Vespa-Ciao.NL
:: Roel’s special vespa ciao

Home Forums Perso’s Projecten Roel’s special vespa ciao

15 berichten aan het bekijken - 136 tot 150 (van in totaal 423)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

R.oel !

wheelieking89 :
      gvd roel jij heb geluk jij was gvd net wel 5 minuten eerder als mij met je betaling :P:P:P

jij geluk ik had er 70 euro voor over en hij moest er 20 euro voor hebben :

Haha sorry hoor, ik heb die vent meteen gemaild, hij zei tegen me dat iemand al 40 euro op z’n rekening had gestort… IK had blijkbaar eerder gemaild en mocht t ophalen voor 35,- euro 🙂

Jelle89

volgens mij staat dat wel leuk op je chink:P

R.oel !

wie heeft er eigenlijk verstand van die waterkoeling ?? want weet niet zeker of mn slangen zo goed om zitten..

( warme water stijgt naar boven en wordt dan weer afgekoeld in de radiator, dan weer naar de cilinderkop.. )

HELPP !! :lol

Jelle89

als eerste moet ik ff zegge dat ik het er veel mooier uit vind zien..oja, bel me morge ff dan kom k ff langs dan douwe me ninja eronder..kieke hoe die dan loopt eh..

wheelieking89
            Bijdrager

op mijn citta had het er beter uitgensie :engel

Whah nej ziek er wel ziek uit en jha die 40 euro was IK !:P egt zow naaierig :O

maar ik hoor het wel als iemand nog wat heeft !:P

timschilders
              Bijdrager

whaah op dat ding had ik ook geboden,maar ik had er geen 40 euro voor over.

mooi ding

R.oel !

K heb vandaag maar eens de kappen gespoten, had niks beters te doen :lol

( m’n uitlaat is aan het roesten dus die ga k binnekort eens opnieuw doen, en dan wél blanke lak erop.. )

Jelle89

R.oel ! :
                    ( m’n uitlaat is aan het roesten dus die ga k binnekort eens opnieuw doen, en dan wél blanke lak erop.. )

wanneer gaan we het doen roel?(a) ( je moet een treeplankje zien te vinden met die bolletjes op, kvind die mooier dan deze wat je er nou op hebt.

Ties
                    Bijdrager

SJIEEEKKK!!!!!

mooi roelie…:d

Kay
                      Bijdrager

Ziet er toch beter uit dan zwarte kappen!Erg mooi,alleen kan ik ze nu niet meer overkopen:(mejaah heb toch al nieuwe gekocht.

erwinko
                        Bijdrager

coolie roelie =)

Marcc
                          Bijdrager

cker mooii wat is t volgende op je verlanglijstje?? ben benieuwdd

timschilders
                            Bijdrager

ziet er goed uit;)
                              een mix zadel hoes zou er ook mooi bij staan.
                              maar ik vind het zo goed als af:thumb

mulder[sst]

@ roel, leuk bezig

maar een grotere carb dan 19mm op een evo blok zetten heeft geen zin, aangezien de doorlaat in het carter maar 19mm is, en die niet gemakkelijk uit te vijlen is oid.

R.oel !

mulder[sst] :
                                  @ roel, leuk bezig

maar een grotere carb dan 19mm op een evo blok zetten heeft geen zin, aangezien de doorlaat in het carter maar 19mm is, en die niet gemakkelijk uit te vijlen is oid.

hoe kom jij bij een evo blok ?? ik heb een speedengine, maar denk ook niet dat dat idee gaat komen nu ik hier nog ene topic daarover heb gelezen.. is kut met de inlaat van t carter indd

15 berichten aan het bekijken - 136 tot 150 (van in totaal 423)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.