Vespa-Ciao.NL
:: Roel’s special vespa ciao

Home Forums Perso’s Projecten Roel’s special vespa ciao

15 berichten aan het bekijken - 376 tot 390 (van in totaal 423)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

reiniero
    Bijdrager

schiet dan ook eens een paar foto’s 😉 ik wil het spatbordje wel eens zien op je brammer

R.oel !

Binnekort (overmorgen of eerder) maak ik wel ff een paar fotootjes van wat ik gedaan heb allemaal ana de brommer .. en hier alvast een foto van m’n teller (toerenteller/temperatuur)

reiniero
        Bijdrager

ziet er zeer mooi uit;) leuke teller

hansieb
          Moderator

De stuurindeling is super nice 🙂 ziet er echt goed uit!

N!CKs

jah hansieb, die stuurindeling ziet er gewoon super uit:thumb

R.oel !

mini update:

ideetje voor het achterspatbord

en de lagerschaal van een vespa-si, omdat de motorvork anders niet past

N!CKs

ziet er goed uit. mooi ideetje voor je spatbord:thumb

Nigel
                  Bijdrager

Ziet er zeker strak uit 😀 succes!

ArvidW
                    Donateur

Die spadbordhoudertjes zijn mooi! Doen !:D

AW50-4t | 13.13 | Gianelli Citypower | 3.2Nm@6000rpm | 3.0pk@6700rpm
                      Home made engine dyno

R.oel !

vandaag fftjes die stangetjes gelast, en de rest van de kleine las-dingetjes zeg maar .. k vind t kut dat m’n teller het niet doet maarja koop misschien wel een nieuwe ! 🙂 stond zo mooi ..

ook kwam ik erachter dat een puch voor-as hetzelfde is als die van een ciao, zelfde dikte, zelfde schroefdraad etc. Alleen zijn die assen 19.5 cm (dus 3 cm te kort voor mijn brommer :boos), ik hoop dat ik hier wat meer mee kan, aangezien mij verteld werd dat de schroefdraad anders was dan die van een vespa as, ik zoek dus nog steeeeeds naar een asje ..

voor de rest is het alleen afwerken en spuiten, de planning is om de brommer over 2 weken weer in elkaar te hebben (behalve de schijfrem dan) :con

btw, ik heb de eerste post in dit topic aangepast, staat mooier zo toch :P?

R.oel !

Eindelijk heb ik iets gevonden voor die as, heuvel wil me wel een asje maken :lol maar nu ben ik aan het denken wat ik het beste kan doen;

* een normale as (maar dan langer)
                          óf

* zoiets hoe Fredzz dat heeft in zijn Sprocatti Citta (dus met vaste lagers)

:con:con

Jelle1989
                          Bijdrager

kzou vn de ene kan tog voor kwaliteit gaan..je hebt tog geld genoeg:P

Fredzzz
                            Moderator

R.oel ! :
                              Eindelijk heb ik iets gevonden voor die as, heuvel wil me wel een asje maken :lol maar nu ben ik aan het denken wat ik het beste kan doen;

* een normale as (maar dan langer)
                              óf

* zoiets hoe Fredzz dat heeft in zijn Sprocatti Citta (dus met vaste lagers)

:con:con

Zowieso vaste lagers…

En als ik even mag toevoegen, ik had de stangen op je achterspatbord wat… ‘met meer bocht’ gedaan… Dus dat ze nog meer buigen vanaf het eindpunt van je spatbord.

Wat je met je achterspatbord idee nu moet doen, vind ik, is nog meer van die stangetjes erop zetten; op twee manieren zie ik het voor me:

Weenie wat jij vind, mischien wordt het wel te vol… Maar je kan altijd minder stangen gebruiken…

R.oel !

Dat eerste is inderdaad wel een mooi idee, maar ik heb nou aan elke kant 1 stang erop, en ik laat het zo, ik wil de ciao nu echt af hebben binnekort, en ben al bezig met spuiten (spuitplamuur). Kan best dat ik later spijt krijg maargoed 😀

En waarom sowieso vaste lagers ??

heuvel85
                                Bijdrager

je voorwielas is ook klaar!:D

15 berichten aan het bekijken - 376 tot 390 (van in totaal 423)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.