- Dit onderwerp bevat 122 reacties, 30 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 17 jaren, 2 maanden geleden door niceVespa.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
29 augustus 2008 om 18:11 #432651
roberto staan u contactpunten nog goed en werkt dat decompessie hendelke nog goed blijft die niet hange?;)
29 augustus 2008 om 22:19 #432658hey kan ook de condesator zijn
die willen ook ngo wel eens naar de kloten gaan
of idd de contactpunten30 augustus 2008 om 20:24 #432684condensator vervange bougie vervange alles gedaan
nu bolt hij terug maar :!hij gaat niet mooi vooruit hij stotterd en hobbelt eigenlijk voor uit dus wie kan me helpen ?
als ik het niet opgelost krijg want heb nog niet veel dinge van mense gehoord dan gaat het blok naar dum en die gaat het proberen te maken 😉
greets roberto
1 september 2008 om 19:38 #432730voila blok er onder uit gehaald zelf ook nog wel wat gekeken naar onsteking maar zag niet echt iets behalve het grijze draadje die na een spoel ging en in het carter met soort klik systeem zit die een beetje los was van het soldeersel maar er wel nog door zat dus het soldeersel was eigenlijk een lus wwaar hij door zat maar hij raakte het soldeersel wel…
Blok is nu bij dum want ik was radeloos 😕
dum heeft veel wissel stukken enzo dus die gaat wat uittesten enzo..
ik ga verder werken aant frame zo dat alle lak er af is …
greets roberto 😉 ( en dum VEEL suc6)
2 september 2008 om 17:35 #432743gebeld voor mijn velgen te laten stralen en coaten en voor glanzend zwart kwam het op 50 euro valt nog best mee vind ik 😀
3 september 2008 om 05:39 #432747
gido-vespadus voor 2 velgen te stralen en te coaten is het maar 50 euro?? dat valt nog best mee!
3 september 2008 om 10:49 #432749ja stralen en coaten een vriend van mij had een ander soort brommer binnen gedaan voor 66 euro zijn kader velgen achterbrug en nog heeel pak klein prul in glanzend zwart voor 66 euro 😉
waarschijnlijk als ik de maat laat zien van de velgen zal het wel minder zijn want ze hebben niet gevraagd voor welke soort of brommer ofzo :lol
greets roberto
4 september 2008 om 18:52 #432787voila kader is bijna klaar voor te spuiten eindelijk :lol

waar ik het mee gedaan heb dat heb ik gekocht voor nog geen 3 euro 😛 :

ook nog moet ik men las naad bij werken maar ik ga mij daar voor een afbraam schijf halen voor op slijpmachine
ik moet er nog is over gaan met schuurpapier zo dat hij iets gladder is …
greets roberto
4 september 2008 om 18:57 #432788Geil die zwarte spaakvelgen!
4 september 2008 om 19:51 #432789die velgen zijn wel uber geil:D
ik heb laatst ook ff een ciao met spaakvelgen aangeschaft, misschien dat ik die ook nog wel zwart wil maken.
ziet er gelikt uit,:bier4 september 2008 om 19:56 #432790dat ziet er al goed he nog een klein bitje met een schuurpapier er over gaan en dan kunt ge beginne he 😉
en die spaakvelge zwart spuite was toch precies een goed idee he 😀veel suc6 nog he
greets dum
4 september 2008 om 20:08 #432792ja de velgen komen onder het witte kader..
het kader word lichtjes opgeschuurd en terug mooi wit gespote met zwarte accenten en dan die spaakvelgen 8)
ga ik binne kort ook eens mee beginnen..ja spuiten van kader komt als ik zeker weet van ”dum” als het blok bolt zo dat ik nix meer moet doen want anders is men lak weer hier en daar beschadigd kend at geval :lol
en dan sparen voor een paar spulletjes nu ja nog even en ik ben weer 16 en kan ik gaan werken en zal het wat vlotter lopen denk ik zo

ben ook aant nadenken of ik dan niet het evolution blok en carbu ga kopen maja dat zullen we wel zien 😀
greets roberto
5 september 2008 om 13:02 #432802wordt een mooie ciao,, ik vindt de wielen en de hoge voorvork strak TOPPIE;)
GTZ NV
8 september 2008 om 17:34 #432898weer bezig geweest met dremel aan de lasnaad daar heb ik alle dikke bolletjes mee weg ge slepen…
ook daar weer geplamuurd daar ben ik nog mee bezig…Nu ga ik mijn achterbrug na maken en er een stevige plaat op lassen iemand idee hoe dik deze moet zijn ?
Ik was ook aan het denke wat uitlaat ik ga pakken ? leo circuit of een handmade( of iemand ander idee ?) ?
greets roberto
9 september 2008 om 18:19 #432931ik heb een leo circuit gekocht van leon …
nu zoek ik nog een paar dinge voor mijn 80 cc blok zo als,,: krukas,cilinder (mag nieuw of twedehands),elektrische onsteking Compleet!..
maar dat is nog neit voor nu derekt,,
greets roberto
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.