Vespa-Ciao.NL
:: Roel’s special vespa ciao

Home Forums Perso’s Projecten Roel’s special vespa ciao

15 berichten aan het bekijken - 406 tot 420 (van in totaal 423)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

kansloos
    Bijdrager

waar kan je gekleurde kabels vinden? gas kabels etc. ik heb wel al gekleurde benzine slangen gezien 5mm is dat de goeie maat? of is het 7

R.oel !

kansloos :
        waar kan je gekleurde kabels vinden? gas kabels etc. ik heb wel al gekleurde benzine slangen gezien 5mm is dat de goeie maat? of is het 7

dac ht dat het 7 mm is, maar weet k niet zeker.

LeMoN
        Bijdrager

Ziet er heel mooi uit, alleen jammer dat je bougie kabel niet groen is! ga je die nog groen maken? 😀

R.oel !

LeMoN :
            Ziet er heel mooi uit, alleen jammer dat je bougie kabel niet groen is! ga je die nog groen maken? 😀

Domme vraag :lol denk je nou echt dat ik die kabel/dop ga spuiten, terwijl ik er net 17,50 voor betaald heb :con ..

Net nog ff de rest van de kabels aangesloten en ingekort, morgen nog fftjes de radiator eronder hangen, olie in de achterklok gieten, de uitlaat eronder zien te krijgen en hopen dat die past … en dan eindelijk weer eens een rondje rijden =)

hansieb
            Moderator

Inkorten die bougiekabel !! :pest

Ziet er mooi uit roel

R.oel !

hansieb :
                Inkorten die bougiekabel !! :pest

Ziet er mooi uit roel

Bougiekabel is al ingekort hoor 😉 .. Ook heb ik vandaag ff nog wat kleine dingetjes gedaan , kijk maar in de 1e post !! :bier

R.oel !

Hier weer wat nieuwe foto’s :

De handmade waar ik m’n too bad voor geruild heb, zit nog wat vliegroest op dat nog eraf geschuurd gaat worden. :lol

Als alles goed is ga ik er zondag (5 aug) mee naar SBO in Sittard, net als vorig jaar. Hierna moet ik nog het zadel, de schijfrem en de waterkoeling af maken ..

julie horen het wel !! :thumb

reiniero
                  Bijdrager

die paddock is zeer NICE!! hij ziet er egt vet uit;) loopt ie nu goed of moet er nog iets aan gebeuren

Jeroen
                    Bijdrager

erg mooi geworden roel, keep up the good work:thumb

en trouwens voor die roest op je handmade, je moet eens bij de bouwmarkt kijken naar HG roest oplosser, heb ik ook voor mijn frame gebruikt, werkt echt perfect zeker voor net nieuwe roest.

FonS
                      Bijdrager

en hier staat ie op marktplaats, dus als je hem wilt hebben….!!

alsof je dat ding zomaar ff zou verpatsen… gek :p

mooi man, vork vind ik wat overdreven, maar heeft natuurlijk wel wat.

EDIT: _ 1234’ste post =)

Fredzzz
                        Moderator

Hmmm… hij is echt te netjes en clean…. maaaaaar 😛 ik weet het niet… achterspatbord doet me nix, vind hem te hoog voor (of het lijkt heel erg).

Vork is zowieso wel vet, maar genoeg gelul.. ik vind dat achterspatbord niet kunnen… :'( er mist iets, mischien had je toch moeten doen zoals wat ik me had ingebeeld?! Met die extra stangetjes ertussen?

keep up the good work

R.oel !

:con :con :con

TE KOOP IN ONDERDELEN … als je ergens interesse in hebt pm of mail maar :thumb

reiniero
                            Bijdrager

paddock? gaat die ook weg??=)

R.oel !

alles gaat weg, als t goed is ..

R.oel !

Toch nog maar even een update’tje dan !! :bier

IK heb nu alles verkocht in onderdelen, behalve de velgen/banden (die moeten nog verkocht worden dus ..). IK heb zo goed als al mijn geld terug van onderdelen etc. daar ben ik erg blij mee 😀 😀 IK had al gedacht dat ik natuurlijk lang niet alles terug zou verdienen, maar toch wel.

Het blijft jammer, maarja aangezien ik een crossmotor wil kopen en m’n ouders zeiden “óf de vespa & scooter, óf een crossmotor” is alles nu verkocht. 🙂

Hier alvast een voorproefje van mijn toekomstige “project” :

Suzuki RM 125

Kawasaki KX 125

OF een Honda CR 125

Als er nog iets komt op vespa gebied horen jullie het natuurlijk wel !! :bier

15 berichten aan het bekijken - 406 tot 420 (van in totaal 423)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.