- Dit onderwerp bevat 5 reacties, 3 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 15 jaren, 5 maanden geleden door Lennaert.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
10 oktober 2010 om 09:45 #284453
Hallo Vespa Freaks!
Mijn ouders moeten er ook aan geloven, de 2de brommer staat in de schuur!:D
Het is een Ciao geworden, gewoon omdat ik het altijd al leuke brommertjes vond en het een koopje was.Ciao van Mike ( Zn neefje? ) gekocht, volgensmij is hij er een keer keihard mee gevallen?:con
Het achterspatbord is een klein beetje scheef, de koplamphouder is kapot en de koplamp zelf ook.
Het balhoofd heeft speling en Verder zaten er weinig kabels op, en het licht is een zooitje! :lol
De V-snaar is ook te lang, Welke maat heb ik nodig voor poelie 80?
Onder het zadel zat ook een zadelveer vastgelast, maar die is gebroken:conMaargoed ik kreeg allemaal spullen erbij, eigenlijk een Complete Ciao in Onderdelen.
Dus kon het niet laten om ff te kijken of hij nog loopt, en ja hoor binnen 2 stappen!
Hij loopt ook super netjes en volgensmij heel zuinig ik zag een Sproeier 46 erin zitten.Ik rijd er nu al tijdje op en het rijd eigenlijk best lekker maar je voelt echt ELK hobbeltje in de weg en je moet ff wennen aan de Voorvork.
Hoop dat de Zadelveer een beetje zal verhelpen.Foto’s zeggen meer als woorden!
Zo stond de Ciao te koop

Zo staat hij er nu bij

Zo staat hij er nu bij(2)

Compleet met kappen

Compleet met kappen (2)

Benzinetank even laten doorlopen..

Heb nog wel een paar vraagjes:
1.In het voetenplankje zit een gat om hem vast te zetten met een bout/schroef, maar ik zie niks onder het plankje om hem te bevestigen?

2.Zijn deze Koplamphouders los te koop? ( Zag ze even snel niet op JMPB )

Wat ik met de Ciao ga doen weet ik nog niet, misschien opknappen of anders weer zo doorverkopen.
Voorlopig staat hij nog in de schuur en het is wel leuk om in de winter ff ergens mee te prutsen
Updates volgen..
10 oktober 2010 om 11:53 #46490010 oktober 2010 om 12:09 #464901Een zadelveer helpt wel ja :p
Succes met je project.
10 oktober 2010 om 14:11 #464902wat ik zie aan je brommer en treeplankje is dit:
de normale ciao’s ( nieuwere ) hebben daar idd een bevestiging zitten onder het plankje op die plek.
ik zie hier dat het een oldtimerframe is met nieuw kapje. oldtimers hadden het bevestigings punt d.m.v een soort ijzer plankje in het midden zitten dat met 2 bouten vastzit aan de zijkant.verder voor het koplamp gedeelte eventjes q-parts mailen voor 2e handse of hier op het forum.
bij jmpb staat bij de ciao snaren voor poulie 80 aangegeven welke je moet hebben ik zou wel de malossi snaar doen heb ik persoonlijk betere ervaring mee.
10 oktober 2010 om 19:10 #464904Ok, en hoe krijg ik die Oldtimer bevestigingspunten?
11 oktober 2010 om 10:43 #464926maken / zoeken op forum bij te koop gevraagd.
heb nu eigenlijk wel me twijfels over wat ik zei over het “oldtimer”gedeelte.
zie nu pas stuurslot dus waarschijnlijk is het gewoon normaal.wat je nog wel als oplosing kan doen is treeplankje + bevest van oldtimer zoeken. dat past wel
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.