Vespa-Ciao.NL
:: -RobinvS-

Home Forums Perso’s Projecten -RobinvS-

15 berichten aan het bekijken - 46 tot 60 (van in totaal 80)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

-RobinvS-
    Topic starter

JMPB brug en Onderdelen zijn gearriveerd, ga morgen even een RAL waaiertje ergens scoren en misschien wel meteen langs van rijn coating.

kevin030
      Bijdrager

Van rijn werkt niet echt met ralkleuren geloof ik.
        Je kan er beter even langs gaan en hun waaier bekijken.
        Of die van jezelf meenemen en vergelijken:P

Wel een tip, plak alles goed af.
        Zeg vooral goed dat je geen zand in je tank wilt. ik had er namelijk aan beste berg inliggen terwijl ik het goed dicht gemaakt had.
        Ze hadden bij mij alles overnieuw afgeplakt met hun tape.

-RobinvS-
        Topic starter

Aha, naja die kleur van de motor kan ik ook nergens in RAL vinden alleen bij BMW word het beschreven als Sun Yellow.

Ga morgen bij de gamma gewoon even een waaiertje halen en kijken bij de motor.:thumb

Jarco
          Bijdrager

Van rijn werkt wel met RAL hor. :thumb
            ( @ Kevin: Misschien is zijn waaier inmiddels wel vekleurd. 😀 )
            Alleen hij heeft niet alles. ( Wel veel. )
            Dus bereid je goed voor op een alternatieve kleur anders kom je met een ‘appelgroene’ brommer thuis. 😀

En afplakken deed die bij mij ook overnieuw met zijn eigen tape.
            Verder erg relaxte gasten daar, zeer gastvrij en vriendelijk. :thumb

Lennaert
            Sleutelbeheerder

afplakken word idd opnieuw gedaan dit doordat hun tape hebben met een plasticlaag erin/erover hierdoor word het zand afgekaatst e.d

vergeet niet het ontluchtingsnippeltje een bout o.d erin te doen

-RobinvS-
              Topic starter

Vandaag de spullen weggebracht, hij wist wat hij moest afplakken en vertelde mij ook dat het framenummer nog goed leesbaar is omdat het diep genoeg zit.

Ik heb hem vertrouwd op zijn woord en we zullen wel zien.

De kleur is RAL 1018 geworden, ze werken dus wel met RAL kleuren want ik had bij de gamma zo’n stripje van gele tinten gehaald en een beetje vergeleken en dit is er uit gekomen.:thumb

-RobinvS-
                Topic starter

Een kofferbak vol. Kleur komt op de foto iets lichter uit als in ’t echt.

Docs
                  Donateur

Mooie combi 8)

cris
                    Donateur

Maar dat is een mooie kofferbak. Heerlijk gevoel is dat, als je dit in je auto mag leggen.

Martino
                      Moderator

De foto laat idd een redelijke pastelkleur zien. Toch lijkt me dit wel een mooie Citta worden. En zeker weer eens wat anders als dat oranje zwart. Wat zit er in de planning qua opbouw? Zien we hier snel updates van een compleet afgebouwde Citta?

-RobinvS-
                        Topic starter

Ja, ik ga er zsm mee beginnen, alleen ben nog even aan het uitzoeken hoe en wat ik voor blok eronder ga zetten.

-RobinvS-
                          Topic starter

Citta vandaag en gisteren dus deels in elkaar gezet, blijft wel klooien met die poedercoat, alles past de hele tijd net even niet lekker.

Vooral als je dan een beetje kracht moet zetten en toch een beetje uitschiet en dan de lak beschadigd is erg zonde, beschadigingen zijn miniem gebleven maar heb toch 2 rotte plekjes die gelukkig wel uit het zicht zitten.

Over het blok horen jullie binnenkort meer ben nog steeds aan het nadenken waar ik me op ga focussen. :thumb

Martino
                            Moderator

Op de foto zie ik in ieder geval niet de plekjes zitten. Deze zullen gelukkig wel klein zijn, maar had je de Citta niet laten powdercoaten dan? Leuk detail dat je de spiralen van de veer ook geel hebt.

El Citta
                              Donateur

Dat ziet er lekker fris uit Robin:thumb Kom hem binnenkort wel even in real life aanschouwen!

criminalmindz
                                Donateur

Ziet er zekers fris uit!
                                  Weet precies wat je bedoeld met die poedercoating, kloten is dat.

Gelukkig heb ik ook maar 1 of 2 plekjes (stuurslot en bij de schokbreker) die uit het zicht zitten.

15 berichten aan het bekijken - 46 tot 60 (van in totaal 80)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.