Vespa-Ciao.NL
:: Robbert1992 Perso

Home Forums Perso’s Projecten Robbert1992 Perso

15 berichten aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 66)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

robbert1992
    Topic starter

@ zeebodem Dank je voor je reactie man, jah het heeft wat tijd gekost om zo te krijgen alleen was het allemaal waard, binne kort maar weer een toertje meerijden als het in de buurt is 😀

@ naudje32 Dat is een ivano achter schaal, ik heb uhm via jarco kunnen kopen 😀

Allemaal bedankt voor reactie’s !! (En jah me velg zit verkeerd hahaha)

Waarom?

@ waarom? thnx man hoe is die met jou brommertje dan mischien keertje toeren ..?

Ik rijd graag met warm/mooi weer dus gok dat dit niet eerder zal zijn dan volgend jaar8) Volgend voorjaar wil ik de Veluwe tour gaan organiseren dus touren gaan we zeker:thumb

Ik wil trouwens mijn uitlaat terug:D

robbert1992
        Topic starter

Jah gaat mijn voorkeur ook naar uit, oke die toer klink leuk man ik neem er zkr aan deel

haha uitlaat terug 😀

robbert1992
          Topic starter

Hee jongens hier een foto van een speedengine van moessie kergen we binnen vandaag, koper zij jah rijdend ondervandaan gehaalt maakte ik hem open en kijk wat ik aantref

Een gat in de het cartergedelte bij de spoelen bij de cilinder ophanging, Mijn vraag is valt dit te fixen met wat loktite zodat er niet deeltjes bij de kruk komen of zuiger..?

Docs
            Donateur

Loctite gaat niet helpen. Je zou het met durafix kunnen maken. Ik zou sowieso niet zo rond gaan rijden.

moessie
              Bijdrager

oftewel ik zou hem het best moeten terug sturen en wat anders halen?:P

robbert1992
                Topic starter

denk het wel

robbert1992
                  Topic starter

ik koop echt niks meer via marktplaats alleen nog via vespa-caio.nl dit was echt de druppel heb al eens vaker gehad dat je gewoon genaait word, voor wat extra geld koop je hier gewoon iets met kwaliteit garantie !!

Citta-ciao
                    Donateur

Moessie, ik zou het eerst met durafix proberen, anders is het weggegooid geld.
                      p.s. heb het net gezien bij robbert en de cilinder en zuiger zijn nog aardig nieuw:).

Martino
                      Moderator

Houd er rekening mee dat een SE op deze manier moeilijk is te durafixxen. Je carter moet zo heet gestookt worden dat zelfs de legering van de carters zelf gaat vloeien of brokkelen. In dit geval is een epoxy of oplassen waarschijnlijk een betere oplossing.

robbert1992
                        Topic starter

Hee ik heb hulp nodig,

Als ik deze setup heb,

Evolution engine
                          80cc polini -+ hd kop
                          19mm caberateur dello
                          met polini filter
                          polini voorvario + normale trekveren + normale drukveeren
                          simonini calli

Maar welke sproeier heb ik nodig..?

Alvast bedankt

hansieb
                          Moderator

Al eens hierin gekeken? [url]/forums.php?m=posts&q=15562[/url]

Switch naar gele drukveer / gele trekveren

robbert1992
                            Topic starter

thnx hansieb

robbert1992
                              Topic starter

Vandaag lekker weer stukje gereden/ geklust maar merkte dat me oude blokje niet echt mee gaf, dacht word eens tijd om de speedengine er lekker onder te gooien, reed echt stukken beter 😀 Nu nog even de zuiger inrijden En gaan met die banaan :thumb

Nog paar dingentjes doen zoals drukveer en trekveren vervangen en rollertjes dan weer afstellen 😀

Zal morgen filmpje maken hoe die loopt 😀

robbert1992
                                Topic starter

Ik zit met een probleempje ik heb gisteren gele druk en trekveren geplaatst met 7 gram tollen alleen bij optrekken overtoeren en dan pakt die hem in 1 keer moet ik zwaardere rollen of lichter
                                  Gr

15 berichten aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 66)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.