- Dit onderwerp bevat 422 reacties, 60 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 17 jaren, 4 maanden geleden door diac.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
28 maart 2007 om 18:29 #271467
nopez past niet is kwa omtrek bijna 2 keer groter dan een gewonen achternaaf ;), hij heeft een wiel erbij speciaal voor die naaf (is aleen 4 spaaks)
28 maart 2007 om 18:32 #271468
.-{2F4OV}-.Das eig wel jammer;)
KBen zelf niet zo’n fan van 4 spakers..
28 maart 2007 om 19:45 #271469Als er zon schakelmechanisme in zit let ik nog niet meer op de 4 spaak 😀
28 maart 2007 om 20:36 #271472roel’s sjink is dalijk uniek:p zeermooi roel…ga nog eens goed op zoek naar een as van 24 cm en dan kan ie in elkaar:)..en dan kan ik weer ens op je sjink knettere:)
28 maart 2007 om 20:47 #271473
R.oel !nou vertel ik zoveel mensen altijd wat ik allemaal aan het doen ben met die brommer he, en nog weten ze het niet 😀 😀
ik heb aan de kant van de koppeling/vsnaar een plaat op de achterbrug gelast van 3 mm dik, omdat de gaten van de klok wat dichter bij elkaar zitten dan bij een varionaaf/gewone naaf. als ik dit niet had gedaan zou het veel te slap worden en zou m’n frame waarschijnlijk scheuren op die punten.
en omdat ik het toch nog een beetje veilig wil houden heb ik er dus maar een plaat op gelast ( laten lassen door een vriend want kan t zelf niet zo goed 😉 )
28 maart 2007 om 22:50 #271474Eindelijk je 2bakje compleet eh..Komt helemaal goed met je ciaotje..
28 maart 2007 om 22:58 #271475Een kerel in Riethoven heeft een Super Bravo met deze 2 bak erop,alleen weet ie helaas dat het zeldzaam is,dus de prijs zal er ook wel naar zijn.
29 maart 2007 om 12:33 #271478
R.oel !coda :
Een kerel in Riethoven heeft een Super Bravo met deze 2 bak erop,alleen weet ie helaas dat het zeldzaam is,dus de prijs zal er ook wel naar zijn.nja als ik nu echt nergens zo’n plaatjs kan vinden maak ik me zelf wel eentje … k heb de rest gevonden dus dit lukt ook wel denk ik :lol
17 april 2007 om 18:00 #271765
R.oel !IK heb een vraag, hoeveel zouden alle onderdelen die ik heb ONGEVEER waard zijn als ik alles los verkoop uiteraard ??
Het gaat dus om:
* frame met kenteken
* voorvork van die suzuki
* set 5 spaaks velgen perfect in de lak, met nieuwe vee rubbers.
* remklauw / schijf van een aerox
* complete blok ( speedengine / 70DEPS / 13.13 dellortho / nieuwe lagers, pakkingen, keeringen )
* LC kit met Eurocilindro radiator en de radiator van Polini
* malossi too bad (22mm)
* TNT cross-stuurtje met alle bekabeling nieuw.* complete set kickstart ( kleine carter/krukas/ketting/etc )
* complete !! set twee versnellingen ( dus o.a. naaf, koppeling, handvat, etc )
* nog een set twee versnellingen, maar dan zonder handvat/krukas
* nóg een koppeling voor de 2speed ( helemaal nieuw nog )kortom, al m’n vespa spullen =)
17 april 2007 om 18:01 #2717661000 euro ofzo 😕
17 april 2007 om 18:11 #271767Denk meer dan 1000 euro,alleen al het 2 speedsetje brengt al denk ik in nederland 300€ op met beetje geluk.
2 mei 2007 om 20:49 #271938
R.oel !VERANDERING VAN DE PLANNEN 😀 :
* 2 Speed is verkocht, ik heb met dat geld (en nog wat extra natuurlijk) de scooter gekocht van Kay, om mee naar school te gaan etc.
* Nu ga ik rustig aan verder met de ciao weer op te bouwen, maar eerst moet ik nog een vooras vinden ( nog steeds ja 😕 ). Er zit dan dus geen 2 speed meer op, maar wel de rest van de onderdelen die ik al had. Ook moet ik het frame nog aanpassen voor die brede achterband die eerst niet paste, maar dat komt allemaal wel goed

Foto’s komen wel als er weer wat vordering in zit !!
2 mei 2007 om 20:58 #271939
RebelGa je nog iets met die scooter doen of gewoon voor dagelijks verkeer?
en goed dat je hem niet hebt weg gedaan 😉
Alleen je hebt nu toch nog 1 2 speed setje ofniet?2 mei 2007 om 21:02 #271940Gaaf dat je nog met je ciao doorgaat
Toen ik las dat je je 2speed ging verkopen + je een scooter ging kopen vreesde ik al voor je Wit-groene ciao, maar gelukkig ga je je project doorzetten.Gewoon weer met pully rijden neem ik aan ? Ik vond zelf DEPS met 22mm flens niet zo lekker presteren icm pully, maar ik neem aan dat jij een 27mm flens hebt (aangezien je ook Too Bad hebt) 😕
Er komt nog een schijfrem voor, of was deze al af ?
Iig succes met je ciao, ik vind het nog steeds een mooie kleurencombi / Ciao 🙂
AW50-4t | 13.13 | Gianelli Citypower | 3.2Nm@6000rpm | 3.0pk@6700rpm
Home made engine dyno3 mei 2007 om 17:02 #271941
R.oel !Ik ga voorlopig met pully rijden ja, maar ben van plan om toch nog een keer vario te kopen ( omdat dit op de scooter echt VEEL fijner rijdt .. ) .
@ ArvidW: IK heb een 22 mm flens, want heb ook gewoon een 22mm Too Bad, kijk maar goed naar de demper die is een stuk korter dan de Too Bad met 27 mm buis. De schijfrem voor is nog steeds in de maak, dit kan allemaal nog niet gemaakt worden omdat ik nu echt al een paar maanden op zoek ben naar een vooras die lang genoeg is.
De scooter is gewoon voor dagelijks gebruik, maar ik weet hoe ik zelf ben, dus standaard blijft die toch niet voor een lange tijd 😕 ( als de vespa af is gaat m’n geld waarschijnlijk naar de scooter 😀 )
maarja, jullie horen wel van me binnekort

-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.