- Dit onderwerp bevat 48 reacties, 12 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 4 jaren geleden door Martino.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
23 juli 2013 om 07:36 #284498
Hallo allemaal,
Ik ben toch maar even een eigen opknapproject pagina gestart. Dit is sowieso makkelijker om vragen te stellen want ik ben echt een leek op citta gebied:$
Allereerst zal ik me even voorstellen, Ik ben Robert, 23 jaar, woon in de buurt van Valkenswaard (onder Einhoven).
Ik heb twee weken gelede een citta gekocht met kenteken. (heb er helaas geen foto’s van gemaakt). Hiervoor heb ik natuurlijk al het een en ander besteld(zijstandaard–> orginele standaard bleef hij niet op staan en zijstandaard is veel mooier:P; broodje;nieuwe v-snaar;nieuwe tankdop met sleutels,remkabel en alvast de stickers voor op de tank)Deze ben ik nu uit elkaar aan het halen om te poedercaoten(kleur weet ik nog niet zeker). Dus hij is nu al helemaal uit elkaar. Toen ben ik er ook achter gekomen dat mijn achterbrug redelijk krom is. Deze ga ik eerst proberen te richten, lukt dit niet ga ik ergens een SI achterbrugje scoren.
Toen ik de tank leeg maakte ben ik ook nog een oude bezinedop tegen gekomen met maat staafje en al :?. Toch maar even verder schuren dan maar. Zal binnekort eens wat fotos maken en deze erop zetten!

Update 10/6/2011
Weer nieuwe onderdelen binnen gekregen van jmpb
Nieuwe chrome veren280 mm, nieuw achterlicht,nieuwe v-snaar voor poeli 65(ja klein ik weet het:P), nieuwe trapasbussen en nieuwe citypower.Ik wil hem zoveel mogelijk origineel houden,vandaar ook dat alles een beetje standaard. Er zit nu ook een citypower op maar die is zo ontzettend gaar, dus even een nieuwe besteld. Trouwens weer super service van jmpb.(had ook nog kappensetje voor iemand anders besteld, alles super netjes ingepakt!(Y)
Update 14/6/2011