NL
:: Roel’s special vespa ciao

Home Forums Perso’s Projecten Roel’s special vespa ciao

15 berichten aan het bekijken - 121 tot 135 (van in totaal 423)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Jelle89

roel hij trekt echt hard met die 70 poeli tegenover de 65:| ram relax:P..je moet echt weten wat je top nou is:| lijkt me hoger als 81 denk k..

Kay
      Bijdrager

Roel die stickers maken het idd zoals iedereen zegt af..

Offtopic: Jelle poulie 70 en 65 is hetzelfde…

R.oel !

k zag net een foto van een 19mm spruitstuk voor het speedengine carter, nou is mijn idee ( binnekort vakantie 😛 ) om te proberen een grotere carb erop te bouwen, dit kan niet zó moeilijk zijn lijkt me…

MAAR

zou dit wel effect hebben met mijn set-up ? of zou een 19mm carb (ofzo) te groot zijn voor mijn 43mm polini ??

😕

timschilders
          Bijdrager

gaat denk ik echt niet lukken een 19mm op een speedengine, had er ook over nagedacht, maar waar de krukas aansluit die kan toch max 13mm menemen? of zo iets, had ik gehoort hier ergens.

PoliniCiao
            Bijdrager

Kay :

70 en 65 zijn zeker niet hetzelfde is toch een andere maat 😮

R.oel !

PoliniCiao :

Kay :

70 en 65 zijn zeker niet hetzelfde is toch een andere maat 😮

laat ze maar 😛 is zeker anders, maarja boeit niet zo heel veel toch.

btw, mijn brommer rijdt nu echt stukke beter, en t maakt maar 5mm uit, trekt m nu teminste dor naar de top :D:D

Colin
                Bijdrager

Ey Roel,
                  Sorry voor late reactie maar mooie uitlaat, best vet hoe je het hebt gemaakt met die gasbrander..
                  ben nu zelf weer bezig om mijn uitlaat helemaal bij te schuren.. zal veel tijd koste maar dan heb ik ook wat..
                  want als ik hem helemaal klaar heb spuit ik hem in met Motip hoogglans vernis en dan komt er een beschermlaag over heen:) gaat die niet meer roeste maar word de handmade wel geel en blauw enz 🙂 maar dat zie ik nog wel als alles is gebeurt en heb er langere tijd mee gerede..
                  hele mooie brommer 🙂

gr. Colin

Herr Flick
                  Sleutelbeheerder

die blanke lak van motip hittebestendig helpt geen fuck. sorry moest ik ff kwijt 😉

46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
                    Gele Racefrikandel

Colin
                    Bijdrager

Wedde we van wel..:P had het eerst toch ook 😉 het is beter dan elke dag roest erop das ook niks

timschilders
                      Bijdrager

hoezo zou hittebestendige motip lak niet werken? wil je der normale blanke lak op spuiten?

R.oel !

timschilders :
                          hoezo zou hittebestendige motip lak niet werken? wil je der normale blanke lak op spuiten?

bij mij werkt die hittebestendige lak zeker wel, op die terugloper, alleen bij de bocht vooraan blijf je altijd roest houden…

oké t blijft niet helemaal goed maar wel voor 90%, en let erop dat je die verf erop spuit als je uitlaat warm is ( verwarmen met gasbrander ) dat staat ook op de spuitbus, en t helpt zeker !!

R.oel !

LAATSTE AANWINST :

M’n verlanglijstje wordt al steeds wat korter.. :lol:D

wheelieking89
                            Bijdrager

zeg er wel bij waarom dan dat je niet op koude uitlaat moet spuiten

als je op koude uitlaat spuit en het is droog en je gaat rijden wordt de lak zachter als normaal omdat het niet zon goede hechting heeft en blader je lak er rot vanaf en dat willen wij natuurlijk nie :O

en op een koude uitlaat zal het er dof uitzien

en een koude uitlaat die ongv maar 5 gaden is ofzow (staal) hecht de verf zowiezow NIET goed !! en zal ook niet moooi vloeiend worden

R.oel !

precies, beter is t niet te zeggen; daarom gewoon ff lezen wat op die bus staat

wheelieking89
                                Bijdrager

gvd roel jij heb geluk jij was gvd net wel 5 minuten eerder als mij met je betaling :P:P:P

jij geluk ik had er 70 euro voor over en hij moest er 20 euro voor hebben :

15 berichten aan het bekijken - 121 tot 135 (van in totaal 423)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.