Vespa-Ciao.NL
:: -RobinvS-

Home Forums Perso’s Projecten -RobinvS-

15 berichten aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 80)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

El Citta
    Donateur

Goed bezig Robin:thumb Evo klink ook netjes zo. Leuke kleurtjes, ben benieuwd 😉

hansieb
      Moderator

Dingetje schreeuwt alleen wel om witte malossi trekveren :D!

Florian
        Moderator

White springs are the answer of niet Hans:D

Lekker bezig Robin, nice uitlaatje alleen wat Maarten ook zegt de Ciao is de uitlaat niet waard gehehe:D

Martino
          Moderator

Het zal wel aan de Dr cilinder liggen maar ik vind hem helemaal nog niet zo best klinken. Wat ratelen die dingen toch altijd. :con

Jarco
            Bijdrager

Ik dacht presies hetzelfde en idd er kunnen wel wat toeren bij als ik het zo hoor. 🙂

Maar uitlaatje is netjes geworden. :thumb ( Nu het brommertje nog. 😛 )

-RobinvS-
              Topic starter

Martino :
                Het zal wel aan de Dr cilinder liggen maar ik vind hem helemaal nog niet zo best klinken. Wat ratelen die dingen toch altijd. :con

Deze Cilinder heeft ook zijn beste tijd wel gehad geloof ik hoor, maar ik had op dat moment even geen beter alternatief.
                Misschien dat ik de 42mm Polini of mijn Andere 46 Polini er nog eens op zet.

Toen ik hem net even wou starten om een Tupperware Runner eruit te rijden begon hij ook alweer raar te doen met benzine toevoer, het is altijd hetzelfde liedje 😀

-RobinvS-
                Topic starter

Net het malossi E12 filter erop gezet, wat een herrie maakt dat ding zeg..=)
                  Hij rijd trouwens weer prima, gisteren zat er te weinig brandstof in de tank voor genoeg tankdruk, heel raar want er kwam wel gewoon brandstof uit als ik het slangetje eraf haalde. (Ook geprobeerd zonder tankdop tegen Vacuum)

Verder mijn Citta weer gemaakt, spietje was gebroken omdat de koppeling niet goed strak meer zat, was op het moment van breken ook helaas ver van huis dus kon niks sleutelen voordat ik ergens was.

-RobinvS-
                  Topic starter

Gisteren kwam ik een oud klasgenoot tegen, na een klein babbeltje kwamen we er op uit dat hij mijn Citta wel wilde kopen.
                    Heb gezegt dat ik hem niet verkoop, maar uiteindelijk dat alles te koop is uiteraard.

Van het een komt het ander, heb mijn Citta verkocht voor een flinke prijs die ik niet kon weigeren.
                    Het is genoeg om er een compleet nieuwe Citta van te maken

Binnenkort ga ik dus een nieuwe Citta/Ciao project opstarten hierover binnenkort meer.

El Citta
                    Donateur

Dat is een mooi prijsje Robin:thumb Heb nog wel een citta voor je 😉

-RobinvS-
                      Topic starter

En heb er alweer een Citta voor terug gekocht, helemaal orgineel etc maar daar gaat natuurlijk wat aan gedaan worden.

De kleurenstelling word dezelfde kleur geel als de motor van mijn vader met zwart.

Binnenkort word het gepoedercoat, ben nog even aan het onderzoeken welke goedkoop is, en wat voor kwaliteit, wellicht hebben mensen uit de buurt tips?

Zodra er ook echt actie word ondernomen laat ik het uiteraard weten in mijn perso.

Lennaert
                        Sleutelbeheerder

zonde dat je het originele kleurtje eraf gaat halen vind die roodtint altijd heel mooi zelf.

maar ben benieuwd.

-RobinvS-
                          Topic starter

DR-flenny :
                            zonde dat je het originele kleurtje eraf gaat halen vind die roodtint altijd heel mooi zelf.

maar ben benieuwd.

Opzich is het wel een mooie kleur hoor, maar alles is verkleurd door stickers, en beschadigingen.

Lennaert
                            Sleutelbeheerder

kleur laten laseren en die laten doen :)!?

El Citta
                              Donateur

-RobinvS-
                                Topic starter

Gisteren de citta uit elkaar gehaalt, weer wat geleerd over de voorvork ( Had ik nog nooit uit elkaar gehaald ) en hoe de dingen standaard op een Citta zijn gebouwd. :thumb

Moet even wachten op mijn JMPB brug en dan uitzoeken wat ik geel wil, en wat zwart.

15 berichten aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 80)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.