Vespa-Ciao.NL
:: Roel’s special vespa ciao

Home Forums Perso’s Projecten Roel’s special vespa ciao

15 berichten aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 423)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

R.oel !

k weet t nog niet, zelf vind ik 5 wel grappig. moet niet te smal zijn die letters, dan zie je de tekst niet goed.
      En dat font van de site zelf is me weer wat te stándaard 😕 maarja, k ga morge eens vrage bij zo’n sticker bedrijf hier in de buurt, misschien weet die nog wat grappigs

kjeld
      Bijdrager

neem die wat iaccaloco in zijn sig heeft t vespa fontje dus (staat ook bovenaan de site) Is tenminste niet zo overdreven krullerig beetje strak is mooier.

R.oel !

kleuren blijven nog geheim, voor de meesten dan 😀 😉 als alles goed gaat is die over 2 weken gespoten enzo..

R.oel !

nou mense, hier alvast een voorproefje, net gespote 😀

ik heb al gedaan eraan:
            – tank geplamuurt en bijgewerkt,
            – hele frame geschuurd
            – achter spatbordje PROBEREN mooier te maken, maar nu heb ik er dus géén meer 🙁 …
            – kapje voor over het balhoofd gespoten ( ook om de kleur/verf te testen )

— edit: TIES SCHRIKT!!!! —

Ties
            Bijdrager

:O

( SCHRIKKKKKKKKK)

wat is met spatbordje gebeurd?
              komt t der wel weer op roel?
              anders wilk t spatbordje, met zover de lak er nog opzit kopen(A)…als aandenken:P
              prijs komen we wel uit haha

Marcc
              Bijdrager

waar is t perfecte spadbordje :O:O

R.oel !

nou dat spatbordje was wat te breed, dus ik denk snij wat weg aan de zijkant, maarja dat ging dus mis. had ik opeens het spatbord, samen met wat lappen polyester eraan in mn hande,,

denk dat ik het zo ga doen al Millen ook heeft gedaan, gewoon een stukje origineel spatbord. bij de gamma vond ik die polyester wat te duur =):(( afzetters dat t zijn !!

Jelle89

wat koste die rotzooi dan..(offtopic: roel..had net ook ninja onder me eigen..:D..kwartiertje gaan rijde..bij ziekenhuis in geleen op dat u rijd bord reed ik 63..=)..was chill:P)

Ties
                    Bijdrager

kheb destijds 13 euro voor zon startpakketje betaalt…

beetje lijm, 2 matjes, en tube(tje) verharder!

R.oel !

update: jaja, m’n frame is eindelijk klaar na een paar dagen schuren en plamuren =)

Ties
                        Bijdrager

ziet der op het eerste gezicht wel netjes uit, hoop wel voor je dat het allemaal niet te wit word, en zou het balhoofd weer opschuren!?

hansieb
                          Moderator

Jammer van het spatbordje van ties 🙂 zo zie je maar weer dat je eigen product in jouwn ogen dood is gegaan hehe :bier

barry
                            Donateur

mooi werk geleverd.Ziet er solide uit trouwens.
                              Bouw hem maar verder af & dan geef je hem cadeau aan mij,zo heb ik al een mooie basis voor mijn toekomstig SPROCATTI lc blok;)

R.oel !

Ties :
                                ziet der op het eerste gezicht wel netjes uit, hoop wel voor je dat het allemaal niet te wit word, en zou het balhoofd weer opschuren!?

balhoofd opschuren ?? waarom dat..

Ties
                                Bijdrager

R.oel ! :

Ties :

balhoofd opschuren ?? waarom dat..

vind ik mooier dan dat zoiets is meegespoten!
                                  naja mijn mening:) moet je maar even kijken he

15 berichten aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 423)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.