Vespa-Ciao.NL
:: Roel’s special vespa ciao

Home Forums Perso’s Projecten Roel’s special vespa ciao

15 berichten aan het bekijken - 301 tot 315 (van in totaal 423)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

kjeld
    Bijdrager

Vanmiddag ff over de spullen heeb gekwijld. Idd erg jammer dat de koppeling er niet bijzit. Wel ff de vertanding nagemeten voor de mensen die het willen weten de 1 is 1:15 en de 2 is 1:9,5 dus als je er hard mee wilt gaan zijn je toch een nieuwe “voorpoelie” moeten beunen.
      Iemand trouwens enig idee of je er een koppeling van een andere brommer voor zou kunnen aanpassen zodat ie past???

R.oel !

kjeld :
        Iemand trouwens enig idee of je er een koppeling van een andere brommer voor zou kunnen aanpassen zodat ie past???

maak je niet druk kjeld 😛 ik heb al een koppeling geregeld, NIEUW !! ben benieuwd of t ook echt alles is, dus niet dat er dalijk nog iets kleins mist 🙂

PoliniCiao
        Bijdrager

Roel zou je niet een paar fotos willen plaatsen van wat je nu al hebt?
          Ik ben best benieuwd 🙂

G-no
          Donateur

Idd, ik ben ook heel benieuwd naar de versnellingsbak. mag ik vragen waar je deze vandaan hebt en voor hoeveel?

reiniero
            Bijdrager

nee dat is geheim hij geniet er nu nog van dat hij de enige eh of heb ik het mis:P maar ja zou ik ook doen;):P

TimoO_
              Donateur

R.oel ! :
                ik heb die set van op Japie zn site gevonden via via, en gekocht 😀

@ G-no, van die gast op iaccaloco’s site dus.

G-no
                Donateur

nee, er staat de set van j@pie’s site, maar van wie heeft hij die gekocht en waar gevonden;)

TimoO_
                  Donateur

er staat toch duidelijk DIE set? of er moet diezelfde set staan. maar met die set lijkt het mij dus exact dezelfde.

R.oel !

wel zo’n zelfde ja, maar natuurlijk niet van die zelfde persoon als waar die foto op Japie z’n site van is !!

Hier wat foto’s :

op de laatste foto zie je het gedeelt evoor op je krukas (deze krukas is bijna 5 cm korter dan een normale vespa krukas, en heeft tandjes erop zitten !! 😐 )

ik moet alleen m’n koppeling nog binnen krijgen, de rest heb ik hier, en is al schoongemaakt :thumb

Rebel

vet man 😀
                        wel een grote vernsellingsnaaf hoe gaat dat passen?

R.oel !

Rebel :
                          vet man 😀
                          wel een grote vernsellingsnaaf hoe gaat dat passen?

in de bijbehorende velg natuurlijk, die 4 spaaks velg weetjewel ..

pier
                          Bijdrager

hoe ga je dat nu doen met je kickstart? hier zitten toch geen tandjes op.

Jeroen
                            Bijdrager

Vet man, nou heb je pas echt iets unieks wat helemaal niemand hier op de site heeft:thumb

waar heb je um nou vandaan uit italie ofzo?

Rebel

Ah oke
                                nice is die velg ook groter? of gewoon kortere spaken?
                                anders krijg je alsnog een probleem toch

maar zal wel kortere spaken hebben.

wel vet allemaal hoor 😀

hansieb
                                Moderator

Wow echt super vet 😉 ben erg benieuwd hoe het rijd.

15 berichten aan het bekijken - 301 tot 315 (van in totaal 423)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.