Vespa-Ciao.NL
:: -RobinvS-

Home Forums Perso’s Projecten -RobinvS-

15 berichten aan het bekijken - 61 tot 75 (van in totaal 80)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

-RobinvS-
    Topic starter

Het is wel gepowdercoat maar alsnog zitten er 2 krasjes. 🙁
      Op het achterrekje onder het zadel, en op de linkerkant van het stuur, die houders van de hendels zegmaar.

@Martino ik zat al te wachten totdat iemand het zou opmerken, ben benieuwd hoe lang het blijft zitten. :thumb

Martino
      Moderator

Toch jammer van de coat. Dit zal namelijk niet direct moeten gaan barsten of gaan krassen. Zeker bij verse gecoate onderdelen. Op de veren zal het ook gewoon goed moeten blijven hechten. Malossi drukveren zijn bijv ook gecoat.

Florian
        Moderator

Nette Citta Robin:thumb
          Een erg mooi kleurtje die precies goed is uitgevallen, want toen ik de foto’s uit de kofferbak zag had ik zo mijn twijfels.

Altijd jammer van die beschadigingen, maar die houd je nagenoeg altijd..helaas!

-RobinvS-
          Topic starter

Die beschadigingen hou je altijd wel denk ik, hij had ook niet geweldig alles overgetaped volgensmij want de schroefdraden in de gashendels bijvoorbeeld zat gewoon coat in, moest ik dus ook extra kracht zetten en vaak terughalen.

Daarom ging het ook zo moeilijk.
            Maar als ik niks gezegt had, had niemand het gezien denk ik hoor maar het is meer voor mezelf dat ik het weet haha 😀

hansieb
            Moderator

Mooi vers kleurtje 🙂

-RobinvS-
              Topic starter

Eindresultaat, tot zondag! ( Foto is niet echt gelukt door het rare licht, de zon moet schijnen!:D )

Spulleke!

ziet er netjes uit robin!:thumb,
                  snelheidje?:P

beunhaaz
                  Bijdrager

cool zkr met die kekke uitlaat eronder

-RobinvS-
                    Topic starter

74 GPS Gehaald met Belg en poelie 70, maar kon nog meer toeren dus als Florian mijn belg niet vergeet ga ik eens testen met poelie 80

pepko
                      Donateur

die is erg netjes geworden!

vooral die fabrizi staat erg sexy =)

CittaKlaas
                        Bijdrager

Wat een lelijke uitlaat zeg, ik zou hem gauw aan mij verkopen als ik jou was 😀

speedbuxy
                          Bijdrager

Ziet er netjes uit:thumb
                            Ik hoop dat de fabrizi bij mij ook wat gaat uitkomen qua ground clearance.

Florian
                            Moderator

Net dingetje:thumb
                              Die Fabrizi staat ook zeer smooth!

-RobinvS-
                              Topic starter

Zoals sommige wellicht weten heb ik inmiddels mijn opleiding Maritiem Officier afgerond. Hierdoor ben ik 6 maanden per jaar weg.

Dat neemt niet weg dat de brommer hobby toch altijd bij mij is gebleven, wel in mindere mate de laatste tijd(de zin om te sleutelen is af en toe ver te zoeken:()

Geen rede om geen brommer aan boord te brengen om af en toe te sleutelen!! Ciao’tje gehaald in Harmelen(5km afstand) voor een zeer gunstige prijs, liep niet goed maar geen probleem.

Blokje onder mijn Citta vandaan, oude uitlaat gepakt en aan boord gebracht toen ze een keer in nederland waren, dat is 4 maanden geleden.

Nu inmiddels 4 maanden verder, helemaal tip top in orde, met 2k lak van het schip gelakt.
                                Wel met de kwast, maar dat kenmerkt voor mij ook weer dat de brommer een echte “Scheepsbrommer” is voor mij 😀 (Is supergloss verf dus nog zeer glad!)

Leuk detail is de Caterpillar geel kleur van het blokje, zelfde merk als wat wij hier in het schip hebben.

De oranje ciao van een paar post terug is nog steeds in mijn bezit en heeft inmiddels een stang tussen het frame, dus is nog in progress.

ps. kentekenplaat zit er inmiddels op.

Setup:

41 Polini
                                Elektrisch blok
                                13/13 sproeier 64
                                Leovince krul
                                Snorklok met poelie 65

Martino
                                Moderator

Die brommer hoort nu helemaal bij dit schip.:thumb

Zal je er nou ook rondjes op het dek mee kunnen doen?

15 berichten aan het bekijken - 61 tot 75 (van in totaal 80)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.